die krengen zijn slecht voor de heupjes!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ik wil trouwens zo.n rolding voor haar aanschaffen.. dan kan ze er in zitten.. en heeft van die wieltjes, als ze dan trappelt met dr beentjes kan ze alle kanten opHoe heet zoiets?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
die krengen zijn slecht voor de heupjes!
teken yak.... * mama mode * hou jezelf in de gaten he ivm lyme *mama mode uit*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef ChOas het volgende:
Weekendje Bos met de band, resultaat: Gehele lichaam ontregeld door de alcohol en 2 tekenbeten
Maar het was gezellig
quote:
wat ik van een fysiotherapeut gehoord heb is zelfs dat al slecht, de heupjes worden naar buiten gedrukt en dat schijnt zelfs bij 10 min gebruik al slecht te zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je d'r de hele dag in laat zitten ja. Teveel is niets goed, met mate valt het allemaal nogal mee
Hoe gaat het met je iMac?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef ChOas het volgende:
Weekendje Bos met de band, resultaat: Gehele lichaam ontregeld door de alcohol en 2 tekenbeten
Maar het was gezellig
Mits met mate.. net als een babystoel.. zit ze ook maar een 20 minuten in ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
die krengen zijn slecht voor de heupjes!
Party pooper...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef Magneet het volgende:
wat ik van een fysiotherapeut gehoord heb is zelfs dat al slecht, de heupjes worden naar buiten gedrukt en dat schijnt zelfs bij 10 min gebruik al slecht te zijn.
tja, ik maak me allemaal niet zo druk over die verhalen hoor, je hoort zoveel dingen, alles lijkt gewoon slecht te zijn. Ik denk persoonlijk dus als je het met mate doet en het kind er niet de hele dag in laat zitten het geen kwaad zal doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat ik van een fysiotherapeut gehoord heb is zelfs dat al slecht, de heupjes worden naar buiten gedrukt en dat schijnt zelfs bij 10 min gebruik al slecht te zijn.
alles met mate jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mits met mate.. net als een babystoel.. zit ze ook maar een 20 minuten in ofzo.
Ja wat je zegt QR.. ik vraag mij af hoe ik dan gezond verder door mn jeugd heen ben gekomen, of mijn ouders, of hun ouders, toen ze dat allemaal nog niet wisten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja, ik maak me allemaal niet zo druk over die verhalen hoor, je hoort zoveel dingen, alles lijkt gewoon slecht te zijn. Ik denk persoonlijk dus als je het met mate doet en het kind er niet de hele dag in laat zitten het geen kwaad zal doen.
want zo is ook de maxi cosi slecht, een speentje slecht, een hemeltje slecht, een dekbedje slecht, geen borstvoeding slecht, potjes slecht (ja, er zijn er die claimen dat alles vers gemaakt moet worden) etc etc. (als ik naar alles wat die wijkzuster vertelde zou luisteren zou er vanalles met mijn kinderen fout zijn, het is gewoon altijd wel fout volgens iemand, dusssuh) Volgens mij valt dat allemaal wel mee. Je moet gewoon je gezonde verstand gebruiken.
Sneeuwde het ook?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, weekend luxemburg was :
________________________________________O____________________________________
954 km motor gereden
je hebt helemaal gelijk Gijs. Wij doen ook niet alles zoals men voorschrijft dat het wel/niet mag ( zie het bij ons in bed slapen ). ZOlang je het met je gezond vestand doet moet het goed gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat je zegt QR.. ik vraag mij af hoe ik dan gezond verder door mn jeugd heen ben gekomen, of mijn ouders, of hun ouders, toen ze dat allemaal nog niet wisten.
Het probleem is gewoon dat teveel mensen allemaal een mening moeten vormen, bijvoorbeeld voor school een onderzoek en scriptie moeten schrijven ergens over. Als je maar lang genoeg zoekt is over alles wat te vinden hoor.
Ik heb geen zin om kinderen te krijgen die van alles gaan mankeren, maar ik denk wel dat je het in de hand werkt door je gezonde verstand niet te gebruiken. EN, misschien belangrijker nog, niet over ieder dingetje mee gaan.. Oh laat je een scheet.. voorzichtig nou dat je niks breekt.. oh moet je zo niezen, misschien ben je wel allergies...
Ik bedoel, zo praat je een kind wel ziek en zwak..
yep en zo heeft elk moeilijk opvoedbaar (lees brutaal) kind ADHD of Asperger ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat je zegt QR.. ik vraag mij af hoe ik dan gezond verder door mn jeugd heen ben gekomen, of mijn ouders, of hun ouders, toen ze dat allemaal nog niet wisten.
Het probleem is gewoon dat teveel mensen allemaal een mening moeten vormen, bijvoorbeeld voor school een onderzoek en scriptie moeten schrijven ergens over. Als je maar lang genoeg zoekt is over alles wat te vinden hoor.
Ik heb geen zin om kinderen te krijgen die van alles gaan mankeren, maar ik denk wel dat je het in de hand werkt door je gezonde verstand niet te gebruiken. EN, misschien belangrijker nog, niet over ieder dingetje mee gaan.. Oh laat je een scheet.. voorzichtig nou dat je niks breekt.. oh moet je zo niezen, misschien ben je wel allergies...
Ik bedoel, zo praat je een kind wel ziek en zwak..
ja he, ik vond het ook geweldig toen ik het las. Gewoon helemaal waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef Bastard het volgende:
Zo herkenbaar dat stukje QR![]()
![]()
Zo ging het inderdaad er precies aan toe.. en ook die schoolbanken ken ik nog, met die inktpotjes voorin. Ik zat met de basisschool in Belgie op school, op een nonnenschool.. daar werd Vrijdag ochtend gebeden. Als de directeur binnen kwam dan ging je naast je bankje staan en zei je in koor "Goedemorgen directeur" . Als we buiten ergens naartoe gingen met de klas liepen we braaf in rijtjes van 2.. als de schoolbel ging stelde je je in de rij op bij je klaslokaal.
Klinkt streng, was het ook, maar niemand kwam op het idee om het anders te doen, en we waren allemaal voorbeeldige kinderen waar een gezond gevoel voor normen en waarde werd bijgebracht, beginsel "Heb respect voor de volwassen en luister naar wat hij zegt".
Prima stukje, godver!
hehehe, overblijven dat heb ik nooit gehoeven, pas op de middelbare school nam ik mijn boterhammetjes mee. Maar al die andere dingenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ja had jij dat ook QR op school?
Oh ja dat lopen ook overal naar toe.. ook lopen naar het zwembad of een dependans voor bijv muziekles. En iedereen was overal ook gewoon op tijd en sprak met 2 woorden.
Ik moest ook altijd overblijven op school... kreeg een bekertje melk en had mn boterhammetjes mee.. het was dan tot iedereen zat, dat de schookhoofd sprak "Eet smakelijk allemaal" en dan pas mochten we gaan eten. En daarna bidden he, als dank.
Zal ook nooit vergeten.. hing daar een bord in de zaal met de woorden "EET SMAKELIJK!"
Zo van .. beter eet je je boterhammen op
ja ik dus ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:41 schreef Magneet het volgende:
Op mijn lagere school had ik veel jonge leerkrachten dus was het niet zo super streng. En naar de gym/zwemmen gingen we met de bus omdat het tever lopen was. EN op de middelbare school hadden de bruggers maar respect te hebben of aan de kant te gaan in de gang want wij deden dat echt niet, we liepen ze gewoon omver.
Ja inderdaad.. ik ging ook vaak naar het bos.. of gewoon een stuk fietsen, fietste ik gewoon ff naar een plek van 20 km verderop, ging ik aan een meer spelen ofzo..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehe, overblijven dat heb ik nooit gehoeven, pas op de middelbare school nam ik mijn boterhammetjes mee. Maar al die andere dingen![]()
![]()
Waar ik laatst ook over aan het denken was, toen ik 7 was ging ik vaak met een vriendje naar de bossen bij ons achter, daar gingen we hutten bouwen, vlotten bouwen (was ook een gracht) en beestjes zoeken enzoMaar Robynn is nu ook 7, we hebben hierachter ook bossen, maar ik moet er niet aan denken dat zij daar alleen met een vriendje hangt
levensgevaarlijk lijkt me.
dus ook ik ben gevallen voor het wat meer beschermend gedrag maar helaas is het op sommige punten ook nodig.
helaas....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. ik ging ook vaak naar het bos.. of gewoon een stuk fietsen, fietste ik gewoon ff naar een plek van 20 km verderop, ging ik aan een meer spelen ofzo..
En dan gewoon thuis komen rond etenstijd.. zonder mobieltje
En zonder teken.. ik wist niet eens dat die krengen bestonden tot een jaar of 6 geleden, terwijl ik altijd buiten aan het spelen was
Maar ja de maatschappij veranderd ook, en daar moet je op in spelen... vroeger ging ik toen ik 6 was alleen naar de bakker.. nu moet je echt bedenken of dat wel zo verstandig is.
lopen zou het zeker 25 minuten zijn geweest zoniet langer ( ik loop eenzelfde stuk nu wel eens )quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja ik dus ookal liep ie tegen mij aan.
en met de bus...tsk watje wij liepen een minuut of 10 ofzo
Mijn ventquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:41 schreef Randa_v het volgende:
Hier is het vaak homeless, de box is te klein.Want als Merlijn kwaad wordt komt hij op zijn buik terecht. Boos dat hij dan is en dan alleen omdat hij drinken wil ofzo. Wel mooi om te zien al die frustratie bij zo een klein mannetje. Het leren kruipen gaat ook goed, hij kruipt niet naar voren of achteren maar opzij
, nog niet ver maar een 30 cm. Nu alleen nog vooruit.
Precies... duwde ik ze wel aan de kant.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:41 schreef Magneet het volgende:
Op mijn lagere school had ik veel jonge leerkrachten dus was het niet zo super streng. En naar de gym/zwemmen gingen we met de bus omdat het tever lopen was. EN op de middelbare school hadden de bruggers maar respect te hebben of aan de kant te gaan in de gang want wij deden dat echt niet, we liepen ze gewoon omver.
Nou inderdaad.. maar ik had het er toevallig gister nog over met Tam.. hoe snel de dingen veranderd zijn in 25 jaar.. en als mijn meissie straks 25 is.. dan zegt ze terecht "Ach pa.. jij met je ouderwetse gedachte's"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
helaas....![]()
![]()
Die goede oude tijd heomg wat klinken we toch oud vandaag
op de bs was het bij ons meester of juffrouw en dan de voornaamquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies... duwde ik ze wel aan de kant.
Maar kom ik hier in Nederland... mochten we de leraren bij de voornaam noemen, en in discussie gaan met ze..
Zijn ze er lekker aan het gamen denk je?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn DS Lite wordt vastgehouden door de douane.
en daar moet hij nog voor betalen ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze er lekker aan het gamen denk je?
nu zijn er iig weer eens leuke topicsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef Magneet het volgende:Er is vandaag al meer gepost dan de hele vorige week bij de Gijsjes volgens mij
Gaan je eierstokken al rammelen Strol?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, het gaat over kinderen. Daar kan ik wat mee.
Voorlopig nog even niet hoor…quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Bastard het volgende:
Gaan je eierstokken al rammelen Strol?
*ziet jochem myer voor zich*quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaan je eierstokken al rammelen Strol?
Ja dat geluid dat ie dan staat te maken hequote:
Je bent zoo fucked als je bij zo`n cabaratier te laat binnenkomtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
OwwwMensen die te laat komen bij dat soort dingen
Bij de bios ook.. komen er nog mensen binnen als de lichten al uit zijn.. en die moeten dan precies jouw rij hebben..
Die mensen waren dus doorweektquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je bent zoo fucked als je bij zo`n cabaratier te laat binnenkomt![]()
![]()
whahaha... ja en het mooie is dat die mensen dan ook zo schaapachtig meelachen he... je staat zooooo voor lul dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
Die mensen waren dus doorweekten dat pak was niet goedkoop
Toen begon degene naast mij op een gegeven moment foto's te maken MET flits![]()
![]()
gelukkig pakte hij niet het waterkanon maar kroop hij over het publiek om de camera af te pakken. Na wat dreigementen om hem in een kan vol water te gooien, gooide hij de camera na de show terug, hoop dat dat ding stuiterproof was
![]()
ik ben nog steeds groot Arie & Sylvester fan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef Magneet het volgende:
ja juist. Lebbis & Jansen vroegen een keer wie er van paarden hield, een verscrikkelijk kakwijf op de eerste rij : ja ik!![]()
![]()
![]()
![]()
dat was wel gaaf ja, Arie & Sylvester hebben er altijd veel multimedia inzittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ben nog steeds groot Arie & Sylvester fan.een live show gezien
wat zijn die goed. Hadden ze een XBOX neergezet met een nieuw spel (zeiden ze) was iets wat ze zelf gemaakt hadden en de mensen werden gefilmd terwijl ze bezig waren die koppen werkelijk...Hielden ze een : Lelijkste bezoeker verkiezingen
![]()
Kun je die mensen bij de douane niet bellen dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, die houd de douane nog steeds vast. En volgens mensen in het DS topic kan dat wel een paar weken duren. Last.
Zal wel een hoop gelul zijn... Zoals meerendeel in die topicsquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee waar die zitten. En ik lees nu opeens allerlei horrorverhalen op het forum over het importeren van dingen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs. Ik heb het je nog gezegdquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee waar die zitten. En ik lees nu opeens allerlei horrorverhalen op het forum over het importeren van dingen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs. Ik heb het je nog gezegdOver 2 weken komt het ding in NL uit, en das nog goedkoper ook
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, als je m wilt importeren moet je dat gewoon doen. Je hebt alleen nog maar iemand nodig die je een go geeft he?
Nou...
GO!
19% btw en ongeveer 6% administratie kostenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:06 schreef Magneet het volgende:
zal je ws gewoon de btw kosten Strol + een vergoeding voor het invoeren. betalen.
Met Semtex oooookquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:37 schreef QueenR het volgende:
het is vandaag weer lekker rustig
Ga morgen de hort op met Semtexgezellie! maar dus niet hier
Verder nog iemand iets spannends te melden?
Oh dan slaap ik lekker.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, ik mag van 19.00 tot 03.00 uurstraks
hahaha was nu in hemelsnaam een fruithoer?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met Semtex oooook
Die ken ik nog wel van jaren geleden... wat een fruithoer vond ik dat zeg!!
Maar word vast gezellig
Hier weinig nieuws... ben kapot.. druk druk druk.. frustratie's.. wil naar bed.
Ja geen idee, klinkt leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
hahaha was nu in hemelsnaam een fruithoer?ze lijkt me wel aardig
jah hey tov jou, wie wil jouw aandacht nu nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja geen idee, klinkt leuk
Ik vond het toen een zwaar overdreven aandachtsgeil meisje
zou het niet weten want ik heb haar nog nooit gezien. Op de foto's in haar fotoboek is ze wel heel mooi.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond r vriendin Jerney een stuk lekkerder
Ze lijkt me wel een lachebek dus word vast gezelligquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou het niet weten want ik heb haar nog nooit gezien. Op de foto's in haar fotoboek is ze wel heel mooi.
Nu je FOK! account nogquote:
Nooooooooooooooooooooquote:
Je hoeft er toch pas smiddags te zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:36 schreef gijsje79 het volgende:
Zo maar es naar Nieuwerkerk IJssel.
Ff treinen en met de auto terug.
Als we wereldkampioen zijn geworden vind ik het pas zinnigquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan zelf vragen of je oranje wil worden of niet.
Nou, dat worden we niet, maar de halve finale moet er wel weer inzitten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen zijn geworden vind ik het pas zinnig
ik zeg eerste ronde eruitquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat worden we niet, maar de halve finale moet er wel weer inzitten.
2 gelijkspel, 1 verloren en een nipte overwinning misschienquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zeg eerste ronde eruit2 verloren potten en een gelijkspel ( Argentinië )
Servie 4 - 1, Ivoorkust 2 - 1, Argentinie 1 - 1quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zeg eerste ronde eruit2 verloren potten en een gelijkspel ( Argentinië )
quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Servie 4 - 1, Ivoorkust 2 - 1, Argentinie 1 - 1
Als eerste door naar de 2e ronde, dan Mexicon, dan Duitsland in de kwartfinale, dan in de halve finale tegen Italie die we verliezen.
Italie - Brazilie de finale die B wint met 2 - 1
mijn neefje viert zijn verjaardag ( wordt 6 ) dus geen f1 maar we zetten wel de tv in de tuin. Dat moet van hemquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
Wel mooi programma Zondag.. 1300 uur de F1 race in Engeland, en 1500 uur voetbalwedstrijd.
Maar het word wel heel mooi weer.. misschien dat ik gewoon lekker in de tuin blijf zitten
Met mij ook....quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:31 schreef Magneet het volgende:
Goed hoor en met jou O-Ren?
Lekker en heetquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:26 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen lieve schatten
Hoe is het met jullie
Ja Jasmijn ook al weken inderdaad.. maar hoesten ook steeds.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
met ons mannetje gaat het goed, beetje verkouden maar meer niet.
Jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:10 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft een hoestje dat echt superaanstellerig klinktEn soms gebruikt hij het ook alleen maar om aandacht te krijgen.
Heb je m binnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voel me ook een beetje papa.
[afbeelding]
3,5 uur in de trein he.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft er toch pas smiddags te zijn
Heb je mn MMS nog gekregen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:52 schreef Rooiegrapjas het volgende:
[..]
3,5 uur in de trein he.
Maar ik heb hem wel gehaald.
Oja CoD2 ligt op tafel voor je.
Gijsje79
Of je stelt je MMS even inquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ga hem zo bekijken moet ik online doen.
Oh ja, bedankt voor de uitnodigingquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdag m`n verjaardag vieren, kan gelukkig buiten dit keer. 46 man in de tuin
Uitnodiging heb je bij ons niet nodig, altijd open huis hier gijsquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de uitnodiging
Maar dat scheelt jij bent 1 Juli niet uitgenodigd hier
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, bedankt voor de uitnodiging
Maar dat scheelt jij bent 1 Juli niet uitgenodigd hier
Ik gein maar wat Gijs..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Uitnodiging heb je bij ons niet nodig, altijd open huis hier gijsMaar jij komt toch niet dus....
Kep en Noot komen iig
Weet ik toch pik, vond het al leuk dat je met je dinky toy alfa langs kwamquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gein maar wat Gijs..
Als je dichterbij woonde of benzine was net zo duur als water...
Ik durf te denken dat ik een stoplicht sprint van je win tegen die Fordquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weet ik toch pik, vond het al leuk dat je met je dinky toy alfa langs kwam![]()
Gaat goed Gijs....we doen lekker rustig aan, maar het gaat echt heel goed.quote:
Ga je `m serieus alweer verkopenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik durf te denken dat ik een stoplicht sprint van je win tegen die Ford![]()
Anyways.. zaterdag koop ik weer een volvo 440.. lekker zitten weer, rustig aan, laat ze me maar inhalen![]()
Alfa kopen?
Lekker gijs, is ze al zwanger?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gaat goed Gijs....we doen lekker rustig aan, maar het gaat echt heel goed.![]()
Jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga je `m serieus alweer verkopen![]()
Jep hi.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of je stelt je MMS even in
Heb je ook HI? Ik had het zo geregeld.. even googlen.
*QR, ja daag das heulemaal in Helmond
Ik weet nog een alfa te koop voor je, zonder roestquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef gijsje79 het volgende:
Tis wel goed lees dit maar es wat een kut dag.
Opgelicht wat nu?
Zo maar es slapen, heb vandaag genoeg shit gehad, hoop dat het morgen beter gaat.
lieve poepie... het stemmen is slechts een klikkie weg. weinig moeite veel plezier verhaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of je stelt je MMS even in
Heb je ook HI? Ik had het zo geregeld.. even googlen.
*QR, ja daag das heulemaal in Helmond
jah met jou praat ik dus niet meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef QueenR het volgende:
een heel wat beter doel dan een scouting
Giiiiiiiiijjjjjjjjjjjsssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
uhm deed je dat eerst wel dan?quote:
Heb je gemist pik !!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Giiiiiiiiijjjjjjjjjjjsssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ben al een beetje zenuwachtig voor je verjaardag?
zaterdag mag ik de mooie buik van je vrouw weer komen bewonderen![]()
nog maar een maandje en dan loopt er een kleine bij jullie rond
groot of macrolens?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik weet nog een alfa te koop voor je, zonder roest
Ow, ik dacht aan de link te zien dat ik naar een popfestival moest gaan in Helmondquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
lieve poepie... het stemmen is slechts een klikkie weg. weinig moeite veel plezier verhaal![]()
Damn. Voor hoeveel ben je het schip ingegaan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef gijsje79 het volgende:
Opgelicht wat nu?
Zo maar es slapen, heb vandaag genoeg shit gehad, hoop dat het morgen beter gaat.
morgen ga ik jullie weer zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je gemist pik !!!
Nog 6 weekjes ja![]()
of 4
Over 3 weekjes eerst nog even naar Robbie Williams
ohja ik heb hier ook 4 of 5 accounts waarmee ik op inet kanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow, ik dacht aan de link te zien dat ik naar een popfestival moest gaan in Helmond
Kheb geklikt voor je poepieJullie staan bovenaan
Ik zal thuis ook nog even van een ander account stemmen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
ohja ik heb hier ook 4 of 5 accounts waarmee ik op inet kan
wanneer gaan wij allemaal weer meeten??? (wie weet, inclusief kids? op strand? of juis exclusief dat we weer een negerverbranding kunnen houden , of vinden jullie de kinderen oud genoeg om deze leerzame dingen mee te krijgen?quote:
moet ook geen auto van B kopen, eigen schuldquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef gijsje79 het volgende:
Opgelicht wat nu?
quote:
Mja op zich een leuk idee weer een meet... maar ik weet niet wat het animo zal zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
wanneer gaan wij allemaal weer meeten??? (wie weet, inclusief kids? op strand? of juis exclusief dat we weer een negerverbranding kunnen houden , of vinden jullie de kinderen oud genoeg om deze leerzame dingen mee te krijgen?)
iek isch eerlijk, iek eerlijk prijsch maak, speschiaal vriend prijsch!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
moet ook geen auto van B kopen, eigen schuld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
iek isch eerlijk, iek eerlijk prijsch maak, speschiaal vriend prijsch!
al gaan we met zijn tweeenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja op zich een leuk idee weer een meet... maar ik weet niet wat het animo zal zijn.
tja dat kennen wij hier in het zuiden nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, welkom in de randstad zal ik maar zeggen![]()
Ja ik vind prima hoor.. Maar ik denk dat het makkelijkste werkt als er word gezegd, die en die datum, die en die plaats.. en dan kunnen de mensen in hun agenda's checken of ze wel/niet kunnen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
al gaan we met zijn tweeen
Serieus, een man of 10 moet lukken toch?
ja idd, het was vorig jaar toch hartstikke gezellig? gewoon op het terras, ff wat eten en toen ging eigenlijk iedereen alweer. (behalve de die hards die tot 5 uur s' ochtends bij Thor zatenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik vind prima hoor.. Maar ik denk dat het makkelijkste werkt als er word gezegd, die en die datum, die en die plaats.. en dan kunnen de mensen in hun agenda's checken of ze wel/niet kunnen..
Wat mij betreft mag een meeting ook wel overdag plaats vinden ergens op een terras in weet ik veel waar.
Sommige hebben ook nog een leven naast de Gijsjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd, het was vorig jaar toch hartstikke gezellig? gewoon op het terras, ff wat eten en toen ging eigenlijk iedereen alweer. (behalve de die hards die tot 5 uur s' ochtends bij Thor zaten)
kijk das al 2quote:
echt?? Dat zal ik dan zijn aangezien het eigenlijk allemaal "Nexiums" waren en geen gijzenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sommige hebben ook nog een leven naast de Gijsjes
26 Augustus klinkt prima..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:21 schreef QueenR het volgende:
Heb alleen persoonlijk geen flauw idee wanneer, weet niets van de schema's van jullie ivm vakantie etc. Misschien is juist na de vakantie (hier is het heel vroeg, dus half augustus alweer afgelopen) gewoon op een zaterdag. Laten we voor de lol zeggen: 26 augustus (bijvoorbeeld)
Da's koel!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Choas komt ook met zn chick krijg ik net door.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Struik ook aangezien zn vrouw bevalt tijdens het concert van Robin Williams..
Gijs is een leuke naamquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:26 schreef QueenR het volgende:
Ik krijg trouwens 2 katers voor het echie erbijdie dus blijven om beste vriendjes met mijn maffe Harry te worden. Moet ik weer namen verzinnen. Herennamen en passend bij harry. Gijs en Tinus vind ik wel leuk
maar ja mijn keurencommissie (kinderen) komen met namens als: Pluisje, Obiwan, Grijsje, spiderman... (om en om keuzes van de kids 3 keer raden wie wat zei hehe)
Ik dacht dat Cho op vakantie ging een dezer dagen.. surfer is er al een tijdje niet.. fok moe denk. De neger hangt met zn homies buiten en zn vrouw heb ik gisteren nog gezien hier.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef QueenR het volgende:
Dat betekend niet dat jullie meteen weg moeten gaan om ze te zoeken
Neuh.. moet ik me meteen gaan onderwerpen aan een onderzoek omdat ik opper dingen te kunnen die niet logisch te verklaren zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's koel!
Als ik jou was zou ik dat eens in TRU melden
Maar okay, als we niets hebben zijn we ws. wel van de partij
ik moet ook werken soms op me werkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef QueenR het volgende:
Dat betekend niet dat jullie meteen weg moeten gaan om ze te zoeken
gvd wat een kutbericht zeg. Bewijst maar weer eens dat je op moet passen met baby's ij honden. Beest zal wel jaloers zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/750(...)od_in_Gorredijk.html
Godverdomme zeg... wat enorm triest...
Ja waarop dan? Tis een fucking baby??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
gvd wat een kutbericht zeg. Bewijst maar weer eens dat je op moet passen met baby's ij honden. Beest zal wel jaloers zijn geweest.
jaloers op de baby idd. hond krijgt eerst jaren alle aandacht en dan is er opeens zo'n kind wat alle aandacht krijgt. Dat gaat best wel eens mis, ook bij katten btw maar niet zo vaak.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja waarop dan? Tis een fucking baby??
Klote beesten.
Oppassen zowiezo, ding is natuurlijk wel weer dat je de reden van een hond niet weet. Zou toch fijn zijn als ze zouden kunnen praten. Ik heb namelijk ook weleens gehoord van een hond die een baby in het gezicht hapte om, bleek achteraf na medish onderzoek, het kind was gestopt met ademen (wiegendood) en het beest op zijn manier dat kind juist probeerde te redden. Ook kan het zijn dat het voor de baby wilde gaan zorgen en gewoon per ongeluk te lomp was. Ik wil dus verder absoluut niet zeggen dat het beestje zielig is blah blah, alleen maar dat er ook niet meteen moet worden geroepen dat het een vals beest was.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
gvd wat een kutbericht zeg. Bewijst maar weer eens dat je op moet passen met baby's ij honden. Beest zal wel jaloers zijn geweest.
Mystery Landquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
26 Augustus klinkt prima..
Niets in de agenda staan.. we hebben dan vakantie geloof ik.
Waar gaan we heen?
Je vraagt waar we heen gaan, ik geef een optiequote:
ik had het niet gelezen, nu wel. Dat is wel zo ongeveer het ergste wat je kan overkomen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:18 schreef Bastard het volgende:
Pfff.. dat bericht in OUD zeg.. kind krijgt van de week koorts en is nu overleden ...... daar kom je met je pet toch niet bij zeg???
Zou wel een coole meet zijn zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vraagt waar we heen gaan, ik geef een optie
Dat bedoel ik, en ik ben er toch alquote:
ben er ook ff stil van, wat vreselijk!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik had het niet gelezen, nu wel. Dat is wel zo ongeveer het ergste wat je kan overkomen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
Ik wil eigenlijk nu het liefste weg gaan, naar de creche gaan, Jasmijn oppakken en een dikke knuffel en een zoen geven. Die tandeloze lach is onbetaalbaar namelijk... en dan lekker naar huis, beetje spelen en gillen naar elkaar
Die 309 was niet verkeerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
iek isch eerlijk, iek eerlijk prijsch maak, speschiaal vriend prijsch!
Ja jammer dat dat er dan afgaat hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
ja idd. Ik moet alleen helaas zo ff naar het ziekenhuis en de kinderen vinden zwemmen met vriendjes veel leuker dan die irritante knuffelmama
![]()
Een 440 ook nietquote:
ja juist. En dan te bedenken dat Merlijn ook al een paar dagen goed verkouden is. Vannacht wiilde hij niet gaan slapen en zelfs op een gegeven moment niet drinken. Toen heb ik hem maar van randa overgenomen en ben met hem gaan lopen. Pas toen ik beneden de tv aanzette werd hij rustig, hij heeft zelfs even in de box liggen spelen voor we weer naar boven gingen. Eenmaal boven was het een kwestie van nog een vers volgewerkte luier verwisselen en laten drinken. toen warenw e allemaal zo weg, maar het was wel 3.30h ondertussen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
Ik wil eigenlijk nu het liefste weg gaan, naar de creche gaan, Jasmijn oppakken en een dikke knuffel en een zoen geven. Die tandeloze lach is onbetaalbaar namelijk... en dan lekker naar huis, beetje spelen en gillen naar elkaar
Wat ben ik blij dat we dat nooit hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja juist. En dan te bedenken dat Merlijn ook al een paar dagen goed verkouden is. Vannacht wiilde hij niet gaan slapen en zelfs op een gegeven moment niet drinken. Toen heb ik hem maar van randa overgenomen en ben met hem gaan lopen. Pas toen ik beneden de tv aanzette werd hij rustig, hij heeft zelfs even in de box liggen spelen voor we weer naar boven gingen. Eenmaal boven was het een kwestie van nog een vers volgewerkte luier verwisselen en laten drinken. toen warenw e allemaal zo weg, maar het was wel 3.30h ondertussen.
dit was bij ons de eerste keer in lange tijd. Meneer is gewoon flink verkoudenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we dat nooit hebben
je bedoeld 2 auto's en een Alfaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
Morgen heb ik gewoon 3 auto's voor de shizzle deur staan... who is da pimp
Alfa rijdt leuk hoor, heel pittig voor een 1.4 moet ik zeggen. Beetje raar schakelen, stoelen zijn te klein, en te weinig ruimte in de kofferruimte alleen.quote:
Patser.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
Morgen heb ik gewoon 3 auto's voor de shizzle deur staan... who is da pimp
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
Struik ook aangezien zn vrouw bevalt tijdens het concert van Robin Williams..
Vandaag boodschappen gedaan voor m`n feestje morgenquote:
Ingredienten aanwezig voor een nieuw behang op het toilet dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vandaag boodschappen gedaan voor m`n feestje morgen
8 kratten bier,
8 flessen rose,
4 flessen witte wijn,
4 flessen rode wijn,
6 flessen cola,
4 flessen 7up,
4 flessen sinas,
2 flessen whisky
1 fles gin,
paar flessen pisang, pasoa en boswandeling
Heeeeeeel veel chips, stokbrood, 30 hamburgers, 30 kroketten, salades.
De edah was blij met ons
Der kan een man of 8 niet, en nog komen er 46quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ingredienten aanwezig voor een nieuw behang op het toilet dus
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Der kan een man of 8 niet, en nog komen er 46
Zullen vast niet allemaal van die drinkers als ons zijn Gijsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
En anders drinken ze maar water.
Feestjes kost altijd veel geld.
Of nieuwe tegels.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef Bastard het volgende:
Ingredienten aanwezig voor een nieuw behang op het toilet dus
ik heb ook al voor je gestemd hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
@ Kep, ik zal je nooit negeren hoorZal wel lief doen volgende keer. Enneh, ik vind scouting hartstikke leuk voor de kids, maar vind het niet echt een goed doel. Wij leven van giften en doen enkel dingen voor andere (in dit geval dieren) zonder er iets aan te verdienen. Zijn dag in dag uit op pad en 24 uur per dag bereikbaar. Een scouting krijgt contributie en de gewone kinderen, van gewone ouders komen dan avontuurlijk spelen. Das dus leuk maar geen goed doel.
Roy we hoeven niet langs de MacDonalds te rijden lees ik netquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heeeeeeel veel chips, stokbrood, 30 hamburgers, 30 kroketten, salades.
De edah was blij met ons
Moet je wel rond etenstijd komen vrees ikquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy we hoeven niet langs de MacDonalds te rijden lees ik net
we gaan gewoon bij de Mac etenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet je wel rond etenstijd komen vrees ik![]()
Komt Mlou met jullie mee?
Ze weet toch wel dat ik het morgen vier? Hadden jullie het over gehad zei Roy !quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:10 schreef kepler het volgende:
[..]
we gaan gewoon bij de Mac eten
geen idee of Mlou met ons meekomt, niks van gehoord
Neem je wel een jas mee, het word frisjes morgen hoorde ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:10 schreef kepler het volgende:
[..]
we gaan gewoon bij de Mac eten
geen idee of Mlou met ons meekomt, niks van gehoord
ik moet ook mn sjaal niet vergetenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neem je wel een jas mee, het word frisjes morgen hoorde ik
Knuffelen gijs !!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mlou komt zelf, met de trein, na het eten
Heb er zin in om je weer te zien Struik!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je zaklantaarn mee voor de weg terug
Dure hobby.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Zo ... weer een auto er bij, denk dat ik ze maar ga sparen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neem je zaklantaarn mee voor de weg terug
Foto's!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Zo ... weer een auto er bij, denk dat ik ze maar ga sparen.
De Alfa ja.. asbak zit vol, hij moet weg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
En had je daar nou een auto van te koop B?
Prijs?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
De Alfa ja.. asbak zit vol, hij moet weg.
Voor jou speciaal prijsch,.. vriendenprijsch..quote:
1500 is dan wel een mooie prijs voor Royquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor jou speciaal prijsch,.. vriendenprijsch..
Hij staat op internet voor 950...
Vlgs mij maar 60 euro per kwartaal.. auto weegt nog geen ton namelijk. Hij is goedkoper dan die volvo wdb.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoeveel kost ie aan wegenbelasting?
hee dat is zo'n heilige birmaan zeker?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:17 schreef QueenR het volgende:
even mijn lieve nieuwe kleine kerel spammen.. Over 4 weekjes komt ie bij ons het team van Harry en Gijs versterken![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |