abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38596353
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:04 schreef daaaaan het volgende:
20 al? Had echt het idee dat ie veel jonger was. Vreemd dat ie dan geen 2e of 3e keeper is bij Ajax.
Hij is 3e keeper. Voor hem heeft hij Steek en Gentenaar en vorig jaar was dat. Steek, Lobont en Vonk.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:10:32 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38596398
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:01 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet, maar zolang Jaliens en VoH opgeroepen worden heeft Hofs ook genoeg in Oranje te zoeken. Hofs is geen topper, maar gewoon een leuke goede en nuttige speler die tenminste knokt voor z'n team, in tegenstelling tot 'betere' spelers als Seedorf. En de Jong vind ik gewoon een slap ventje waarmee je geen wedstrijden wint.
En Hofs komt heel veel te kort om op zo'n niveau te kunnen renderen.
Instelling prima, maar kwaliteit moet je ook hebben. En dat komt hij te kort om nu al op een WK deel te nemen.
De Jong daarentegen speelt in een zware competitie, heeft al flink wat ervaring en is ook verder in z'n ontwikkeling.
quote:
Die jongen is 17 ofzo man! En in de finale keepte ie een wereldwedstrijd!
Klopt.
Maar als ie echt zo'n megatalent was had Ajax Gentenaar niet als 2de doelman gekocht.
-
pi_38596557
nee dat klopt niet, hij is 20
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:27:21 #154
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38596777
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En Hofs komt heel veel te kort om op zo'n niveau te kunnen renderen.
Instelling prima, maar kwaliteit moet je ook hebben. En dat komt hij te kort om nu al op een WK deel te nemen.
Hij heeft toch vaak zeer leuke acties hoor, en hij wordt beter en beter. Maar Jaliens en co komen geen kwaliteit tekort vind je?
quote:
De Jong daarentegen speelt in een zware competitie, heeft al flink wat ervaring en is ook verder in z'n ontwikkeling.
Dat is dan weer waar, maar toch blijf ik het een slappe speler vinden.
quote:
Klopt.
Maar als ie echt zo'n megatalent was had Ajax Gentenaar niet als 2de doelman gekocht.
Alsof alles wat Ajax doet altijd klopt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:40:22 #155
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38616475
Al die vergelijkingen slaan toch nergens op....
Jaliens heeft misschien minder kwaliteit dan een Robben of van Persie, maar op zijn positie is hij wel een goede tweede/ derde keus...
Op de positie van Hofs zijn nogal wat spelers beschikbaar die wel veel meer kwaliteit hebben dan hij. In de verdediging en dan met name op de flanken is de keuze niet zo groot, vandaar dat spelers als Jaliens hiervoor in aanmerking komen...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_38620753
waarom hebben de laatste jaren geen goede verdedigers mee
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:26:04 #157
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_38623173
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:55 schreef Fatality het volgende:
waarom hebben de laatste jaren geen goede verdedigers mee
Dat zul je de laatste jaren zelf moeten vragen
Confidence through competence
pi_38632308
We hebben goede verdedigers alleen dat lijkt niet zo, omdat ze niet van Barca etc komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')