abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38617170
Goh jogy, dat is bedrijf #2 die ze nu gaan bestoken met grapjes. Leuk he?
pi_38617738
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Hannariek
Hannariek: Hallo Claire
Claire: goedenmorgen op deze grijze ochtend
Hannariek: Waarmee kan ik je helpen
Claire: Ik wil een lening afsluiten.
Claire: maar ik weet niet hoe
Hannariek: Wij kunnen je niet inhoudelijk informeren over het afsluiten van een lening.
Claire: wat is daarvoor nodig?
Hannariek: Wij adviseren je voor uitgebreide informatie rechtstreeks contact op te nemen met de medewerkers van de Leenlijn.
Claire: Waar dient deze chat dan voor?
Hannariek: Het telefoonnummer is 0900 0933
Claire: Jullie zijn hier toch om info te geven?
Hannariek: Wij kunnen je via chat helpen met algemene informatie over Postbank producten en diensten.
Claire: zijn jullie een onafhankelijke afdeling?
Hannariek: Om in aanmerking te komen voor een lening moeten jou gegevens gecontroleerd worden. Dit kan niet via chat
Claire: dat snap ik
Claire: maar waar moet ik aan voldoen?
Hannariek: Je moet een Girorekening hebben, je moet inkomen hebben en je moet een aanvraag indienen. (telefonisch of via internet)
Claire: ik heb 2 girorekeningen
Claire: 2X royaalpakket
Hannariek: Ik kan niet beoordelen of jij in aanmerking komt voor een lening. Hiervoor adviseer ik je toch te bellen met de Leenlijn
Claire: Leen van de TV?
Hannariek: Heb je nog serieuze vragen over Postbank producten of diensten, anders beëindig ik de chat.
Claire: waarom hebben jullie aldoor van die standaard zinnetjes?
Claire: heb je daar een geile keuzemenu ofzo?
Hannariek: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Claire: Ik wil met je daten ^^
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:04:17 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38617941
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:29 schreef Scorpie het volgende:
Goh jogy, dat is bedrijf #2 die ze nu gaan bestoken met grapjes. Leuk he?
Ja. Best wel, maar er komt nog steeds geen deel 2 dus ik hoop dat ze hun lol op kunnen. Nog 170 posts, 200 als ik de hele discussie wegflikker dan en dan is het afgelopen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:19:20 #104
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38618294
Schitterend
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:29:33 #105
149308 Pindax0r
Je weet ik ben capabel
pi_38618558
quote:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo Ad
Ad van den Berg: Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul!
ze zei me niet eens gedag
Binnenlandse zaken exclusive
pi_38619077
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef blrrrt het volgende:
Bij de ABN-AMRO kan het ook

https://lc2.livecom.net/lc/index.lc?acc=100001
Ssst, dat is het volgende topic... Als deze vol is
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:57:21 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38619249
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ssst, dat is het volgende topic... Als deze vol is
Neen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38619596
Jogy ga andere lastig vallen, spelbreker
pi_38620555
joycey: goeiemorgen
Marjan: Goeiemorgen Joycey
joycey: wat fijn dat er een chatbox is voor mijn vragen!
Marjan: Heb jij een Girorekening op naam van jou en je vader?
joycey: nee hij staat op mijn naam maaaar ik wist niet dat ik hem had
joycey: dat was een verassing want paar maanden geleden kreeg ik voor het eerst een afschrift
joycey: nooit gehad ook
Marjan: Dan snap ik je vraag niet helemaal. Wil je je vraag dan toelichten.
joycey: mijn vader heeft een rekening voor mij geopend toen ik klein was
joycey: dat wist ik niet
joycey: toen mijn vader dood ging wist ik het ook niet
Marjan: Wat voor rekening is het? Eeen Groeirekening?
joycey: nu ben ik 19 en had nooit enig idee dat ik een rekening had....
Marjan: Een Groeirekening?
joycey: eerst een penny rekening en easy blue en nu geloof ik een normale rekening
joycey: zoiets vertelde mijn moeder mij
joycey: maar goed, ik kreeg dus een afschrift dat ik een euro of tien rood stond
joycey: dus dat heb ik er al op gestort
joycey: en geprobeerd de rekening te sluiten
joycey: maar dat kon niet want de handtekening klopte niet
joycey: logisch want mijn pa's handtekening staat erop
joycey: en die is dood
joycey: dus hoe moet ik hem dan sluiten?
Marjan: Ja, het kan inderdaad kloppen dat deze rekening inmiddels een gewone Girorekening is. Hiervoor hebben wij je handtekening nodig zodat jij deze rekening kunt beheren.
Marjan: Je wilt de Girorekening opheffen?
joycey: ja want ik doe er niets mee en ik heb gewoon 1 rekening
joycey: en dan vind ik het sowieso raar dat er bijna 5 jaar geen afschriften kwamen
Marjan: Je kunt een brief schrijven met hierin het rekeningnummer dat je wilt opheffen en je handtekening. Daarbij vermeld je dat je vader inmiddels is overleden. Mocht je hiervan nog een kennisgeving hebben, voeg deze dan bij. Ik zal het adres nog even voor je opzoeken waarna je je verzoek kunt versturen.
joycey: dat heb ik al gedaan
joycey: en toen kreeg ik een brief terug dat het niet kon
joycey: omdat die handtekening niet klopte
joycey: ja logisch en dat heb ik erbij gezet
Marjan: Heb je hierbij ook een kennisgeving van overlijden gedaan?.
joycey: een kennisgeving? ik weet toch dattie dood is? ik lieg dr heus niet om. wat voor soort kennisgeving moet dat wezen dan?
Marjan: Ik kan via de chat geen gegevens van je nakijken. Het lijkt me dan het handigst dat je gaat bellen met het telefoonnummer dat in de brief staat vermeld.
joycey: dat 1 euro zoveel per minuut kost?
joycey: waarom is er dan een chatbox?
Marjan: Als iemand overlijd, dan wordt hiervan aangifte gedaan bij de gemeent. Je kunt dan een kennisgeving van overlijden bij de gemeente opvragen.
joycey: dat kost best veel geld.... mijn moeder heeft al tien keer zoiets gekocht voor de postbank om haar rekeningen te sluiten....
joycey: kunnen ze die niet nemen?
Marjan: De chatbox is om algemene vragen te beantwoorden. Dat heb ik zoveel mogelijk gedaan. Maar omdat jij al een verzoek hebt ingediend,is het beter dat je belt met de behandelende afdeling.
Marjan: Wanneer je moeder al een kennisgeving van overlijden heeft, kun je hiervan een kopie maken.
joycey: lekker duur grapje... ik woon in amsterdam.... dan moet ik dus terug naar doetinchem, 30 euri voor een treinkaartje kennisgeving regelen bellen met een prepaid $$$$$$$$ zoveel geld heb ik ook niet...... al die moeite voor een rekening die niet eens van mij is!
joycey: kan ik dit op de postbank verhalen?
Marjan: Ik wil je heel graag verder helpen maar zoals ik al eerder heb aangegeven kan ik je gegevens van je Girorekening niet nakijken. Hierdoor is het onmogelijk om dit probleem op te lossen. Je kunt ook een e-mail sturen naar postbank@postbank.nl
joycey: ook dat heb ik geprobeerd maar daar doet men ook niets.... is er niet egwoon een kaartje waarop je de handtekening kan wijzigen?
joycey: ik kan/wil er niet zoveel geld in steken want ik heb al zo weinig
joycey: en dan vind ik het nog steeds raar dat ik in 5 jaar tijd geen afschriften gehad heb
Marjan: Wanneer je al een kaartje voor je handtekening hebt ontvangen, teken deze dan en verstuur dit met je opheffingsverzoek.
Marjan: Wanneer er 5 jaar niets is gestort of afgeschreven van je rekenign, wordt er ook geen afschrift aangemaakt.
joycey: waarom is mijn rekening over gegaan op een normale 18+ rekening en is er geen briefje gestuurd???? stuur eens zon kaartje dan?
joycey: en hoe komt het dat ik opeens 10 euro rood stond op die rekening??? kost zon standaard rekening ook geld dan?
Marjan: Van de automatische omzetting eerst van de Pennierekening naar de Easy Blue Rekening en toe naar de Girorekening, wordt ook automatisch een brief verzonden. Misschien klopt het adres niet meer.
joycey: het adres van mijn vader klopt wel want daar woont mijn moeder :-)
joycey: en die heeft niets ontvangen
Marjan: Wanneer er een Giropas is verstrekt, wordt er inderdaad jaarlijks 9,95 euro geïncasseerd.
joycey: jemig.... ik heb helemaal geen giropas
Marjan: Beste Joycey, we komen er zo niet uit. Je kunt beter even met de Postbank bellen of e-mail. Ik garandeer je dat het dan heel snel opgelost is.
joycey: kun jij me niet zon handtekeningen kaartje sturen?
Marjan: Die heb je toch ontvangen, schreef je net. Ook dit kan ik niet toesturen, ik heb geen gegevens van je.
joycey: nog 1 vraagje dan....... kan ik de kosten die ik maak voor dit gedoe verhalen op de postbank?
Marjan: Nee, die kun je niet verhalen. Maar je hoeft geen kosten te maken als je even een e-mail stuurt.
joycey: ik heb al tien keer een emailtje gestuurd, maar goed, ik ga er nog wel meer sturen dan... das tenminste gratis.... maar die kennisgeving is persee nodig? vind het best wel oneerlijk dat de postbank zo doet
Marjan: Wij zijn niet oneerlijk. Iedereen kan wel zeggen dat ... overleden is. Daar hebben we gewoon een bewijs voor nodig. Daarnaast worden alle e-mailtjes serieus behandeld en beantwoord.
joycey: alsof ik er iets aan kan doen dat mn pa dood is, ik sta niet langer meer rood op die rekening dus dan kan hij wel gewoon dicht. mijn vader had een stuk of 10 rekeningen bij de postbank... er zijn dus al tien kennisgevingen opgestuurt... staan die niet in het bestand dan?
Marjan: Joycey dat kan ik niet voor je nakijken. Stuur nu een e-mail en je probleem met deze Girorekening wordt opgelost.
joycey: nou, daar schiet ik ook weinig mee op..... als ik over tien jaar 1000 euro rood sta zeg ik gewoon dat ik niets van die rekening afwist.... ontvang toch geen afschriften... heel erg bedankt voor deze chatsessie, fijne dag verder en ik hoop dat de directeur van de postbank zn teen keihard mag stoten (...)
joycey: tegen de tafelpoot!!! oneerlijk rot gedoe.... moet ik een beetje geld steken en energie ergens insteken terwijl het niet eens van mij is... onzin allemaal....
Marjan: Jij ook een prettige dag en stuur nu maar een e-mail.
joycey: postbank@postbank.nl toch?
Marjan: Dat klopt helemaal.
joycey: bedankt voor je tijd... prettige dag verder
Marjan: Dag Joycey,
joycey: dag

heel erg fijn... dat behulpzame van de postbank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_38620589
schiedammmer: hallo wemke
Wemke: Hallo meneer of mevrouw Schiedammer
schiedammmer: meneer
schiedammmer: alles goed?
Wemke: U heeft een vraag over rentepunten?
Wemke: oke, dank u
schiedammmer: ja das is helemaal correct
schiedammmer: ik wil er geld voor hebbe
Wemke: Dat is niet mogelijk.
schiedammmer: waaro nie
schiedammmer: kan ze ook inwissele voor producten
schiedammmer: aan geld heb ik meer
schiedammmer: I WANT MONNEY
Wemke: Ja, dat begrijp ik.
Wemke: Dat is helaas niet mogelijk
schiedammmer: zorg is dat ik geld krijg ipv producten waar ik niks aan heb
schiedammmer: mag ik directeur spreke
Wemke: Rentepunten hebben alleen waarde in de Postbank Voordeelwinkel
schiedammmer: ja ik wil die puntenvoor geld omruile daar
Wemke: Dat is ook niet mogelijk
schiedammmer: zIK WIL IK WIL IK WIL
Wemke: Deze beperkende voorwaarde is in de Algemene Voorwaarden Rentepunten opgenomen. U vraagt de Algemene Voorwaarden Rentepunten telefonisch op via 0900 77 88 789 (10 cent per minuut). Deze kunt u ook teruglezen via onze site (postbank.nl).
Wemke: Heeft u verder nog vragen?
schiedammmer: heeft u ook ete te koop?
schiedammmer: ik heb honger
schiedammmer: jij ben vrouw he, neuken?
schiedammmer: ben je nog singel?
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_38620775
ze zijn ook niet klantvriendelijk.....

alos ik dr wat aan kan doen
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:31:39 #112
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_38623382
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Marjan
P. wned (52 jaar oud): hallo mevr, Marjan
Marjan: Goedemiddag,
P. wned (52 jaar oud): heeft u mijn vraag gelezen?
Marjan: Helaas kan ik deze berekening niet voor u maken.
P. wned (52 jaar oud): ik kom er zelf niet meer uit!
P. wned (52 jaar oud): u werkt toch bij de postbank?
P. wned (52 jaar oud): daar heb ik nou al 46 jaar een rekening!
Marjan: Wel kunt u op onze site www.postbank.nl bij bepaalde spaarvormen een berekening van een dergelijke inleg maken. Wij verwijzen u dan ook naar onze site.
P. wned (52 jaar oud): dan is deze berekening wel het minste wat u voor me kunt doen lijkt me
P. wned (52 jaar oud): dat heb ik gedaan
P. wned (52 jaar oud): maar watdaar uitkwam staat nite op mijn rekening
Marjan: Helaas is dat niet mogelijk. Nogmaals verwijzen wij u hiervoor naar onze site.
P. wned (52 jaar oud): helpt u me vlug alstublieft! ik moet mijn nalatenschap afhandelen ivm een explosieve aorta
Marjan: U heeft inmiddels een spaarvorm waarop u al heel wat jaren spaart. Voor- en achteraf kan nooit precies een indicatie gegeven worden omdat de rente fluctureert.
P. wned (52 jaar oud): als u nou even alle rentes per jaar nazoekt en dat uitrekent zou u deze stervende man reuze helpen
Marjan: Wanneer u een nalatenschap moet afhandelen, is ons niet duidelijk waarom u een berekening wenst.
Marjan: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
P. wned (52 jaar oud): dit ivm mijn verdeling van mijn geld over mijn kinderen
P. wned (52 jaar oud): wAT!!
P. wned (52 jaar oud): noemt u mij niet serieus!
P. wned (52 jaar oud): ?
P. wned (52 jaar oud): OMFG
P. wned (52 jaar oud): dit gaat de pet te boven
P. wned (52 jaar oud): ik wens ook niet aangesproken te worden met 'je' een beetje respect voor ouderen is op zijn plaats
Marjan: Op uw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als u alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik u alsnog graag. Hebt u die niet, dan beëindig ik deze chat.
P. wned (52 jaar oud): hoeveel kost een pijpbeurt?
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:34:11 #113
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38623469
HAhAHA
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:35:20 #114
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38623511
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef kyraaa het volgende:
ze zijn ook niet klantvriendelijk.....

alos ik dr wat aan kan doen
wat verwacht je nou? dat ze dat ff via de chat regelen?
OOЯ
pi_38623607
Ik had net een heel vriendelijke vrouw. Alleen werd ze wat ongeduldig toen ik aan mijn 4e vraag begon wat ook weer een heel verhaal werd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:37:43 #116
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_38623620
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:
Frank: Ik begrijp dat je verder geen vragen hebt. Ik wens je nog een prettige dag.
Robbert: ga je nu al weg?
Robbert: het werd net gezellig.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_38623822
Gisteren dit gesprek gehad....

Het duurde erg lang voordat ik een reactie kreeg nadat ik zei dat ik van Radar was...

Welkom bij Postbank Chat, je chat met Yvon
Yvon: Hallo Dave. Je hebt een vraag over Rentepunten, maar zet er niet bij wat voor een vraag.
Dave: ik wil graag weten waarom je zoveel moet bijbetalen?
Yvon: dat zijn de administratiekosten en de verzendkosten.
Dave: de meeste producten zijn qua bijbetaling net zo duur als de bijbetaling
Yvon: dat is niet helemaal waar, maar graag leg ik de Rentepunten aan je uit via een e-mail. Heb je voor mij jouw e-mailadres?
Dave: wel bijna, alsik bijvoorbeeld een senseo wil bestellen moet ik maar liefst 90 euro betalen, daarvoor kan ik er ook een in de winkel kopen en heeft mijn rentepunten geen zin meer
Dave: ik chat juist voor het snelle en duidelijke antwoord, dus wil graag zo worden geholpen
Yvon: Ja, soms lijkt het inderdaad duurder dan in de winkel. Maar dat zal altijd zo zijn. Je komt overal wel eens een keer een jas tegen die in een andere winkel duurder is of goedkoper.
Dave: ja, maar dan gaat het niet om de helft van de prijs, bij alle producten in de shop.
Yvon: dat zal altijd wel eens zo zijn. De Postabnk probeert zo goedkoop mogelijke afspraken maken met de leverancier, maar dit kom je altijd tegen.
Dave: ik vindt het een beetje misleiding, als ik dat mag zeggen.
Yvon: Dat is jouw mening en dat mag je ook vinden.
Dave: Ben ik de eerste die daar over klaagt?
Yvon: Hier kan ik verder niet op in gaan.
Dave: jammer
Yvon: Heb je verder nog vragen?
Dave: ik heb nog een opmerking oiver deze service!
Dave: en wil daar wel graag een eenduidend antwoord op.
Dave: ik vind het chatten op zich een goeie service, alleen jammer dat ik het idee heb dat ik wordt afgesnauwd!
Yvon: Dat is inderdaad vervelend dat je denkt dat je niet vriendelijk te woord wordt gestaan.
Dave: wordt er ook wat gedaan met deze opmerking, want hieruit concludeer ik dat het het ene oor in gaat en het andere weer uit.
Yvon: Welke opmerking bedoel je?
Dave: dat u het vervelend vindt dat ik denk dat ik niet vriendelijk te woord wordt gestaan
Yvon: Ik moet eerlijk zeggen dat het jammer is dat je er zo overdenkt. En natuurlijk bekijkt de Postbank of haar service via chat net zo goed kan worden als via de telefoon en e-mail.
Dave: Prima, ik ben namelijk van Tros Radar, en doe momenteel een onderzoek over deze nieuwe service.
Dave: Is het een probleem als deze log volgende week wordt uitgezonden?
Yvon: Ik probeer u uiteraard zo goed mogelijk antwoord te geven
Yvon: Posbank geeft geen toestemming om deze log te gebruiken
Dave: Met wie kan ik dan het beste contact opnemen, er zal namelijk wel aandacht worden besteed aan dit nieuwe systeem.
Yvon: Ik adviseer je hierover te bellen met telefoonnummer 020 584 64 05. Dit is onze public relations afdeling.
Dave: Graag heb ik wel een contactpersoon die ik kan bereiken, kunt u mij daarvan een naam geven?
Dave: Of beter nog uw leiding gevende?
Yvon: Ik kan u alleen verwijzen naar onze pr afdeling.
Dave: Dat is erg jammer, met wie heb ik gechat?
Yvon: Mijn naam zie je staan. Verder kan ik niet op jouw chat ingaan. Een fijn dag verder. Daag.
Dave: Tot ziens, en vergeet niet te kijken volgende week!!!!
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:44:30 #118
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_38623861
P. wned
Het leven is geen krentenbol.
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:44:42 #119
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38623871
Waarom heb ik het idee dat het gewoon van die bots zijn?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38623935
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:44 schreef Yildiz het volgende:
Dan zijn ze erg interlligent.
pi_38623969
quote:
Nee! Bots maken geen tikfouten die ze later verbeteren.
En bots worden ook niet ongeduldig!
Maar ze zullen inderdaad wel een stel voor getikte zinnen hebben.
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:50:54 #122
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38624106
Maikuuul: hoi
Wemke: Hallo
Maikuuul: ik heb een vraagje
Maikuuul: wieveel geld moet je minimaal storten om een rekening te openen ?
Wemke: Dat kan
Wemke: Je kunt twee soorten rekening openen bij de Postbank.
Wemke: Hoe oud ben je?
Maikuuul: 18
Wemke: oke, dan kan je een studentenrekening of een Girorekening openen.
Wemke: Ben je student?
Maikuuul: jah
Wemke: Je kunt dan een studentenrekening aanvragen
Maikuuul: stel ik wil 3 rekeningen, 1 voor me stufi, de ander om te sparen, en de ander om voor een auto te sparen
Maikuuul: is dit mogelijk ?
Wemke: Het is mogelijk.
Maikuuul: loopt dit niet hendig hoog in de kosten ?
Wemke: Omdat we verschillende spaarrekeningen hebben, is het handig als je even belt met onze afdeling Sparen.
Wemke: Dat valt wel mee.
Maikuuul: ik wil gewoon 1 rekening
Wemke: Voor een studentenrekening betaal je sowieso geen openingskosten
Maikuuul: 1 soort rekening, en 3 rekenings openen
Wemke: Hoe bedoel je dat?
Maikuuul: stel ik neem de volgende rekening voorbeeldje: lolleromfg
Maikuuul: deze wil ik 3x openen dus ik heb rekening
Maikuuul: A B en C
Maikuuul: is dit mogelijk ?
Wemke: Nee, je kunt niet drie keer dezelfde rekening openen.
Maikuuul: wiezoe niet ? dit is toch veel overzichtelijker ?
Wemke: Tenminste niet drie studentenrekeningen.
Wemke: Je kunt wel drie Girorekeningen openen.
Maikuuul: ja die bedoel ik ook
Wemke: Dan heb je alleen geen spaarrekening
Maikuuul: krijg ik daar dus geen rente over ?
Wemke: Nee, dat klopt.
Maikuuul: oei das minder
Maikuuul: ey swa check je later k ? thnx bbq
Wemke: Als je wilt sparen, is het handig om 1 Girorekening te openen en twee spaarrekeningen.
Wemke: Heb je genoeg informatie?
Maikuuul: yep
Maikuuul: thnx mate
Wemke: Graag gedaan. Fijne dag nog
Maikuuul: yo laters
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:59:18 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38624401
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef davidvp het volgende:
-
wedden dat ze er geen snars van geloofden? In elke zin maak je namelijk wel een d/t fout Erg professioneel
Niet meer actief op Fok!
pi_38624418
is er niet iemand die verschrikkelijk in MSN taal kan praten zodat een normale nederlander dit niet kan lezen? dus met al die afkortingen van tegenwoordig, ben benieuwd hoe ze daar op reageren.!
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:03:01 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38624500
Ik heb net ook even gechat Ze weten al dat er gekut wordt vanuit Fok! (goh je meent het). Hopelijk gaan ze er nu ook wat aan doen
Niet meer actief op Fok!
pi_38624688
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net ook even gechat Ze weten al dat er gekut wordt vanuit Fok! (goh je meent het). Hopelijk gaan ze er nu ook wat aan doen

Ik heb in ieder geval gelachen om dit topic. Dus ga zo door!
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_38624776
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Buket
Piet: Heey
Buket: Hallo Piet, waar mee kan ik je helpen?
Piet: nja kwou vrage wat er aan de hand is
Piet: m'n bank loopt de hele tijd vast
Buket: Waarmee?
Piet: nja kijk die poten zitten vast
Piet: ik kan hem daardoor neit meer verplaatsen
Buket: Erg vervelend voor je
Piet: ja he
Piet: kun je misschien even komen helpen met duwen?
Buket: Inderdaad, ik wens je veel sterkte.
Piet: een vaste bank is nl niet zo handig als er post onder licht
Piet: ligt*

Buket: helaas, wil je wel helpen met een serieuze vraag.
Buket: Mocht je die niet hebben beeindig ik de chatsessie.
Piet: maar dit is echt serieus, ik kom net terug van de training en nu willen ze hier thuis de banken gaan verschuiven, omdat er morgen nieuwe meubels kome
Piet: pleassse:')
Buket: Fijne avond verder Piet

Man, ik was net een glas chocomel aan het drinken.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, maar die was dan ook leuker.
Linkje?
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:20:47 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38625047
Fok! is van ons allemaal en het gaat niet om een mening hier, maar om het feit dat dergelijke grappen en grollen niet kunnen
Niet meer actief op Fok!
pi_38625110
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Het is een schande! Hoe je tegenwoordig behandeld wordt als oude intellectueel meer begaafde man!
Deze was echt geniaal. En andere ook wel.
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:27:43 #130
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_38625251
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:20 schreef Viking84 het volgende:
Fok! is van ons allemaal en het gaat niet om een mening hier, maar om het feit dat dergelijke grappen en grollen niet kunnen
Dat is jouw mening en om je met die mening nou te gaan gedragen als een verklikker sta je met stip op 1 als meest trieste figuur in dit topic.
FCT
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:29:59 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38625329
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef Mojave het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en om je met die mening nou te gaan gedragen als een verklikker sta je met stip op 1 als meest trieste figuur in dit topic.
dat is jouw mening en over de vraag wie de meest trieste figuur is valt te discussiëren . Maar goed, blijkbaar is het teveel gevraagd om in te zien hoe sneu jullie bezig zijn Ach ja, josties moeten er ook zijn hè . Jammer dat 'klikken' zo'n negatieve bijklank heeft. Het is kennelijk niet mogelijk jullie op een normale manier tot de orde te roepen. Waarom zou ik me normaal gedragen als jullie dat ook niet doen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:33:20 #132
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_38625434
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat is jouw mening en over de vraag wie de meest trieste figuur is valt te discussiëren . Maar goed, blijkbaar is het teveel gevraagd om in te zien hoe sneu jullie bezig zijn Ach ja, josties moeten er ook zijn hè . Jammer dat 'klikken' zo'n negatieve bijklank heeft. Het is kennelijk niet mogelijk jullie op een normale manier tot de orde te roepen. Waarom zou ik me normaal gedragen als jullie dat ook niet doen?
leuk dat je zo generaliseerd, ik zit de chat ook niet te fucken hoor en denk ook dat die gasten soms gek worden daar.
maar dat is voor mij toch geen reden om een mailtje naar de postbank te sturen over fok!?

Je noemt ze hier pubers maar waar jij mee bezig bent zijn meer kleuter praktijken.
FCT
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:33:20 #133
111612 blrrrt
pi_38625435
Heeft iemand de ABN-AMRO al geprobeerd?
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:35:43 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38625509
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:33 schreef Mojave het volgende:

[..]

leuk dat je zo generaliseerd, ik zit de chat ook niet te fucken hoor en denk ook dat die gasten soms gek worden daar.
maar dat is voor mij toch geen reden om een mailtje naar de postbank te sturen over fok!?

Je noemt ze hier pubers maar waar jij mee bezig bent zijn meer kleuter praktijken.
nou zo blijven we bezig hè . Het is mij allang geheel duidelijk

Om nog even inhoudelijk te reageren:

ik snap het nut van de chat niet zo, want ze zeggen de hele tijd dat je maar moet mailen of bellen oid Dus uiteindelijk geven ze weinig zinvolle info
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:37:35 #135
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_38625566
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou zo blijven we bezig hè . Het is mij allang geheel duidelijk

Om nog even inhoudelijk te reageren:

ik snap het nut van de chat niet zo, want ze zeggen de hele tijd dat je maar moet mailen of bellen oid Dus uiteindelijk geven ze weinig zinvolle info
True

Ik snap het ook niet, ze weten volgens mij alleen de basis dingen die ook op de website te vinden zijn. Beetje zinloos dus.
FCT
pi_38625587
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef davidvp het volgende:
is er niet iemand die verschrikkelijk in MSN taal kan praten zodat een normale nederlander dit niet kan lezen? dus met al die afkortingen van tegenwoordig, ben benieuwd hoe ze daar op reageren.!
Hannariek: Hallo Marc
Marc3l: eejjj ik heb zon jong3ren rekenung bij rabo0 he
Marc3l: vr03g mE dUs af 0f p0stbaNK g0edKopeR was???
Marc3l: w33t je da?
Hannariek: Ik begrijp dat je wilt overstappen naar de Postbank?
Marc3l: n33 kw1l wEtuh of da v00rdelIger is???
Marc3l: dan overw33g ik da m1sschien
Marc3l: gw00n info inw1nnen snap juh
Marc3l: rab0 is t0ch wel duur m3t da 1ntern3tbankIerUh
Marc3l: da KuN je 00k meT postBanK he??/
Hannariek: Ik adviseer je de informatie over onze jongeren rekengin en studentenrekengin op onze internetpagina na te kijken. Hier staat uitgebreide informatie of kosten
Hannariek: Je kunt ook via de Postbank via internet bankieren.
Marc3l: t0t h0e3 oud l00pen die???
Marc3l: kb3n b1jna 18 he
Marc3l: ???
Hannariek: Een Easy Blue jongeren rekening is tot 18 jaar. Deze wordt dan automatisch omgezet naar een Girorekening. Als je Studeiefinanciering ontvangt dan kun je de Girorekegnin omzetten naar een Studentenrekening. Deze kun je behouden tot 29 jaar
Marc3l: en s1jn da k0sten aan verb0nduh son g1rorekEn1nG d1e fan de rab0 is graTisS
Hannariek: Een Girorekening is niet kosteloos. Een Studentenrekening is wel voordelig
Marc3l: jA ma Da pAk 1k da en daluk kben 1k 18 en Da K0st ut me suPah v33l
Marc3l: da v1a interNeT 1s dUs weLL graT1sh???
Kan geen verbinding met de server maken, de chat is gestopt, controleer of er nog een internet verbinding is.
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:44:06 #137
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38625689
De eerste keer was het nog grappig, met "Do you ship to the Netherlands", dit topic is gewoon een beetje triest. Ik heb pas 1 keer een beetje moeten lachen, de rest is gewoon... Zo slecht!
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:57:05 #138
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38626042
quote:
+1 Opmerking
Het zijn ook bots. En gewoon aan de hand van de standaard zinnen die men kan lezen.
Ws een doorontwikkeling van een of andere studieproject van een paar jaar geleden, weet de naam en site niet meer.
The Internets, I needs it..
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:01:21 #139
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38626156
Poetje: Hallo
Wemke: Hallo.
Poetje: bent u een bot?
Wemke: Je hebt een vraag over een lening?
Poetje: bent u een bot?
Wemke: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Poetje: of een echt mens?
Wemke: Heb je nog een serieuze vraag?
Poetje: vond het toch vrij serieus ik ga niets aan een bot vragen
Poetje: dus?
Wemke: Je bedoelt een robot. Nee hoor, wij zijn echte mensen.
Wemke: Heb je nog vragen over producten van de Postbank?
Poetje: Ok dat wilde ik even weten dank u
Poetje: nee hoor
Wemke: Oke, dan wens ik je nog een fijne dag toe.
Houd van een lijntje.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:01:53 #140
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_38626181
Heeft er iemand een linkje trouwens naar het originele topic? (dus zegmaar het eerste deel?)

Dan lees ik dat eventjes door
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_38626224
Bij de ABN zijn ze overigens veel leuker. Gaan ze veel meer op de dingen in.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:05:48 #142
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38626313
ik heb net ook de chat gebruikt. maar ik kon de wel de hoofdletter t gebruiken maar niet de kleine letter. hadden jullie daar ook last van? TTTttttt in andere venster doen de t's het gewoon.
OOЯ
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:10:16 #143
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_38626401
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:05 schreef oor het volgende:
ik heb net ook de chat gebruikt. maar ik kon de wel de hoofdletter t gebruiken maar niet de kleine letter. hadden jullie daar ook last van? TTTttttt in andere venster doen de t's het gewoon.
Je mag ook gewoon voor TTT nomineren
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:11:59 #144
149847 SuperGrovert
De wuppie hut ! :D
pi_38626439
gvd ze zeggen nix leuks :/

Wemke: Wat voor pas heb je?
Grovert: uhhhmmmz een blauwe :$
Wemke: Heb je een Giropas of een Giropasbasis?

HMPH
pi_38626559
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Buket
Piet: Heey
Buket: Hallo Piet, waar mee kan ik je helpen?
Piet: nja kwou vrage wat er aan de hand is
Piet: m'n bank loopt de hele tijd vast
Buket: Waarmee?
Piet: nja kijk die poten zitten vast
Piet: ik kan hem daardoor neit meer verplaatsen
Buket: Erg vervelend voor je
Piet: ja he
Piet: kun je misschien even komen helpen met duwen?
Buket: Inderdaad, ik wens je veel sterkte.
Piet: een vaste bank is nl niet zo handig als er post onder licht
Piet: ligt*

Buket: helaas, wil je wel helpen met een serieuze vraag.
Buket: Mocht je die niet hebben beeindig ik de chatsessie.
Piet: maar dit is echt serieus, ik kom net terug van de training en nu willen ze hier thuis de banken gaan verschuiven, omdat er morgen nieuwe meubels kome
Piet: pleassse:')
Buket: Fijne avond verder Piet

die is zo grappig.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:19:10 #146
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_38626641
Chatten met de ABN AMRO

Mijn vraag was: hebben jullie ook kadootjes bij een rekening?

Welkom bij het Young Professional Account Team, je chat nu met Jimming

peter: hoi
Jimming: Goedenmiddag Peter.
Jimming: Als ik het goed begrijp wil jij weten wat je als incentive ontvangt als je het Young Professional Pakket afsluit?
peter: bij de rabboank heb ik een spaaarvarken gehad
Jimming: Hoe lang geleden is dit geweest voor je?
peter: bij de rabobank?
Jimming: Ja, je ontvangst spaarvarken.
peter: ok
peter: dankewel
Jimming: Peter, kan ik je op dit moment nog ergens anders mee van dienst zijn?
peter: wat is er
Jimming: Indien je geen serieuze vraag hebt ga ik deze chat beeïndigen.
peter: ik weet het al
peter: :-)))))))))
peter: heben jullie ook smeilies
Jimming: De manier waarop je converseert vind ik ongepast. Ik stel voor om het gesprek zakelijk te houden.
Jimming: Ik ga de chat hierbij beeïndigen.
peter: ga je weg
De chatsessie is beëindigd.
peter: doei
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:21:22 #147
111612 blrrrt
pi_38626692
Bij ABN zeggen ze teminste nog wat terug

Welkom bij het Young Professional Account Team, je chat nu met Kautar Farhouni
Kautar Farhouni: Goedemiddag meneer Jansen.
Meneer Jansen: Goedemiddag
Kautar Farhouni: Ik begrijp dat u iets wilt bestellen.
Kautar Farhouni: Kunt u mij vertellen wat u precies bedoelt?
Meneer Jansen: Ja. Doe maar een nummer 33, een 29 met extra ei, een 62 met bami, 3x 65 en kroepoek.
Kautar Farhouni: Dan bent u hier aan het verkeerde adres.
Meneer Jansen: Bezorgt u ook aan huis?
De chatsessie is beëindigd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:25:18 #148
149847 SuperGrovert
De wuppie hut ! :D
pi_38626812
Grovert: ok maar maakt het dan niet uit wat ik koop , bijv in een supermakt dat ik 0,6 betaal en als ik in de 18+ shops een video koop dat ie dan 0,8 is ofzo ?
Grovert: kunnen we btw niet over het weer ofzo praten , dis te saai en jij krijgt tog wel betaald
Wemke: Je betaalt altijd 0,8 procent.
Wemke: Ik beantwoord alleen vragen over de Postbank en haar Producten.
Wemke: Heb je verder nog vragen hierover?
Grovert: en over werken bij de PB ?
Grovert: hoeveel verdien jij per uur bijv ? je baantje lijkt me wel hendig sjiek
Wemke: Daar kan ik niks over zeggen.
Wemke: Heb je nog serieuze vragen?
Grovert: maar hoe kan je soliciteren voor zn hendige baan dan ?
Grovert: das serieus,....
Grovert: -_-'
Wemke: Ik raad je aan om even op onze site te kijken.
Grovert: link ?
Wemke: Op de site staat onderaan in grijze letters 'werken bij de Postbank'
Grovert: en is het thuiswerk ? of gewoon op een stoel in een hokje
Grovert: zucht moet ik daar weer helemaal heen
Grovert: Is het leuk werk trouwens -_- ?
Wemke: Jazeker.
Wemke: Maar als je geen vragen meer hebt over Postbankzaken, stel ik voor om deze chat te beeindigen.
Grovert: das ook niet lief k wil juist meer info over t werk bij de PB , * SuperGrovert needs work

saai
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:32:20 #149
150255 juuser
ja hor!!, zal ook wel
pi_38626966
Die van mij zei niet echt veel, volgens mij was ze gewoon chagrijnig, logisch ook met zulk werk

Henkie: Hallo
Hannariek: Hallo Henk
Henkie: Het is Henkie
Henkie: Maar ik heb een probleem
Henkie: Ik heb de laatste tijd chronisch geldtekort
Hannariek: Dat is erg vervelend
Henkie: Ja en ik vroeg me af of jullie daar iets aan konden doen
Hannariek: Daar kan ik je helaas niet mee van dienst zijn. Wellicht kun je een lening afsluiten. hiervoor kun je bellen met de Leenlijn.
Henkie: Je hebt trouwens een erg aparte naam
Henkie: Is dat een combinatie van Hanna en Marieke ofzo?
Hannariek: Op jouw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je alsnog graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Henkie: Nou zeg
Henkie: Lekker vriendelijk weer
Henkie: Maar goed
Henkie: Ik bedenk wel even een vraag
Henkie: Waarom heeft de Postbank van die rare reclames van die gast die altijd zit te vertellen dat de postbank een 'cooperative bank is, founded by farmers'???
Henkie: Die zijn helemaal niet grappig
Hannariek: Die zijn ook niet van de Postbank
Henkie: Oh nee is ook zo
Henkie: Maar toch zijn ze niet grappig
Hannariek: Maar ik begrijp dat je geen serieuze vraag meer hebt. Ik beëindig de chat. prettige dag verder.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:33:14 #150
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38626992
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:32 schreef juuser het volgende:
Die van mij zei niet echt veel, volgens mij was ze gewoon chagrijnig, logisch ook met zulk werk
Wereldbaan man!
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')