Ach je verweet me in het Marco van Basten droom topic dat ik het ergens van had gecopyeerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat, wat moet je. Ik reageer gewoon ontopic. De laatste keer dat ik op een topic van je reageerde was in dat oerstomme slijmtopic van je.
Geef mij die Range Rover maar die ernaast stond.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke Audi hoor Ruud!
Leuk huisje ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke Audi hoor Ruud!
Ja raar ik herinner me van Nistelrooij nog als jonge speler.Kwam samen met Lurling. Lurling werd van gedacht dat ie de top ging halen. Van Nistelrooij scoorde niet veel en ik dacht dat is een goeie voor den Bosch FC Utrecht of FC Twente. Niemand kon toen vermoeden dat ie een wereldtopper zou sworden. Anders had PSV hemk wel; eerser gehaald ipv 2 jaar later 10 miljoen te betalen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is een profvoetballer. Raar heh.
Liet 'ie nou z'n lampen aanstaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke Audi hoor Ruud!
Gaan vanzelf uit na een minuutje ofzoquote:
Het is ook geluk hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja raar ik herinner me van Nistelrooij nog als jonge speler.Kwam samen met Lurling. Lurling werd van gedacht dat ie de top ging halen. Van Nistelrooij scoorde niet veel en ik dacht dat is een goeie voor den Bosch FC Utrecht of FC Twente. Niemand kon toen vermoeden dat ie een wereldtopper zou sworden. Anders had PSV hemk wel; eerser gehaald ipv 2 jaar later 10 miljoen te betalen.
Lurling is het nooit geworden Ruud wel. Dat heeft alles te maken met zijnj hartstocht en toewijding. Er waren vast beteren dan hem inj de jeugd van zijnj generatie.
Idd. Ook gewoon zomaar, niet eens op de bank. Daar moeten toch ergens hele harde woorden zijn gevallen lijkt me.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef countblah het volgende:
Toch begrijp ik het niet, waarom moest hij weg?
En waar gaat hij heen? Barcelona?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef countblah het volgende:
vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef countblah het volgende:
Lijkt me duidelijk, AC Milan.quote:
Ach, dit kan iedereen met een beetje normale stem.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:21 schreef MaxPower het volgende:
Waarom maakt Egbers niet gewoon elke week zo'n docu? Presenteren kan ie niet, maar dit wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |