Yep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Senkar het volgende:
volgens mij is die man steadman niet, want anders zou hij zo herkend worden.
ik denk dat het de vader van michael en lincoln is.
Aflevering 2 van seizoen 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de hoeveelste uitzending zijn ze in het USA afleveringen topic nu?
Ik heb nu verder gekeken (holy shit wat een cliffhangers!), maar weet niet of ik al in die topics kan meelezen.
Dat is waarschijnlijk ook zo ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef Soul79 het volgende:
Aha, ik was kennelijk niet de enige bij wie Fok er even uit lag..... even stilte in dit topic.
Anyway, goeie aflevering weer hoor. Met dat opgegraven lijk zal wel geknoeid zijn, zodat het gebit hetzelfde is ofzoiets.
Eens, maar er zitten wel meer ongeloofwaarige stukken in PB dus wat dat betreftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Soul79 het volgende:
Wel een beetje vreemd trouwens dat eerst de gevangenisdirecteur en bewaker Bullebak (begrijpelijk) Sucre beschuldigen van die brandwond, om daarna Scofield weer rustig met hem de cel in te sturen, zonder toezicht.
Zou realistischer zijn geweest als ze even van roomie waren gewisseld ofzo.
nope was er nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef Guerra het volgende:
Was er geen preview voor volgende week of heb ik die nou gemist?![]()
Hij had het koudquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef ukga het volgende:
alsof scofield niet ff 2 cm voor die buis moest staan maar PRECIES er tegen aan drukken..
Vast wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
scofield is zo brilant, hij vindt er wel wat op!
Ja precies. En tuurlijk is het soms ongeloofwaardig, maar dat maakt de serie er niet minder op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zeker, spannend zoals altijd. Dat vind ik knap van deze serie. Elke aflevering weet van begin tot eind te boeien en is enorm spannend. Veel series hebben af en toe wel eens een dipje in de kwaliteit, maar Prison Break niet.
Idd, dat is het unieke aan deze serie volgens mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zeker, spannend zoals altijd. Dat vind ik knap van deze serie. Elke aflevering weet van begin tot eind te boeien en is enorm spannend. Veel series hebben af en toe wel eens een dipje in de kwaliteit, maar Prison Break niet.
Ja inderdaad. Of het moment dat hij z'n rug verbrandt, bewaker staat er nog geen halve meter vanaf, maar hoort hem niet kreunen en steunen van de pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Idd, dat is het unieke aan deze serie volgens mij.![]()
Er zitten wel wat kleine dingetjes in, waar ik maar niet te lang over na denk, lees onlogisch, zoals de verkenningstocht van scofield waarbij hij de put in en uit gaat en niemand die het ziet maar een seconde later staat hij in het volle licht en de timing van de bewakers die hun ronde maken... was dat nu nioet nodig![]()
Maar goed, hoe wil je anders zo'n geweldige serie in elkaar zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |