quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Pauper.. ben je een gabber?
Nou.. euhh... dankje. Deze schoenen lopen iig donders fijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef FlyTE het volgende:
Huh :| Bestaan die schoenen nog!
Daar wil je toch niet mee gespot worden.
OT:
Terug brengen naar de winkel. Dan worden ze meestal eerst geplakt, en als dat niet helpt worden ze opgestuurd.
Ruilen na 4 maandenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Bekende plek voor mij, heb dat ook, maar dan na een jaar ofzo...
Ik zou terug gaan en kijken of je ze kan ruilen...
Heb je de bon nog?
Dat maakt het wat makkelijker.
Mag jij post rondbrengen op je nikes? Bij te TPG moet je bruine, zwarte of rode schoenen dragen, dunkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Phreak. het volgende:
@The_Verve, ik ben postbode ( bijbaantje), en ja daar maak ik wel zeer veel kilometers per dag, maar een beetje schoen kan daar toch wel tegen.
Verstandig is anders. En uitgaan is al helemaal funest voor sportschoenen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Phreak. het volgende:
@The_Verve, ik ben postbode ( bijbaantje), en ja daar maak ik wel zeer veel kilometers per dag, maar een beetje schoen kan daar toch wel tegen.
Dan ben je flink afgezetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Phreak. het volgende:
Kwam er net btw achter dat de schoenen toen der tijd 140 euro kosten :|
Waarom liggen ze hier dan in de winkel voor 119 euroquote:
Tja klein verschil tussen eindhoven en hengelo lijkt mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:57 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Waarom liggen ze hier dan in de winkel voor 119 euro![]()
Adviesprijs is 140 euro. Dat betekent niet dat ze nergens goedkoper te vinden zijn...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:57 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Waarom liggen ze hier dan in de winkel voor 119 euro![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:57 schreef Plots het volgende:
ja logisch
die classics hadden ze nog ergens liggen van 10 jaar geleden, daarom ook half weggerot.
ze worden neit meer gemaakt
Sorry ben geen mode hoer, ik doe wat IK wil.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef mrkanarie het volgende:
Nikes waren in de jaren 90 hip...
All-Stars gaan bij mij altijd snel kapot. Bij de zool aan de kant van de hiel ontstaat altijd een gat. Een jaar doe ik er echt niet mee.... Voor zo'n zgn. topmerk zouden ze wel een wat betere kwaliteit moeten leveren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef heaven7 het volgende:
Toen mijn Allstars braken na een paar maanden en ik goddank de bon nog had kon ik na dreigen mn geld terugkrijgen ipv zo'n lullige bonOverigens werd meteen beaamt dat het niet normaal was en niet mijn fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |