Ik kots de speler niet uit, ik kots het bestuur uit voor het halen van die spelerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
En Ajax werd een koude club genoemd, meteen een speler uitkotsen die nog geen wedstrijd heeft gespeeld![]()
Die die kwaliteit en concurrentie niet veel, maar dat is nie zo heel gek.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:46 schreef daaaaan het volgende:
Hoeveel speelde Gabri eigenlijk bij Barca?
wat hij zegtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
Gabri naar Ajax, Boussafa niet naar PSV en Huysegems naar Feyenoord, allemaal geruststellende transfers!
Afwachten maar. Babel wil blijven als hij spelen kan. Dat is geen garantie met Charisteas, De Mul, Rosales, Perez, Huntelaar, Rosenberg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Babel heeft meen ik al gezegd te willen blijven, en waarom zou Maduro in godsnaam weggaan? En Sneijder, die geruchten gaan wel al een tijdje. Maar of hij nu al toe is aan de stap naar Milan of een dergelijke club, dat vind ik persoonlijk net even te ver gaan.
Nou heeft sneijder Davids wel ooit ontmoet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:52 schreef oYo het volgende:
[..]
Afwachten maar. Babel wil blijven als hij spelen kan. Dat is geen garantie met Charisteas, De Mul, Rosales, Perez, Huntelaar, Rosenberg.
Maduro wil ook graag een basisplaats, maar is 'over' als Sneijder blijft.Fiorentina is al voor Maduro en Babel komen kijken in Amsterdam.
Sneijder gaat alleen weg voor een grote club en de kans is groot dat Sneijder betrokken wordt in de deal met Barcelona-Gabri. De liquide middelen bij van geel zijn niet onbeperkt.
Indien Davids komt is Sneijder zeker weg. Sneijder en Davids liggen elkaar niet en Sneijder gaat schitteren op het WK. En wat moet je trouwens met Perez erbij? Weer strijden om de nummer 10 positie?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:01 schreef Badabingea het volgende:
Onze spits:
http://www.ajaxlive.nl/Nieuws/524.html
Compilatie Huntelaar bij Jong Oranje
dat dacht je maarquote:Server is unavailable now, please try again later
Dacht het welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef jimjim1983 het volgende:
lijkt me niet dat davids komt als we gabri ook al hebben![]()
WHehe..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef M0NTANA het volgende:
VP meldt dat zij exclusief van iemand binnen Ajax hebben vernomen dat Edgar Davids een contract voor twee seizoenen heeft getekend, zal wel van de terreinknecht zijn zeker?
Copy paste werk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef Badabingea het volgende:
Bijna elke geruchten site heeft het erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |