Dat is juist het probleem, we hebben al zoveel 'prima' voetballers, die zich nog moeten bewijzen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:24 schreef twi het volgende:
Huysegems is gewoon een prima voetballer. Geen Nederlandse top, maar wellicht kan 'ie dat nog worden.
Had je liever Kolka gehad dan op linksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, we hebben al zoveel 'prima' voetballers, die zich nog moeten bewijzen.
Maar we zullen zien, ik hoop dat ik hem onderschat.
Ik ben geloof ik de enige hier die iets verwachtte, over het algemeen verwachten Feyenoord-supporters weinig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:39 schreef H.Flick het volgende:
Huysegems lijkt mij gewoon een goede aankoop. Men verwacht gewoon veel te veel.
definieer lang eens?quote:
Doe eens wat positiever Loek! Op de Feyenoord prikpagina ben je ook al zo negatiefquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige hier die iets verwachtte, over het algemeen verwachten Feyenoord-supporters weinig.
Bullshit. Jij verwacht dat Feijenoord spelers van het type Ronaldinho haalt. Of had je liever dikke Theo gehad?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige hier die iets verwachtte, over het algemeen verwachten Feyenoord-supporters weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |