abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38581842
quote:
Wie vraag je om advies als het gaat om erotische artikelen? FOK! natuurlijk! Deze review is namelijk de eerste in een serie reviews waarin allerlei spannende artikelen, ondeugende spelletjes en lekkere speeltjes worden besproken. In elke review vind je een zestal artikelen, verdeeld in drie categoriën: 'voor haar', 'voor hem' en 'voor stelletjes'. In samenwerking met online erotiekwinkel Eroware geven we daarnaast ook nog eens tien procent korting op elke bestelling!
meer..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 06:43:01 #2
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_38581847
beetje wel spam toch?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_38581852
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 06:43 schreef rudedeltadude het volgende:
beetje wel spam toch?
beetje offtopic toch ?

genoeg users hier die niet de forntpage bezoeken en kennelijk gezien de topics hier wel speeltjes willen kopen en gebruiken.
Verder graag wel ontopic in dit topic plz.
pi_38581863
ik ken overigens de glazen buttplug uit de review nog niet. Maar speeltjes van glas zijn zeer zekers een enorme toevoeging. Wij hebben een glazen dildo en het is dat ze zo duur zijn, maar anders had ik allang wat uitbreidingen gedaan (en de overige meuk de vuilnisbak ingegooid)

Het is even wennen, vanwege de hardheid. Maar ik heb me altijd al een beetje gestoord aan die overgave van de industrie dat ze het maar zo echt mogelijk willen doen overkomen door het te maken van dat weke spul wat ook nog eens de eigenschap heb om een enorm rubber/siliconen luchtje te verspreiden.

edit: zie dat de prijs bij eroware nog wel mee valt, maar het aanbod is ook stukken minder Wij hebben er dus een van phallix

[ Bericht 18% gewijzigd door knorretje op 06-06-2006 07:11:47 ]
pi_38581865
Over die Durex Play Inspiration Vibrator wordt niet zo lovend gesproken. Wat is een goede vervanger voor die?
ijs_beer fan!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:18:39 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38583960
Die artikelen die we kunnen winnen, zijn toch niet dezelfde als waarmee getest is he
pi_38584210
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:18 schreef Aventura het volgende:
Die artikelen die we kunnen winnen, zijn toch niet dezelfde als waarmee getest is he
Het is niet te hopen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')