BTW wordt het wat a.s. zondag?
De Admirals doen in ieder geval genoeg aan publiciteit; vandaag reed er een bus met muziek en cheerleaders van de admirals door Amsterdam!
----------
ik sport niet ik rook...
quote:
op 04-28-2000 om 09:51 PM schreef Abma het volgende:De spelregels van het football zijn ook complexer dan het 'gewone' voetbal. Dit is volgens mij een van de oorzaken dat A.F. niet zo aanslaat in Nederland.
dat geloof ik ook, maar AF is eigenlijk heel simpel: bal over de lijn (vergelijkbaar met bal in het net)
en... het is zeker niet simpel de bal over een lijn drukken... het is een hele ingewikkelde krachtsport...
ik bedoelde met "simpel" dat het niet moeilijk te begrijpen is...
Nee, ff die bal erover doe je inderdaad niet zomaar...
maar de sport word dus ook steeds populairder... laatst was er een of ander toernooi (streetsoccer) bij ons op school en er was ook een soort stand bij van de Admirals, je kon flagfootball enz spelen en t-shirts winnen enz en iedereen was best wel geinteresseerd...
Admirals Nieuws:
-Jim Kubiak heeft na 5 minuten zijn hand gebroken en is voor de rest vh seizoen uitgeschakeld
-"Big John", oftewel Jonathan Kirksey is terug om de defense te versterken
AD, maanda 1 mei 2000
[Dit bericht is gewijzigd door Jaap (Datum 01 Mei 2000).]
het is tenminste iets!
En als de Admirals ooit nog een keer de world bowl winnen , wordt het vanzelf populairder...
ps.: voor je favoriete teams (Rams rule), klik hier
http://www.nfl.com
Breuls, zeker kijken maandag, ik denk dat ze een soort uitzendcontract hebben afgesloten, net als dat handballen in het verleden op de maandagavond.
BTW de uitslagen kan je ook vinden op NOS teletekst; http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page (pagina 604)
quote:
op 05-10-2000 om 02:29 PM schreef beelzebub het volgende:
[offtopic]
Jaap wat is dat voor geinige plaatje? Ben je nu honbalfan geworden? En welke Angels mogen dat dan wel niet zijn?
[/offtopic]
hehe baseballfan (honkbal is een raar woord dat ik niet graag gebruik
) was ik sowieso al... De Anaheim Angels zijn het... spelen in de AL west in de VS dus.
de eerste wedstrijd is op zondag de 28ste en een kaartje kost fl. 27,50 (altijd plaats)
hope to see you there,
WHERE GETTING MORE FANS EVERYDAY!!
Ook die cheer(of wasset chear)leaders zijn om te .
Nog een paar klasgenotes in die pakjes gezien
ik zit in vak 114.
quote:Ik zit in vak 121.
Op woensdag 10 april 2002 00:03 schreef nickname18 het volgende:
Ik ben er ook bij.
Ze gaan dit keer alleen de eerste ring bezetten en de tweede ring laten ze doicht (hoewel je dat tegenwoordig niet dicht mag noemen )ik zit in vak 114.
quote:Het Olympisch Stadion zuigt... Er zit zo'n fijne sintelbaan omheen zodat je alles 2x kleiner ziet, en het veld is te kort...
Op woensdag 10 april 2002 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Olympisch zou een veel betere keuze zijn..(ze krijgen de ArenA toch nooit vol)
quote:Heeej... Daar zit ik ook altijd!
Op woensdag 10 april 2002 12:19 schreef Almighty het volgende:[..]
Ik zit in vak 121.
Ik ga elke wedstrijd trouwens....
Edit: niet helemaal waar, ook wel eens in 119.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 10-04-2002 17:59]
quote:Ze hebben daar een keer een wedstrijd gespeeld, het veld is te kort wat een nogal komische situatie opleverde: er werd maar 1 kant op gespeeld.
Op woensdag 10 april 2002 13:01 schreef PokerFace het volgende:[..]
Het Olympisch Stadion zuigt... Er zit zo'n fijne sintelbaan omheen zodat je alles 2x kleiner ziet, en het veld is te kort...
Ik ben een stuk of 2x geweest. Steeds tegen de Claymores geloof ik maar dat ben ik allemaal vergeten
Ik ben ook de vorige keer naar die World Bowl in de Arena geweest. Dat was toen wel een saaie wedstrijd maarja.
die van de admirals zijn nogwel geinig
stom alleen dat ik steeds op die 1e ring zit
Volgende keer toch proberen om ook eens in die 100 vakken te komen ipv 400
quote:Daar was ik bij.
Op woensdag 10 april 2002 17:59 schreef static het volgende:[..]
Ze hebben daar een keer een wedstrijd gespeeld, het veld is te kort wat een nogal komische situatie opleverde: er werd maar 1 kant op gespeeld.
Dit jaar ga ik ook wel naar 1 wedstrijd. Ik zit niet zo goed in de slappe was, bovendien wordt een wedstrijdje Admirals altijd gecombineerd met een nachtje Amstedam, dus al bij al is het wel een prijzig gebeuren.
Weet iemand hoe elke team er voor staat in de voorbereiding?
quote:Ja, dat was een memorabele wedstrijd (ik was er ook), was de eerste keer dat de coach uitgefloten werd door het publiek (en terecht).
Op woensdag 10 april 2002 18:14 schreef Citroentje het volgende:[..]
Daar was ik bij.
Dat was toch tegen de Claymores die ze kansloos verloren...
quote:Al Loserbill?
Op woensdag 10 april 2002 18:27 schreef static het volgende:[..]
Ja, dat was een memorabele wedstrijd (ik was er ook), was de eerste keer dat de coach uitgefloten werd door het publiek (en terecht).
quote:Yep...
Op woensdag 10 april 2002 18:44 schreef kavorka het volgende:[..]
Al Loserbill?
Vorig jaar met de bus en teanmgenoten naar de ArenA geweest en een wedstrijd tegen Frankfurt of een andere duitse ploeg gekeken. Na 10 minuten zat 99% aan de bar hun ArenA's er doorheen te jassen, omdat ze er geen reet van snapte. Ik zat nog met een mannetje of 3 te kijken, terwijl Silvio (met een 100% score) de winnende treffer maakte voor de Admirals.
Daarna zijn we met z'n allen nog in de spelershome geweest en aardig wat BN'ers gezien.
Kortom ik vond het een toffe avond en we gaan dit jaar geloof ik nog een paar keer...zie er al naar uit.
quote:VET!
Op woensdag 10 april 2002 20:14 schreef Hemmond het volgende:
Mijn voetbaltrainer Silvio Diliberto is al 3 jaar (geloof ik) kicker voor de Admirals.
Mijn spaanse lerares kende een speler van de admirals die een club in Hilveresum heeft, Bacarra. maar ik ben vergeten wie het was. misschien kurt warner maar dat lijkt me sterk
quote:Ik weet wie je bedoelt, die is twee jaar geleden gestopt.
Op woensdag 10 april 2002 20:29 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
VET!
Mijn spaanse lerares kende een speler van de admirals die een club in Hilveresum heeft, Bacarra. maar ik ben vergeten wie het was. misschien kurt warner maar dat lijkt me sterk
quote:Frank Temming moet dat zijn...
Op woensdag 10 april 2002 20:29 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
VET!
quote:Die bedoel ik...
Op woensdag 10 april 2002 22:38 schreef kavorka het volgende:[..]
Frank Temming moet dat zijn...
quote:Jason Shelley? Maar dat was volgens mij een "negertje".
Op woensdag 10 april 2002 22:43 schreef nickname18 het volgende:
Hoe heet ook alweer die blanke kleine wide receiver die bij Al Loserbill niet meer welkom was, en daardoor vertrok naar een Arena footbaal team? Één jaar voordat Loserbill zelf vertrok?
Anders Todd Doxzon
quote:ja inderdaad hij is al een tijdje gestopt
Op woensdag 10 april 2002 21:31 schreef static het volgende:[..]
Ik weet wie je bedoelt, die is twee jaar geleden gestopt.
quote:Jason shelley was het niet. Die zat er in 200 ook bij, maar toen was de persoon in kwestie al geweigerd door Luginbill.
Op woensdag 10 april 2002 23:10 schreef kavorka het volgende:[..]
Jason Shelley? Maar dat was volgens mij een "negertje".
Anders Todd Doxzon
quote:Laatste gok; James Kidd of Joe Douglass, verder kom ik niet meer met mijn geheugen.
Op donderdag 11 april 2002 15:43 schreef nickname18 het volgende:[..]
Jason shelley was het niet. Die zat er in 200 ook bij, maar toen was de persoon in kwestie al geweigerd door Luginbill.
Doxzon was het volgens mij ook niet. De persoon die ik bedoel scoorde aan de lopende band.
Moet bijna wel Joe Douglass zijn, deed ie ook niet de punt-returns?
quote:Voor het eerst in 7 seizoenen dat ze met een overwinning starten!
Op zondag 14 april 2002 16:50 schreef kavorka het volgende:
27-10 gewonnen van Dusseldorf Rhein Fire; ik vond vooral de Defense vd Admirals er goed uitzien! Het kan een mooi seizoen worden
quote:Klopt...
Op zondag 14 april 2002 20:00 schreef _Fulton_ het volgende:
wie is ook alweer de huidige houder van de World Bowl?
Ik was nota bene naar die wedstrijd toe gegaan maar ben et vergeten
Berlin Thunder toch?
quote:13.743 betaalde toeschouwes waren er volgens nfleurope.com
Op zondag 14 april 2002 21:16 schreef Almighty het volgende:
Heerlijk sfeertje nog steeds bij de Admirals! Zeker weten dat ik er bij ben elke keer als ze thuis spelen! De defense zag er zeker lekker uit. Alleen mogen ze de running game nog wat aanpassen, de defense van de Fire doorzag deze elke keer (op de touchdown na dan)
lekker sfeertje zeker weer, ik heb gehoord dat ze geen kaarten meer willen verkopen voor de 2e ring; weet iemand daar meer over?
quote:Ik ga denk ik 1 juni (das de enige dag dat ik kan...) tegen Frankfurt Galaxy.
Op zondag 14 april 2002 20:37 schreef _Fulton_ het volgende:
en daar spelen ze 20 April ook gelijk tegen
mij lijkt 8 Juni tegen de Dragons wel eeen leuke wedstrijd om naar toe te gaan dit seizoen, dan ben ik ook klaar met school
Wat is de stand nu trouwens? Kan ik nergens vinden...
quote:JA Joe Douglass!!!!!!!
Op donderdag 11 april 2002 16:49 schreef kavorka het volgende:[..]
Laatste gok; James Kidd of Joe Douglass, verder kom ik niet meer met mijn geheugen.
Moet bijna wel Joe Douglass zijn, deed ie ook niet de punt-returns?
Enne, 3 mei(vrijdag om 20:00 tegen Berlin Thunder) ga ik weer maar dan met een grote groep.
We moeten dat stadion volkrijgen!
quote:Staat sinds vandaag op www.nfleurope.com
Op maandag 15 april 2002 12:06 schreef thurminator het volgende:[..]
Wat is de stand nu trouwens?Kan ik nergens vinden...
2002 STANDINGS
W L T
Scotland 1 0 0
Amsterdam 1 0 0
Frankfurt 1 0 0
Berlin 0 1 0
Rhein 0 1 0
FC Barcelona 0 1 0
quote:Gelukkig zijn Daft en Andrus fervent aanhangers van de passing game!!
Op zondag 14 april 2002 21:16 schreef Almighty het volgende:
[....]Alleen mogen ze de running game nog wat aanpassen, de defense van de Fire doorzag deze elke keer (op de touchdown na dan)
Deze zaterdag zit ik er gewoon weer tegen de Barcalona Dragons.
Hopelijk gaan de Admirals een keer verhuizen, dit jaar zaten er bij twee wedstrijden (geloof ik) minder dan 10.000 mensen. Arnhem heeft mijn voorkeur, mede doordat de Admirals hier ook veel duitse fans kan aantrekken. Tis triest maar nodig.
We suck again, every fucking season!
quote:ach ja...het kan altijd erger. Ik heb een tijdje lang de Dallas Cowboys moeten aanzien. En daar word je helemaal niet vrolijk van...van hun cheerleaders wel
Op donderdag 06 juni 2002 17:30 schreef kavorka het volgende:
Schitterend seizoen draaien de Admirals weer zeg! Na een goede seizoensopening (2x winst) werd er 6x op rij verloren. Een waar dieptepunt in de Admirals en NFL Europe (World Bowl) historie. Toch is het team niet heel erg slecht, het ontbreekt gewoon aan een klein beetje geluk. Niet voor niks werden de meesten wedstrijden verloren met een heel klein puntenverschil!Deze zaterdag zit ik er gewoon weer tegen de Barcalona Dragons.
Hopelijk gaan de Admirals een keer verhuizen, dit jaar zaten er bij twee wedstrijden (geloof ik) minder dan 10.000 mensen. Arnhem heeft mijn voorkeur, mede doordat de Admirals hier ook veel duitse fans kan aantrekken. Tis triest maar nodig.
We suck again, every fucking season!
Tip: ga na de wedstrijd eens naar 'The Three Sisters' op het Rembrandtplein, daar komt de medische staf (en soms ook spelers) na de wedstrijd...
Zo ben ik een keer uitgenodigd om de wedstrijd vanaf het veld te volgen.
quote:Spank zat Zaterdag ook in den Arena,vak 121 rij 8 stoel 196 naast de trap,zeer makkelijk als je steeds bier moet halen.
Op donderdag 06 juni 2002 20:51 schreef static het volgende:
Toch een vreemd idee dat er vrij veel Fokkers om je heen zitten bij wedstrijden (ik zit overigens altijd 121/122).
Meetingideetje?
En wie gaat er de 22e naar de World Bowl X in Düsseldorf?
Wordt waarschijnlijk Galaxy - Rhein Fire.
als Rhein Fire thuis speelt in het RheinStadion, zitten daar gemiddeld 42.000 mensen. (In het stadion passen er ongeveer 55.000, incl. staanplaatsen.)
Vergelijk:
Fortuna Düsseldorf, de voormalige Bundesliga-Club, inmiddels niets meer dan een Regional-Liga clubje, die ieder seizoen moeten vechten om in de Liga te blijven, waarvan het RheinStadion eigenlijk is, krijg per thuiswedstrijd slechts 2.000 (zeg: tweeduizend) bezoekers.
Super is het daar, 33.000 idiote fans, in duitsland leeft het echt veel meer dan hier. De Power Party daar bv. is al echt iets, niet zoiets triest als in Amsterdam. Ook gezellig met de duitsers bbq-en voor de wedstrijd op het grasveld daar, schitterend
Echt een aanrader dus..
Heerlijk wedstrijdje om het thuisseizoen mee af te sluiten. Mocht ook wel na een dramatisch seizoen. Better luck next year!
En hulde aan de cheerleaders
quote:JAAA!!
Op zaterdag 08 juni 2002 23:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde dat JP er ook was. Nog gezien?
code:Dit zijn dus de uitslagen van afgelopen zaterdag.A'DAM ADMIRALS 38 Barcelona Drag. 24
Frankfurt Galaxy 0 Rhein Fire 3
quote:Correctie:
Op zondag 09 juni 2002 00:30 schreef Golfen het volgende:code:Dit zijn dus de uitslagen van afgelopen zaterdag.A'DAM ADMIRALS 38 Barcelona Drag. 24
Frankfurt Galaxy 0 Rhein Fire 3
Ik dacht dat in een wedstrijd altijd ontzettend veel punten gescoord werden. Maar 0-3 is dus ook gewoon mogelijk
code:Vaag, op teletekst staat ook 38 - 24 maar ik was er bij en ik weet toch zeker dat het 45 - 27 wasA'DAM ADMIRALS 45 Barcelona Drag. 27
[Dit bericht is gewijzigd door ChillyWilly op 09-06-2002 11:20]
Dan was de eindscore 45 - 31 en had het scorebord het dus fout...
Admirals - Dragons 45 - 31
Paid Attendance: 13146
Iedereen nog gehoord wat Diliberto zei na afloop? Vraag was of ie volgend jaar weer bij de Admirals zou spelen..hij antwoordde dat ie graag zou willen als de Admirals er volgend seizoen nog bijzijn. Gaan ze dan toch verhuizen of wordt het team (door tegenvallende toeschouwersaantallen en mismanagement (verlies lijden)) opgedoekt. We horen het nog wel.
Echt nederlands American Football news:
vanmiddag hebben de Rotterdam Trojans met 06-07 uit gewonnen tegen de Amsterdam Crusaders. Hierdoor zijn de Trojans 2e geworden en spelen ze 23 juli in Rotterdam tegen de Zoetermeer Black Angels de halve finale. De andere halve finale wordt in Hilversum gespeeld; Hilversum Hurricanes - Amsterdam Crusaders.
quote:Hmmm, dacht al heb ik nou teveel gedronken. Had de score dus toch goed gezien.
Op zondag 09 juni 2002 18:53 schreef kavorka het volgende:
Officiele Eindstand:Admirals - Dragons 45 - 31
quote:De LMK was ook naar Düsseldorf getogen. Gave wedstrijd (zeker eerste helft) , leuke sfeer rond het stadion, jammer van de kotsende duitser naast de LMK in het stadion......
Op zondag 16 juni 2002 00:15 schreef JSR het volgende:
Rhein Fire - Amsterdam Admirals.10-28 gewonnen.
zeer coole match.
post later nog bijzonderheden.
zullen ze dit jaar eindelijk eens die lelijke glazen bol gaan winnen?
En wat kunnen we verwachten van Shaun Hill (de nieuwe QB)?
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:31 schreef CAZZO het volgende:
Admirals beginnen het seizoen iig goed met een 15-17 overwinning in auf schalke op de rhein fire
1 down 9 to go
waar wordt die 11e wedstrijd deze keer gespeeld eigelijk?
quote:wat heb ik nou aan die informatie cassis
Op zaterdag 5 april 2003 23:39 schreef CAZZO het volgende:ja vulton je hebt helemaal gelijk
bestel niet maar snel kaartjes voor die laatste wedstrijd,het zal druk worden
World Bowl XI
Saturday June 14 Hampden Park, Glasgow, 5:00 p.m.
quote:goeie vraag
Op zaterdag 5 april 2003 23:48 schreef Fulton het volgende:[..]
wat heb ik nou aan die informatie cassis
is dat GMT of GMT 0100?
ik wou eik vandaag naar auf schalke gaan om te kijken maar ja twente moest spelen
was ik nu toch maar gegaan
"Hebben jullie ook rap muziek ?"
"Kennen jullie Puf Daddy ?"
"Wat zal ik MTV en Coca Cola missen."
Ignorance is bliss.
quote:Present
Op vrijdag 28 april 2000 18:57 schreef Breuls het volgende:
(en zijn er nog Admirals fans onder de FOK!kers?)
quote:* opschrijft
Op maandag 1 mei 2000 03:39 schreef beelzebub het volgende:
Elke maandagavond tegen twaalven op Fox8 een ruime samenvatting met uitleg en discussie etc etc. In het stadion geef de speaker vaak ook extra uitleg net als de scheids.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 16:00 schreef thurminator het volgende:[..]
Present
[..]* opschrijft
quote:Helaas moet je het nu doen met NFL in Action, op SBS, ik geloof op zaterdag, slecht programma, weinig acties te zien....
Op woensdag 9 april 2003 16:25 schreef CAZZO het volgende:[..]
hallo FOX8 bestaat al lang niet meer
kijk ook ff naar de datum van die post
quote:Ja die zender verandert ook zo vaak van naam, ik dacht dat diegene zich in de naam had vergist
Op woensdag 9 april 2003 16:25 schreef CAZZO het volgende:[..]
hallo FOX8 bestaat al lang niet meer
kijk ook ff naar de datum van die post
quote:Kijk ik wel eens, word je idd niet veel wijzer van...
Op woensdag 9 april 2003 16:26 schreef Guard het volgende:[..]
Helaas moet je het nu doen met NFL in Action, op SBS, ik geloof op zaterdag, slecht programma, weinig acties te zien....
quote:Ik!
Op vrijdag 11 april 2003 18:25 schreef Love Mae King het volgende:
Morgen in de ArenA...wie is er ook bij??
Digitale fotocamera's zijn toch wel toegestaan bij de Admirals-wedstrijden he?
quote:3-0 achter dus. Moet goed te maken zijn
A SCORELESS second quarter means the F.C. Barcelona Dragons still hold a 3-0 lead over the Amsterdam Admirals at the end of the first half in the Netherlands.
quote:
Latest scoring play: Barcelona TD: Dameon Hunter 1 yard run (Jesus Angoy PAT) 1:06 remaining in 4th quarter.
quote:
Op zondag 13 april 2003 03:53 schreef mitt het volgende:
Ze begonnen vorige week dus toch wel aardig..jammer dat ze dan weer thuis juist verliezen.
quote:Als ze verder dan maar winnen.
Op zondag 13 april 2003 04:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
prutsers /paupers
je kunt ook nooit vertrouwen op die lui uit amsterdam
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:04 schreef The_Masterer het volgende:[..]
Als ze verder dan maar winnen.
weer zo'n hopeloos jaartje voor de Admirals.
quote:
Frankfurt Galaxy heeft voor de derde
keer de World Bowl veroverd door in de
kampioenswedstrijd Rhein Fire met 35-16
te verslaan.
Jonas Lewis werd uitgeroepen tot MVP
(Most Valuable Player) van het duel.De
speler van Frankfurt boekte een totale
terreinwinst van 126 yards en scoorde
een touchdown.Ook Robert Gillespie,die
volgend seizoen uitkomt voor Washington
Redskins,scoorde een touchdown en legde
88 yards af.Galaxy kwam op 418 yards
uit,tegenover 371 voor Rhein Fire.
In de eerste helft nam Frankfurt al een
voorsprong van 25-9 en liet Rhein Fire,
dat vorig jaar ook verliezend finalist
was,in het verdere verloop kansloos.
en terechtquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:02 schreef mitt het volgende:
stond een opvallend stuk in de Sportweek, die hebben er ook weinig vertrouwen iin.
Achja, die Duitsers kunnen beter een Bundesliga gaan opzetten ofzo..quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:59 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
en terecht
2e nederlaag is binnen
28-17 voor de Berlin Thunder
Liever niet; blijft er niks meer over van de NFL Europe en dus ook niet meer van de Admirals...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Achja, die Duitsers kunnen beter een Bundesliga gaan opzetten ofzo..
Idd, al zat ik zelf wel behoorlijk mee te schreeuwen (De-fense!) en mensen om ons heen ook wel. Maar ik heb het enthousiaster meegemaakt idd.quote:Op zondag 11 april 2004 15:09 schreef Canon23 het volgende:
Wedstrijd redelijk....sommige tackles/ hits waren leuk...de special plays (waaronder die fake reverse wr pass for TD) maakte het wat leuker...sfeer in het stadion was gewoon niet het echte admiral sfeertje....de aankleding en verzorging van de dag vond ik zwaar tegen vallen, zeker gezien het feit dat het het jubileum feestje moest zijn... welk feestje ?!?! ... tis dat ik leuk gezelschap had, maar verder viel het eigenlijk best tegen...
Op deze manier geef ik de NFL gelijk mbt het behoudt van de Admirals....wel jammer voor Footballend nederland waar ik zelf ook onderval, maar so be it denk ik dan
Hehe idd, leek wel op live zang i.c.m. polyfone ringtoon als begeleiding...quote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef Canon23 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen dee aankondiging van Joling gehoord en ben blij toe... Soulvation op zich nie slecht idee, maar tis niet mijn muziek...en ik zie liever hiphop ofzo bij Football....Het geluid was trouwens ook rond uit knudde bij soulvation..
In de modder gelegenquote:Op zondag 18 april 2004 18:54 schreef SpankSpankeronie het volgende:
3-0
wat hebben die 2 teams in godsnaam gedaan tijdens die wedstrijd ?
Kurt kan zo weer bij de Admirals aan de bak als QBquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:01 schreef Fredgroes het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plaats maar toch ook maar hier
Kurt Warner (quarterback 1998 Admirals) is per 1-6-2004 ontslagen bij de St. Louis Rams.
Ik bedoel ECHT de zijlijn hequote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Luuksor het volgende:
Haha goed idee! Kaarten voor vak 119
Via de Cheerleadercontest. Komend seizoen gaan wij elke week een reportage maken: voor en nabeschouwingen en hoogtepunten. Verder komt er een verslag van trainingskamp in Tampa en volgen we de cheerleaders. Dus nu snel de spelregels leren.quote:Op zondag 11 december 2005 17:48 schreef Luuksor het volgende:
Hoe ben je bekend geraakt bij de Ads?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |