Niet boeiend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, zusjes zijn altijd interessant. wat is haar msn en post eens een foto?
Ja, ik zag hem net ook. Maar ze moeten de mensen wel lokken om te kijken hé...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Die nieuwe preview van RTL5 geeft veel te veel weg, dat is zonde.
je haalt de woorden uit m,n mondquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen omdat ik vrees voor spoilers maar één ding stoort me enorm aan de serie: Robin Tunney. Ze heeft altijd zo'n quasi-zielige lippruilerige blik en acteert als een zak stront. Hopelijk schrijven ze dat mens uit de serie. <-- Geen uitnodiging tot spoilers.
Gezien de afleveringbeschrijving op o.a. tvgids.nl lijkt het erop dat het nog eerst een herhaling is vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef Mmzzz het volgende:
Waar vinden jullie dat vanavond aflevering 13 wordt herhaald? ik heb bij rtl 5 gekeken en daar staat niks over een herharling.. op tvgids.nl ook niet.. ?!?!
Ik hoop van wel, dan kan ik weer even inkomen in het verhaal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gezien de afleveringbeschrijving op o.a. tvgids.nl lijkt het erop dat het nog eerst een herhaling is vanavond.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb het topic niet doorgelezen omdat ik vrees voor spoilers maar één ding stoort me enorm aan de serie: Robin Tunney. Ze heeft altijd zo'n quasi-zielige lippruilerige blik en acteert als een zak stront. Hopelijk schrijven ze dat mens uit de serie. <-- Geen uitnodiging tot spoilers.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef VoreG het volgende:
Wordt dit eigenlijk morgen nog herhaald? Want ik moet ook nog House kijken.
Ja, wat is het nou? Op RTL zelf zeggen ze vanavond al nieuwe afleveringen, en hier lees ik weer een herhaling. Ik wil gewoon nieuwe!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
vanavond. eerst herhaling van de laatst uitgezonden aflevering en volgende week een nieuwe.
op tvgids.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Op RTL zelf zeggen ze vanavond al nieuwe afleveringen, en hier lees ik weer een herhaling. Ik wil gewoon nieuwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe dus![]()
toch:?
Hey Omkron.. er zijn 2 seizoenen en in totaal 22 afleveringen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef Omkron het volgende:
Hoeveel prison break afleveringen zijn er in totaal?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef RedFever007 het volgende:Nu weet ik het niet meer zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe dus![]()
toch:?
We zien het straks wel.22 aflevering van seizoen 1, daarna komt seizoen 2.quote:Hey Omkron.. er zijn 2 seizoenen en in totaal 22 afleveringen.
RTL5 doet alsof dit een nieuw seizoen is, maar dat is niet zo. Dit wordt gewoon deel 2 van seizoen 1.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |