quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Viviann het volgende:
plaatje
[img]C:Mijn Documenten/dieren/zoogdieren/vis.jpg[img]
Gezien de benaming zie je je wederhelft bekant als huisdier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
Euh, dit gaat nooit werken:
[img]C:Mijn Documenten/dieren/zoogdieren/vis.jpg[img]
Host het plaatje ergens en post dan de link, gaat niet vanaf je C: drive.
Wij hebben geen huisdieren meer omdat m'n vrouwtje voor bijna alles allergies is.
Hmmm, denk dat ik dan elke dag een zeer boos huisdier heb...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gezien de benaming zie je je wederhelft bekant als huisdier.
Geeft niks, andere users kunnen er weer een serieus topic van maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik vind de post van TS eigenlijk meer bedoelt voor een topic in onz.
Niet helemaal serieus zo te lezen, zowel dat hoop ik maar dat ts geen meerdere huisdieren heeft of ooit wilt nemen.
Dat zeker. Vandaar ook een serieuse reactie van mijn kant uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeft niks, andere users kunnen er weer een serieus topic van maken.
Dit is de tijd van eigen verantwoordelijkheid nemen, ook voor konijnen. Zorg is er alleen voro degenen die het echt niet zelf meer kunnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef Xenwolfie het volgende:
Neem 2 konijntjes. Die geven veel liefde naar je toe. Maar je moet ze natuurlijk wel goed verzorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |