Huh, sinds wanneer is dat zo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:52 schreef oYo het volgende:Indien Davids komt is Sneijder zeker weg. Sneijder en Davids liggen elkaar niet en Sneijder gaat schitteren op het WK. En wat moet je trouwens met Perez erbij? Weer strijden om de nummer 10 positie?
daarom kan ik me niet voorstellen dat ze nog achter davids aan zouden zitten nu we gabri al hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef Radegast het volgende:
Het gaat wel druk worden zeg op het middenveld, mocht Davids ook nog komen.
Het is maar de vraag of sommige jongens zich kunnen schikken met een plaats op de bank...
Volgens mij zag ik ze toen nog eens samen juichen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef kevin6188 het volgende:
Ik wil net zeggen inderdaad. Alsof Davids en Sneijder ook maar samengespeeld hebben ofzo. Misschien in het Nederlands elftal een paar wedstrijden, maar ik twijfel of Sneijder toen niet gebleseerd was. Maargoed.
Voor de 10000 keer, gabri speelt op een andere positie!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daarom kan ik me niet voorstellen dat ze nog achter davids aan zouden zitten nu we gabri al hebben.
al heb ik natuurlijk liever davids dan gabri.
Nou en? Er is gewoon een middenveldersoverschot als Edgar ook nog komt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor de 10000 keer, gabri speelt op een andere positie!![]()
Hij heeft een wedstrijd of 125 in het eerste gespeeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef daaaaan het volgende:
Hoeveel speelde Gabri eigenlijk bij Barca?
Dan bezet je alles toch dubbel wat is daar mis mee? of wil je lindenbergh weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou en? Er is gewoon een middenveldersoverschot als Edgar ook nog komt.
Defour?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Davids, Sneijder, Maduro en Gabri is toch geen overschot
Lindenbergh is stand-in. En die jonge jongen is voor de toekomst.. (ben ff zijn naam kwijt)
defourquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Lindenbergh is stand-in. En die jonge jongen is voor de toekomst.. (ben ff zijn naam kwijt)
Lindebergh mag weg naar zo lijkt... Dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef Nywuob het volgende:
Als Ajax mee wil doen op alle fronten, dan lijkt het me niet overbodig om een brede selectie te hebben.
Juist! En dat die jonkies gaan zeuren als ze eens op de bank moeten zitten is nonsense. Als je als jonkie bij Ajax een beetje verstand hebt hou je je gedeist. Ik denk niet dat Henk zo kinderachtig is...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef Nywuob het volgende:
Als Ajax mee wil doen op alle fronten, dan lijkt het me niet overbodig om een brede selectie te hebben.
Maar zal Gabri er tegen kunnen wanneer hij uit de basis gevoetbald wordt door Hedwiges?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:38 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Juist! En dat die jonkies gaan zeuren als ze eens op de bank moeten zitten is nonsense. Als je als jonkie bij Ajax een beetje verstand hebt hou je je gedeist. Ik denk niet dat Henk zo kinderachtig is...![]()
Die jonge spelers moeten inderdaad niet zeuren als ze iets minder spelen. Ze hebben de voorgaande seizoenen bewezen de verantwoordelijkheid nog niet aan te kunnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:38 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Juist! En dat die jonkies gaan zeuren als ze eens op de bank moeten zitten is nonsense. Als je als jonkie bij Ajax een beetje verstand hebt hou je je gedeist. Ik denk niet dat Henk zo kinderachtig is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |