Hè? Bedoel je mij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ga nou niks lopen vertellen over hoe dit seizoen verder gaat
Het laatste. Ik weet echt niet hoe het verder gaat, heb verder nog niks gezien alleen de uitzendingen op tv.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
iedereen eigenlijk. uit jouw opmerking maak ik op dat ze dit seizoen nog steeds niet zullen ontsnappen bijvoorbeeld.
of ik begrijp je verkeerd en je bedoelt gewoon de nederlandse uitzendingen. maar nog slechts de helft van seizoen 1 is uitgezonden. maar rtl5 doet het lijken alsof ze een heel seizoen achter de rug hebben.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Het laatste. Ik weet echt niet hoe het verder gaat, heb verder nog niks gezien alleen de uitzendingen op tv.
Maar als er nog een seizoen twee komt, kun je ervan uitgaan dat ze nu nog niet zullen ontsnappen toch?
Btw voor spoilers moet je niet bij mij zijn, ik heb een gruwelijke hekel aan spoilers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie kickquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef magnifor het volgende:
ik ben ook echt beniewd man? Hoe die afleveringen gaan worden echt kikke. Van prison break.
omdat ik dacht dat ik het erg zou gaan missen maar dat viel mee dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
en waarom dan toch gedownload?
Hmmm.... wanneer komt het weer op TV?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik mistte het té erg en heb dus verder gekeken. Het wordt echt WOW
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef ser het volgende:
Van de site van rtl:
Het eerste deel van het seizoen is reeds uitgezonden. Op 24 augustus wordt de laatste aflevering herhaalt. Een week later volgen de nieuwe afleveringen. meer info op http://www.rtl.nl/soaps/prisonbreak/
Ben dan op vakantie wordt de video instellen en hopen dat de stroom niet uit valt(woon in Ehv.....)
Weet ik niet precies. Als je er vanuit gaat dat ze 5 dagen herhalen (dus het weekend tellen we niet mee), zullen het er 5 zijn. Dan zal aflevering 8 de eerste zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:49 schreef PurpleSky het volgende:
Ik heb Prison Break niet gevolgd en ik heb nu de eerste 3 aflevering gezien. Welke aflevering wordt 24 augustus herhaald? Dan weet ik hoeveel afleveringen ik nog moet kijken om helemaal bij te zijn...
Volgens mij wordt alleen de laatste aflevering herhaald en daarna de nieuwe!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Als je er vanuit gaat dat ze 5 dagen herhalen (dus het weekend tellen we niet mee), zullen het er 5 zijn. Dan zal aflevering 8 de eerste zijn.
Volgens mij ook, gelukkig maar. Ik wil nieuwe afleveringen zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen de laatste aflevering herhaald en daarna de nieuwe!
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen de laatste aflevering herhaald en daarna de nieuwe!
kan niet wachten!
Overigens is die post niet van mij. Zusje zat op mijn account.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef magnifor het volgende:
ik ben ook echt beniewd man? Hoe die afleveringen gaan worden echt kikke. Van prison break.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |