Heeft bij mn mini ook gewerkt. En daarna een firmwareupdate!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef rudedeltadude het volgende:
dat doe je door de knop play en menu 10 sec in te drukken
Ja daar krijg je (ik tenminste) de kans niet voor want hij gaat dus steeds uit en aan. Het duurt korter dan 10 seconde.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:35 schreef rudedeltadude het volgende:
dat doe je door de knop play en menu 10 sec in te drukken
Dan moet de computer hem toch herkennenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:56 schreef goos het volgende:
firmwareupdate moet toch lukken ..?
Zoals ik al zei: Dat helpt dus niet..quote:je kunt hem toch resetten?
Buiten de garantie is niets gratis. Allih, op de Apple.com website staat dat je zowel voor de reparatiekosten, de kosten van evt. nieuwe onderdelen en de verzendkosten opdraait wanneer je je product buiten de garantietermijn voor reparatie laat opsturen..quote:gratis dus
Dan moet de pc hem inderdaad herkennen. De pc geeft geen enkel teken van herkenning wanneer ik 'm aansluit, niks, nada..quote:firmwareupdate moet toch lukken ..?
True.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Je moet ook niet PLAY en MENU ingedrukt houden, maar SELECT en MENU, totdat je een klik hoort. Dan kom je in disk mode. Daarna kun je hem resetten.
Ik denk het repareren niet de moeite waard is, ik denk dat voor dat bedrag dan al bijna een splinternieuwe kan kopen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef TheArowana het volgende:
jongens, ik wil niet ondankbaar lijken voor al jullie goede bedoelde ideeën, maar ik weet heus wel hoe ik m'n iPod kan resetten en ik heb dat ook al tig keer met succes gedaan, maar dit keer werkt het niet.. Maar m'n eigenlijke vraag was geen oplossing voor het probleem, maar de vraag waar ik m'n iPod kan repareren en (vooral): hoe duur is dat dan wel niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |