Ik ben ervoor in (zodra mn pc weer werktquote:Op maandag 12 juni 2006 20:06 schreef EricG het volgende:
FOK! Guild lijkt me wel cool, mijn huidige guild doet ook niet veel aan PvP en is een beetje uit elkaar aan 't vallen. Ik wil evt. wel de cape en een deel van de hall betalen als 't nodig mocht zijn
3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef EricG het volgende:
Als we een oude guild kunnen gebruiken is het alleen maar mooier, dat spaart weer geld uit!
Ik heb net trouwens even Heroes ascent gedaan, en m'n eerste 3 fame binnengehaald 8)
Is echt vet!
wie zij dat ik lid wilde worden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik.
Even een lijstje (quoten en je naam toevoegen als je lid wil worden)
kaspermols282?
EricG
Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
wie zij dat ik lid wilde worden?
ik wil wel officer zijndan kan ik Guildbattles beginnen, en wie word leader enz.
![]()
maare, kan je oom de naam van guild aanpassenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit, maar ik heb een guild, met hall, cape, site etc.
Leider ben ik nu, maar dat mag wat mij betreft veradneren.
Officers, iedereen moet dat in het begin maar zijn imho, dan kunnen we lekker recruiten.
Dat kan helaas niet volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
bron: Guildwars sitequote:There is no option for renaming a guild at this time.
-Questionquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:09 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maare, kan je oom de naam van guild aanpassen
Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild makenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:27 schreef kaspermols282 het volgende:
nou, en gaan we hem Fok! noemen of wat?
ik wil ook site maken(template dan)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moeten we dus wel helemaal een nieuwe guild maken
Al mijn geld in die zooi gestopt![]()
![]()
Maar, als we dat doen dat wel iets met Fok!
Fok! United, of whatever...
Een site wil ik wel maken, de huidige domeinnaam houden we dan wel...
Die is dan al klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
ik wil ook site maken(template dan)
mits genoeg belangstellingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:34 schreef trancethrust het volgende:
Mehehh het idee van een FoK-guild is weer revived??
O? Ik iedergeval niet, k blijf bij mijn engelse homiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik verwacht natuurlijk dat alle fokkers dan hun guild verlaten en de onze joinen.
Starten we een alliance met alle oude guilds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |