Ah, dat is zo gek nog niet hoor, valt mij nog mee, je hebt best nog wel wat lengtequote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Om maar in termen van Freddy M te spreken, "It finally happened"
[afbeelding]

Die bakkebaard is al gefixt. Probleem is dat mijn haar zowel achter als bij de 'bakkebaarden' (die ik niet echt hebquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:30 schreef MadGuy het volgende:
Dat is best nice, Lacoste. Ik zit op die lengte geloof ik, helaas met minder dikte en minder slag.
Je bakkebaard ziet er wel enigszins raar uit, die had ik wellicht wat strakker gehouden.
Ja, absoluut cool haar!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:52 schreef MadGuy het volgende:
Heeft iemand toevallig het flyertje van Tommy Hilfiger met dat stelletje dat bij de Bijenkorf card reclame meuk zat van de week? Die gast had wel cool haar.

quote:Op zondag 18 juni 2006 20:11 schreef XXR het volgende:
Maak er een foto van met je cam...

Geen dank, kleine moeite.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:39 schreef MadGuy het volgende:
En bedankt, Lacoste!

]quote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Geen dank, kleine moeite.
En jongens, ik wil weer langer haarNiet zo lang als het was, maar wel weer langer dan nu. Zo, die blijdschap heeft dan ook weer een dag geduurd

Tis toch wel langer dan die foto op je fotoboek he?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:02 schreef MadGuy het volgende:
Ge-wel-dig, Lacoste.
Nou ja, ik ga ook heen en weer qua lengte. Morgen weer de kapster en die ga ik voor de verandering eens voorzien van stevige instructies.

quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch wel langer dan die foto op je fotoboek he?![]()

Geen één van die kapsels trekt mequote:Op zondag 18 juni 2006 22:48 schreef XXR het volgende:
Op photobucket.com heb ik een account aangemaakt met mijn favo haarmodellen. http://s63.photobucket.com/albums/h130/fokhaar/
Als anderen ook wat willen uploaden: username: fokhaar
password: fokhaar

Laatste foto van www.circlejerkboys.com... riiiiiiightquote:Op zondag 18 juni 2006 22:50 schreef XXR het volgende:
Ahum, let niet op de laatste foto... :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |