mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:27 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Hehe, heb hem ergens tussen "Shing Jea Monastery" en "Tsumei Village" gecharmed!
Maar vraagje, in de OP staat dat rangers dieren kunnen temmen, maar kunnen de andere dat dan niet?
![]()
Ja, ik dacht dat dat per armor-item wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef trancethrust het volgende:
De "non-stacking" mededeling was ook een stille tip opzich
ik heb er ook 1, boeiend ben je gehecht aan die wolf (welk lvl?)quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
[..]
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...
(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef mips het volgende:
[..]
mmm... dat lijkt mij ook wel een leuke... maarja... om nu mijn wolf zomaar in te leveren is ook zowat...
(andere kunnen dat inderdaad niet... je moet als eerste of als tweede beroep ranger zijn...)
komt vanzelfquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ow dus je kan ook een tweede beroep hebben? Hoe doe je dat?![]()
uh ja volgens mij kan je daar geen stuff voor krijgen, zo ja "Tell me Where!"quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:42 schreef mips het volgende:
faction points inleveren?
Ik heb een lvl 20 stalker =Ppquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef EricG het volgende:
Ik heb ook nog best wel spijt dat ik mijn eerste pet (Melandru's stalker) heb weggedaan![]()
Heb daarna nog een Dune Lizard en een beer gehad, maar met beiden niet zoveel geduld om ze tot lvl 20 te laten komen...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Nou ik wou graag een Lynx en en heb met pijn in m'n hart mijn eerste pet weggedaan en heb ook nog eens spijt gekregen van die Lynx. Vond hem geen hol aan.
Wil nu die black bear en hoop dat ik hem ooit krijg.
bron: http://gw.gamewikis.org/wiki/Black_Bearquote:These Black Bears roam the fields and forests of Wizard's Folly and Regent Valley (Pre-Searing). They will attack on sight. The bears in Pre-Searing use a skill called Breaking Charm, and can only be tamed by Rangers using Charm Animal with great difficulty. (See Notes below)
The bears found later in the Southern Shiverpeaks can be tamed normally by Rangers.
Black Moa is veel leukerquote:
Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Black Moa is veel leuker, alleen die quest om hem te krijgen is gewoon irritant.
Een beetje zinloos door wat maps worden gestuurd om later door een horde dredge te worden afgemaakt als je het niet goed aanpakt.
Maar als je eenmaal de quest hebt gehaald kun je hem altijd weer charmen op de plek waar je hem voor het eerst vond.
Volgens mij kan je er maar helaas ééntje hebben!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk gewoon een dier charmen terwijl je er al eentje hebt? Of moet je dan je pet eerst dumpen?
En hoe dump ik dat beest?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:40 schreef kaspermols282 het volgende:
eerst dumpen :/
De skill charm animal moet altijd op je skillbar staan, anders volgt je pet je niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef DarkY.NL het volgende:
ja dat vraag ik me ook af, moet je gewoon charm niet meenemen in een area of... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |