abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38676331
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
En.... ik weet echt 100 % zeker nu dat Chat_Noir Elliot is. Ik heb namelijk een kaart van hem ontvangen met exact dezelfde poezentekeningetjes als Elliot ze maakte.
Inderdaad, ik heb nu 3 kaartjes allemaal hetzelfde handschrift. Nou ja fijn om te weten dat Elliot nog leeft. Alleen een beetje raar hoe hij daar zijn eigen zelfmoord uitvoerig beschreef..... Maar goed hij zal er wel zo zijn redenen voor hebben!
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:10:20 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38676343
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:51 schreef Sonja27 het volgende:
Ben jij Martijn Klonk?
ja
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_38676488
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:09 schreef Sonja27 het volgende:
Alleen een beetje raar hoe hij daar zijn eigen zelfmoord uitvoerig beschreef..... Maar goed hij zal er wel zo zijn redenen voor hebben!
Inderdaad erg raar maar hij zal er zeker zijn redenen voor hebben en wie zijn wij dan om hem daar op aan te spreken of aan te vallen zoals wel gebeurde in dat topic op het forum.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38676875
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Sonja27 het volgende:
Sorry ik moest reageren.
Ik ook
Let's plant a tree
pi_38676886
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:54 schreef Vava het volgende:

[..]

knip

En.... ik weet echt 100 % zeker nu dat Chat_Noir Elliot is. Ik heb namelijk een kaart van hem ontvangen met exact dezelfde poezentekeningetjes als Elliot ze maakte.
Ja, dat ben ik helemaal vergeten te melden, ik had ook poezentekeningetjes op mijn kaarten van chat_noir / mit en daardoor dacht ik al dat het elliott was, maar van elliott had ik dus nooit post gekregen.
Duidelijke zaak lijkt me.
pi_38677053
Nou Muck de Dutchies nemen het voor je op hoor! Zullen wij nu ook allemaal een U2U krijgen?
pi_38677076
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef QTPi het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik helemaal vergeten te melden, ik had ook poezentekeningetjes op mijn kaarten van chat_noir / mit en daardoor dacht ik al dat het elliott was, maar van elliott had ik dus nooit post gekregen.
Duidelijke zaak lijkt me.
Ja, echt precies hetzelfde, zelfde handschrift ook. Ik zal in het weekend wel een foto maken van zo'n tekeningetje. Kunnen jullie mee vergelijken
Let's plant a tree
pi_38677113
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:29 schreef Sonja27 het volgende:
Nou Muck de Dutchies nemen het voor je op hoor! Zullen wij nu ook allemaal een U2U krijgen?
Ik ben benieuwd

Ik snap werkelijk niet waar dat mens haar fatsoen heeft gelaten
Let's plant a tree
pi_38677380
Erhm.. mijn reactie staat er nu ook bij.
Happy postcrossing
pi_38677460
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:40 schreef QTPi het volgende:
Erhm.. mijn reactie staat er nu ook bij.
Happy postcrossing
De Fok! knokploeg is een feit
Let's plant a tree
pi_38677735
Don't mess with Muck! Or you'll mess with us!
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:59:59 #187
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38678048
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:50 schreef Sonja27 het volgende:
Don't mess with Muck! Or you'll mess with us!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:08:59 #188
21503 Vava
Zoix!!
pi_38678386
Ik moest weer reageren
Let's plant a tree
pi_38679537
quote:
Er staat (machine vertaling Portugees > Nederlands, dus enigszins brakke vertaling maar de strekking is duidelijk):
quote:
Ontvangend vreemde dingen met identiteitskaart
die ik zou willen om registreren dat hij is als het worden gemeenschappelijk om vreemde dingen met identiteitskaart te verzenden hij zag het postcrossing.
Zelfde ontving ik van MEST van Holland één sachet thee met de bewering van dat in zijn stad hij geen prentbriefkaaren heeft!
Ik beschouwde niet als dit een truc maar ja een eerbiedgebrek.
Ik stelde het voor een nieuwe uitwisseling (ruilmiddel) en zonder zijn correspondenties „Mest“ nooit te ondertekenen het gaf tot opdracht als sachet thee en gebruikte aan voordeel om u te maken de Brazilianen kritiseren, in zijn plaats.
Ik ken van andere collega's die aankomen om karton te ontvangen, huisvuil met de zaag van identiteitskaart het postcrossing.
Dit moet eindigen daarom is de eerbied aan de collector basis,dit is mijn advies.
Postcrossing is een fantastische ruimte wereldwijd van vrede en liefde.
Eerbiedig.:)
Helga
quote:
Dit is zeer vreemd! Ik moet niet zien welke de rente van somebody om verspilling voor het postkantoor te verzenden is voor waar het zal zijn! Misschien zijn zij alternatieve pogingen van gedaane prentbriefkaaren door met de hand gemaakte hand geweest (, kunst en geslepen prentbriefkaaren…). Zij worden toegelaten maar zij is duidelijk dat zij werd bepaald of zij bepaalde die noodzakelijk is om requesitos van elke postcrosser te eerbiedigen. Misschien zijn zij verzonden postpromocionais adverterend stafmedewerkers of (advertentie-kaarten) voor coleccionadores (teveel) ernstig voor het openen (van geest en cultuur) van Postcrossing. Nochtans, één meer tijd, men bepaalde dat het dat heeft om de ongunstige manifestaties „advertentie-kaarten“ en „met de hand gemaakte prentbriefkaaren“ te eerbiedigen, aldus bestaan zij uit de respectieve profielen!
Nochtans, artikelen van een andere aard, Ik denk dat zij alleen in specifieke uitwisselingen worden toegelaten en natuurlijk dat somebody wie hier strikt voor post is veranderen zijn, het laat niet toe of het vindt geen grap om andere objectos te ontvangen, nog oppervlakkig in de tijd van de prentbriefkaaren.
en
quote:
Het gekreun Maria maar is geen artisanale prentbriefkaar is geen gebrek aan zelfde eerbied.
Daarom over het algemeen noch ondertekenen zij het verzenden, duidelijk dat het een minderheid maar is dit probleem is echt.
Ik geloof dat om deze mensen aan de kaak te stellen is het goed praktische voor oplossing van deze feiten.
Gelukkig minderheid, Ik heb mooie prentbriefkaaren van fantastische mensen.
Schuldenaar voor de tekst, kussen van het verre Braziliaanse zuiden.:D
Helga
Weet je!! Als ik dit zo lees dan denk ik dat ze MIJN kaart heeft ontvangen die met dat hart en dat theezakje want die was inderdaad niet ondertekend met een naam

Muck, als ik het juist heb, sorry als dit een probleem voor je oplevert of je je daardoor ongemakkelijk voelt
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:17:36 #190
21503 Vava
Zoix!!
pi_38680163
Wat mij betreft mag ze blij zijn met wat ze krijgt
Let's plant a tree
pi_38680536
Ik heb een nieuwe tag gestart heb nog even getwijfeld of ik hem zou noemen naar <een niet nader te noemen Zuidamerikaanse user> maar gelukkig wist Vava me ervan te weerhouden

Other way round tag; what you DON'T want to receive
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:46:08 #192
21503 Vava
Zoix!!
pi_38680581
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:43 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb een nieuwe tag gestart heb nog even getwijfeld of ik hem zou noemen naar <een niet nader te noemen Zuidamerikaanse user> maar gelukkig wist Vava me ervan te weerhouden

whehehehe
Let's plant a tree
  vrijdag 9 juni 2006 @ 02:03:21 #193
21503 Vava
Zoix!!
pi_38680835
Ik krijg net een e-mail van mijn vader, die woont in Frankrijk, ik had een kaart naar hem laten sturen via postcrossing. Helemaal verrast echt grappig!
Let's plant a tree
pi_38680866
Leuk!

Net weer 2 nieuwe adressen aangevraagd, Duitsland en Finland
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:12:42 #195
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38681915
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:43 schreef Allan24 het volgende:

ik moet me nu zo beheersen om daar niet gewoon neer te zetten

I hate helga
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:19:56 #196
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38681941
F5 ff in dat topic klonk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:22:45 #197
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38681957
pi_38682074
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 07:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ooohhh, you're soooooooo bad. I like
Als ik je nu tag, dan stuur ik je het bovenste 'geval' uit je rijtje

Wat werkt die site van de TPG trouwens k*t zeg...
Ben ik lekker aan t bestellen, wil ik afrekenen, kan 'ie geen verbinding maken met de server. Dat is sinds gisteravond al zo. Wat een gezeik.

[ Bericht 19% gewijzigd door QTPi op 09-06-2006 07:55:11 ]
pi_38682416
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 07:19 schreef Jaguarized het volgende:
!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:35:44 #200
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38682514
Vandaag een kaartje gekregen van QTPI uit Andalusie. Morgen gaat er wat leuks op de post.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')