Eng goed?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eng goed?
Eng leuk?
Eng knap?
Eng sexy?
Eng all of the above?.
Yepsquote:
Vol programa dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps. Tenminste dat stond nog wel gewoon op de planning
.
Maar morgen eerst Metallica, zaterdag Deftones en woendag Korn.
Metallica dus met een totaal onbekend meisje, maar gisteren even wat wezen drinken na het werk. Gaat wel gezellig worden denk ik.
Oh ja, ik heb niets gezegd jij eng mens!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laat nou even![]()
Wie weet trapt ie erin![]()
Ja bedankt hequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb niets gezegd jij eng mens!.
Mij nog niet!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig! Ik heb je meteen bij de komers gezet.![]()
Sorryquote:
Zoiets had ik al vernomen. Je kan die kerel inderdaad geen seconde alleen latenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef DoubleDildo het volgende:
en ik laat bendeleider natuurlijk niet alleen gaan, hij heeft volgens de politie 24/7 toezicht nodig
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zoiets had ik al vernomen. Je kan die kerel inderdaad geen seconde alleen laten.
Je kunt me geen moment alleen laten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:56 schreef DoubleDildo het volgende:
en ik laat bendeleider natuurlijk niet alleen gaan, hij heeft volgens de politie 24/7 toezicht nodig
Hebben we het nog lang volgehoudenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:46 schreef the_witch het volgende:
IK doen mee!!!
Ik wist niet dat er een topic was voor een nieuwe meet. Ik ben zo druk de laaste dagen dat ik wist hier niet eens van!
Jouw nick heeft al de goeie kleurquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:37 schreef MoChe het volgende:
is er ook een (géén oranjefan) tag te krijgen?
ben toch geen negerquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jouw nick heeft al de goeie kleur
Ben ik Oranje dan?quote:
Zwart/rood/geel/wit hoort bij duitslandquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ben ik Oranje dan?
Ik bedoel dat zwart bij Duitsland hoort
*zucht*quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:42 schreef MoChe het volgende:
[..]
Zwart/rood/geel/wit hoort bij duitsland
Je nickname! wat doe je?!!!quote:
shirtjes zijn altijd weiß je weetquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef Bendeleider het volgende:
zwart rood geel WIT ?
Volgens pussy neuk ik nooitquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Bendeleider het volgende:
Nog geneukt ?
Volgens mij heb je harde washandjes naast je bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |