quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Rory78 het volgende:
Heeft Peter Stormare (Abruzzi) nog geen fan-topic alhier?
Tijd, niet?
Ik vond hem ook al zo geweldig in Constantine (als Satan) en laatst heb ik hem als bizarre quiz-master gezien in een aantal VW-reclames... Hij is echt geniaal.
Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Open er dan heeel erg snel één, hup hup aan het werk![]()
![]()
Goed idee van mij hequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het Peter Stormare Fan-topic
![]()
Het loopt er nog niet storm, maar er is al een klein begin; feel free to join and add...
Hmmzz...dus vanaaf staan ze nog niet buiten?? Verdorie....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef biggetje het volgende:
[..]
De laatste aflevering die jullie te zien krijgen, is nog niet de laatste aflevering in het eerste seizoen van PB...het eerste seizoen telt namelijk 22 afleveringen en daar is Nederland nog lang niet![]()
Been there, done thatquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:02 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het Peter Stormare Fan-topic
![]()
Het loopt er nog niet storm, maar er is al een klein begin; feel free to join and add...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef VoreG het volgende:
Hoe durven ze ons nog zo lang te laten wachten! Of alles moet in 15 mins gebeuren, maar dat zou kut zijn:+.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef Xurk het volgende:
De tering, wat een moment voor een zomerstop-cliffhanger
Wel jammer van het voorstukje van afl. 14 alleen...Welk vorstukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |