Beter luisterenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:05 schreef JapieGijs het volgende:
Ik hoorde het niet..
Seedorf en Klaas-Jan moeten ook nog mee. Ik vind het nog steeds schandalig dat ze er NIEt bijzitten. Dumpen die Vennegoor en Jaliensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef Reemster het volgende:
zij gaan mee hoorde ik net
Das wel leuk voor die jongens!
Inderdaad... want nu krijgt die jongen gewoon een snuffelstage!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef JapieGijs het volgende:
Mee naar de koude kermis dus.. dat verdient Schaars niet..
Bij de selectie halen of laat hem op vakantie gaan![]()
VI.quote:Van Basten haalt Schaars en De Jong er bij
6/6/2006 11:03
Nigel de Jong en Stijn Schaars zijn door bondscoach Marco van Basten opgeroepen om zich bij het trainingskamp van het Nederlands elftal te melden in Hinterzarten.
De Jong en Schaars treden mogelijk als invallers op mocht later deze week blijken dat één van de geblesseerde Nederlandse internationals niet op tijd fit is voor aanvang van de eindronde van het WK.
Momenteel kampen Giovanni van Bronckhorst (wreef), Phillip Cocu (bovenbeen), Kew Jaliens (vleeswond), Wesley Sneijder (enkel) en Rafael van der Vaart (enkel) nog met blessures. De twee verdedigers Jaliens en Van Bronckhorst lijken op tijd te herstellen, maar er staan vooral vraagtekens achter de kwetsuren van de drie middenvelders.
Zondag speelt Nederland zijn eerste duel op het WK, met Servië en Montenegro als tegenstander. Tot 24 uur voor de aftrap mag Van Basten een geblesseerde speler vervangen.
Inderdaad. Nu neemt hij De Jong weer mee, hoor. Iemand die maanden niet gespeeld heeft en net een operatie ondergaan heeft. Neem dan Davids meequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:18 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik dacht dat MvB alleen spelers van EK-21 zou oproepen?
Dat las ik ook ja...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:18 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik dacht dat MvB alleen spelers van EK-21 zou oproepen?
quote:Bondscoach Marco van Basten liet maandag weten dat hij pas aan het eind van de week een beslissing neemt over het eventueel vervangen van geblesseerde spelers. Die zullen zeker worden gerekruteerd uit Jong Oranje.
het is trouwens ook een HSV-erquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:18 schreef Cart_man het volgende:
De Jong? Rare keuze. En dat zeg ik niet omdat het een ajacied is.
Omdat het Van Basten is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van Basten zei dat hij de afvallers na 1 juni zou vervangen met jongens van het U21 team.
Waarom dan toch De Jong oproepen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |