Je moet er nog 5 CL duels bij optellen ofzo, waarvan hij 2x tegen Brondby geeneens slecht speelde. Tegen Praag ook niet alleen scoorde hij toen nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:37 schreef Nashje het volgende:
Wist niet dat ie zo weinig als spits speelde.
Dat doen we alleen bij de super aankopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk dat ze van zo'n presentatie foto waarvan ze weten dat hij ale media doorgaat niet wat meer werk maken. Ik zou zo'n speler op zijn minst met het veld of stadion op de achtergrond neerzetten. Dan ziet die Champagne er opeens ook een stuk minder spruiterig uit.
Wel leuk dat Gabri komt. Ik ben benieuwd of het een vruchtbare samenwerking zal worden!
nu nog wachten op m'n SCC. ik wacht al 2,5 week op bericht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Gabri
Davids
Wat een team volgend jaar.
Uhm vergeten we Mitea niet ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Sneijder - Davids
Rosales - Huntelaar - Perez
...
Eerste training is wel het vetste met alle nieuwe aankopen en Henkquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:51 schreef Nega het volgende:
Ik ga naar een andere training, wat later... pas 2x ofzo naar training geweest van Ajax.
Valt wel mee. Ken je de medische staf van Ajax? Nuff said.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:00 schreef PyTh het volgende:
Al die aankopen lijken een beetje ten koste te gaan van de "echte" ajax-jongens is het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |