gisterquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:16 schreef koningdavid het volgende:
Is de presentatie van Gabri vandaag?
Jij hebt ook altijd wat te zeikenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:00 schreef PyTh het volgende:
Al die aankopen lijken een beetje ten koste te gaan van de "echte" ajax-jongens is het niet?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:16 schreef koningdavid het volgende:
Is de presentatie van Gabri vandaag?
Die heeft inderdaad een niet al te beste reputatie.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ken je de medische staf van Ajax? Nuff said.
Dat valt nog te bezien, hopelijk komt er deze week uitsluitselquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Davids komt nou toch ook of is dat nog niet zeker?
Je bedoelt hoop ik ipv denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een niet al te beste reputatie.
Jongens als Vermaelen, Maduro, Heitinga, Rosenberg, Babel en wie weet Sneijder zullen (misschien) wel geen basisplek krijgen en dat zal toch voor wrijving en onrust in de groep gaan zorgen denk ik.
Beidequote:
Heitinga niet? Wie staat er naast Stam dan centraal? Gryga zal wel gaan of niet spelen met het oog op de toekomst. Dat zal Heitinga of Vermaelen worden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een niet al te beste reputatie.
Jongens als Vermaelen, Maduro, Heitinga, Rosenberg, Babel en wie weet Sneijder zullen (misschien) wel geen basisplek krijgen en dat zal toch voor wrijving en onrust in de groep gaan zorgen denk ik.
Die gaat als ballenjongen fungerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk met Kron-Dehli doen?
Ik hoop heel snel weg doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk met Kron-Dehli doen?
We zullen zienquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga niet? Wie staat er naast Stam dan centraal? Gryga zal wel gaan of niet spelen met het oog op de toekomst. Dat zal Heitinga of Vermaelen worden.
Oguraru moet zich nog bewijzen. Lukt dat niet, kan Heitinga rechtsback en Vermaelen en Stam centraal.
Stel Davids komt ook. Dan staan Gabri en Davids respectievelijk rechts en links, Sneijder op 10.
Babel en Maduro komen zo idd op de bank, maar blessures heb je altijd.
Het is alleen maar goed dat de concurrentie zo sterk is.. Dat motiveert.
Rosenberg mag wmb weg als Charisteas zich kan schikken in rol als 2de spits.
Ik wou net zeggen, dit is toch nog niet officieel bevestigd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:52 schreef Chadi het volgende:
Davids is toch nog niet zeker??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |