Ja. Best wel, maar er komt nog steeds geen deel 2 dus ik hoop dat ze hun lol op kunnen. Nog 170 posts, 200 als ik de hele discussie wegflikker dan en dan is het afgelopen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:29 schreef Scorpie het volgende:
Goh jogy, dat is bedrijf #2 die ze nu gaan bestoken met grapjes. Leuk he?
ze zei me niet eens gedagquote:Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo Ad
Ad van den Berg: Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul!
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
Ssst, dat is het volgende topic... Als deze vol isquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef blrrrt het volgende:
Bij de ABN-AMRO kan het ook![]()
https://lc2.livecom.net/lc/index.lc?acc=100001
Neen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ssst, dat is het volgende topic... Als deze vol is![]()
![]()
![]()
wat verwacht je nou? dat ze dat ff via de chat regelen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef kyraaa het volgende:
ze zijn ook niet klantvriendelijk.....
alos ik dr wat aan kan doen
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
Frank: Ik begrijp dat je verder geen vragen hebt. Ik wens je nog een prettige dag.
Robbert: ga je nu al weg?
Robbert: het werd net gezellig.
Dan zijn ze erg interlligent.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Yildiz het volgende:
Waarom heb ik het idee dat het gewoon van die bots zijn?
Nee! Bots maken geen tikfouten die ze later verbeteren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Yildiz het volgende:
wedden dat ze er geen snars van geloofden? In elke zin maak je namelijk wel een d/t foutquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef davidvp het volgende:
-
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net ook even gechatZe weten al dat er gekut wordt vanuit Fok! (goh je meent het). Hopelijk gaan ze er nu ook wat aan doen
Man, ik was net een glas chocomel aan het drinken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Buket
Piet: Heey
Buket: Hallo Piet, waar mee kan ik je helpen?
Piet: nja kwou vrage wat er aan de hand is
Piet: m'n bank loopt de hele tijd vast
Buket: Waarmee?
Piet: nja kijk die poten zitten vast
Piet: ik kan hem daardoor neit meer verplaatsen
Buket: Erg vervelend voor je
Piet: ja he
Piet: kun je misschien even komen helpen met duwen?
Buket: Inderdaad, ik wens je veel sterkte.
Piet: een vaste bank is nl niet zo handig als er post onder licht
Piet: ligt*
Buket: helaas, wil je wel helpen met een serieuze vraag.
Buket: Mocht je die niet hebben beeindig ik de chatsessie.
Piet: maar dit is echt serieus, ik kom net terug van de training en nu willen ze hier thuis de banken gaan verschuiven, omdat er morgen nieuwe meubels kome
Piet: pleassse:')
Buket: Fijne avond verder Piet
![]()
![]()
Linkje?quote:
Deze was echt geniaal. En andere ook wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Het is een schande! Hoe je tegenwoordig behandeld wordt als oude intellectueel meer begaafde man!
Dat is jouw mening en om je met die mening nou te gaan gedragen als een verklikker sta je met stip op 1 als meest trieste figuur in dit topic.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Fok! is van ons allemaalen het gaat niet om een mening hier, maar om het feit dat dergelijke grappen en grollen niet kunnen
dat is jouw mening en over de vraag wie de meest trieste figuur is valt te discussiërenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef Mojave het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en om je met die mening nou te gaan gedragen als een verklikker sta je met stip op 1 als meest trieste figuur in dit topic.
leuk dat je zo generaliseerd, ik zit de chat ook niet te fucken hoor en denk ook dat die gasten soms gek worden daar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is jouw mening en over de vraag wie de meest trieste figuur is valt te discussiëren. Maar goed, blijkbaar is het teveel gevraagd om in te zien hoe sneu jullie bezig zijn
Ach ja, josties moeten er ook zijn hè
. Jammer dat 'klikken' zo'n negatieve bijklank heeft. Het is kennelijk niet mogelijk jullie op een normale manier tot de orde te roepen. Waarom zou ik me normaal gedragen als jullie dat ook niet doen?
nou zo blijven we bezig hèquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
leuk dat je zo generaliseerd, ik zit de chat ook niet te fucken hoor en denk ook dat die gasten soms gek worden daar.
maar dat is voor mij toch geen reden om een mailtje naar de postbank te sturen over fok!?
Je noemt ze hier pubers maar waar jij mee bezig bent zijn meer kleuter praktijken.
Truequote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou zo blijven we bezig hè. Het is mij allang geheel duidelijk
Om nog even inhoudelijk te reageren:
ik snap het nut van de chat niet zo, want ze zeggen de hele tijd dat je maar moet mailen of bellen oidDus uiteindelijk geven ze weinig zinvolle info
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Hannariekquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef davidvp het volgende:
is er niet iemand die verschrikkelijk in MSN taal kan praten zodat een normale nederlander dit niet kan lezen? dus met al die afkortingen van tegenwoordig, ben benieuwd hoe ze daar op reageren.!
+1 Opmerkingquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Yildiz het volgende:
Je mag ook gewoon voor TTT nominerenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:05 schreef oor het volgende:
ik heb net ook de chat gebruikt. maar ik kon de wel de hoofdletter t gebruiken maar niet de kleine letter. hadden jullie daar ook last van? TTTttttt in andere venster doen de t's het gewoon.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Buket
Piet: Heey
Buket: Hallo Piet, waar mee kan ik je helpen?
Piet: nja kwou vrage wat er aan de hand is
Piet: m'n bank loopt de hele tijd vast
Buket: Waarmee?
Piet: nja kijk die poten zitten vast
Piet: ik kan hem daardoor neit meer verplaatsen
Buket: Erg vervelend voor je
Piet: ja he
Piet: kun je misschien even komen helpen met duwen?
Buket: Inderdaad, ik wens je veel sterkte.
Piet: een vaste bank is nl niet zo handig als er post onder licht
Piet: ligt*
Buket: helaas, wil je wel helpen met een serieuze vraag.
Buket: Mocht je die niet hebben beeindig ik de chatsessie.
Piet: maar dit is echt serieus, ik kom net terug van de training en nu willen ze hier thuis de banken gaan verschuiven, omdat er morgen nieuwe meubels kome
Piet: pleassse:')
Buket: Fijne avond verder Piet
![]()
![]()
Wereldbaan man!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:32 schreef juuser het volgende:
Die van mij zei niet echt veel, volgens mij was ze gewoon chagrijnig, logisch ook met zulk werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |