Ok hier is i!
![]()
Chat started.
Hannariek: Hallo Jeroen
Jeroen: Hoi
Jeroen: Alles goed?
Hannariek: Jazeker , maar heb je een vraag over postbank gerelateerde producten en of diensten.?
Hannariek: Anders beëindig ik de chat
Jeroen: Waarom zo onvriendelijk?? Ik wil/wou wat meer weten over de Postbank creditcard...
Hannariek: Ik bedoelde het niet onvriendelijk,
sorry. Wat wil je weten over de Postbank Creditcard?
Jeroen: Geeft niet
![]()
wat voor types creditcards hebben jullie, en wat zijn de boetes en/of rente percentages?
Hannariek: Wij hebben voor studentenrekeninghouders een studentencreditcard. heb je een ''gewone'' Girorekening dan is er de keus uit een Creditcard of een Gold Creditcard.
Hannariek: Bij de Studentencreditcard wordt het openstaande bedrag altijd in zijn geheel geïncasseerd.
Jeroen: ah ok, en bij de andere rekening? (ik heb nog geen postbank rekening)
Hannariek: Bij een Girorekengin wordt altijd 5 procent van het openstaande bedrag met een minimum van 45 euro geïncasseerd. Als je binnen twee weken na het versturen van het overzicht via een extra aflossing het gehele bedrag overboekt dan betaal je geen rente.
Jeroen: en ook geen boete? (die 45 euro)
Hannariek: Als je niet het gehele bedrag aflost dan betaal je rente over het openstaande bedrag
Jeroen: dus je hebt 1.5 maand om het bedrag af te betalen?
Jeroen: ok klinkt goed, wat zijn de jaarlijkse kosten en het maximum bestedings limiet?
Hannariek: je betaalt voor de gewone creditcard 18 euro per jaar en de Gold Creditcard 43,50 euro. Maximale bestdingslimiet van gewone Creditcard is 3.500 euro en Gold is 12.500 euro
Jeroen: ok, Hannariek, mag ik je iets persoonlijks vragen?
Hannariek: Dit is een zakelijk chatkanaal. Persoonlijke vragen mag ik niet beantwoorden.
Jeroen: ha, mag niet ,maar kan wel, wat is je cup maat?
Hannariek: Zoals ik al zei ga ik hier niet op in. als je geen echt vragen meer hebt sluit ik de chat af.
Jeroen: hmm ok jammer, dan nog even over die creditcard, waarkan ik deze aanvragen / hoe? Hannariek: Je kunt deze aanvragen via onze internetpagina
www.postbank.nl. Maar je hebt wel een Girorekening nodig om een Creditcard aan te kunnen vragen.
Jeroen: hoeveel kost dat?
Hannariek: Ik heb je al aangegeven wat de kosten zijn van een Creditcard.
Hannariek: Dit kun je teruglezen. Of bedoel je de kosten van een Girorekening?
Jeroen: ja
Jeroen:
Hannariek: Een Girorekening aanvragen is kosteloos als je minimaal 650 euro aan inkomsten op je Girorekening ontvangt.
Hannariek: Daarnaast betaal je 9,95 euro per jaar als je een Giropas in je bezit hebt.
Jeroen: ok, maakt het nog uit waar de kosten vandaan komen? Ik heb namelijk een bedrijf in amerika, vandaar
Hannariek: Verder informatie over het openen van een Girorekengi kun je ook vinden op onze internetpagina
www.postbank.nl Jeroen: Ok, als ik die rekening neem, krijg ik dan ook een date met jou?
Jeroen: Ik ben heel lief weetje
Hannariek: Ik ga hier niet op in en ga ervan uit dat je ook geen serieuze vragen meer hebt.
Hannariek: Prettige dag verder!
Jeroen: jawel!
Jeroen: Hoeeeeeerrr!!!
Chat closed by agent.