Hoe heb je gereageerd? Ik zou haar gewoon een koekje van eigen deeg geven met dat stomme gelul over education en manners van haar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het nu gewoon niet eens grappig meer.
ze post zelfs op mijn log. Echt niet normaal meer!
Ik heb niet gereageerd. Ik heb ondertussen wel Paulo nog een keer gemaild dat ze me gewoon stalkt. Dat ik dit niet op prijs stel en graag wil dat ze me met rust laat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:34 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Hoe heb je gereageerd? Ik zou haar gewoon een koekje van eigen deeg geven met dat stomme gelul over education en manners van haar.
van mijn blog bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
Muck, kan je die berichten niet verwijderen? Zo nee, misschien kan je eens een topic in DIG openen en daar vragen.
Nee hoor, helemaal niet. Hij is nog keihardquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef Allan24 het volgende:
Je zal met dit weer 'n chocoladelolly krijgen... issie helemaal gesmolten
Cool!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:39 schreef Allan24 het volgende:
Drie kaarten aangekomen vandaag!
Ik vraag meteen nieuwe aan, en wat denk je?
IK GA KAART NL-12345 STUREN !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!! En die mag nog naar Hawaii ook!!
![]()
![]()
Nu pas? Waar haal je die zo laat vandaan dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef QTPi het volgende:
mijn toegangskaarten voor het concert van ROBBIE WILLIAMSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:39 schreef Allan24 het volgende:
Drie kaarten aangekomen vandaag!
Ik vraag meteen nieuwe aan, en wat denk je?
IK GA KAART NL-12345 STUREN !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!! En die mag nog naar Hawaii ook!!
![]()
![]()
Die komen helemaal uit Engeland, via de fanclubquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nu pas? Waar haal je die zo laat vandaan dan?
Dit is echt sneuquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef QTPi het volgende:
Muck had je deze al gelezen? http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=3234
Die Helga is echt looney![]()
Ik vind het ook niet netjes van haar om dan de naam van Muck te vermelden, in hoofdletters nog welquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef QTPi het volgende:
Muck had je deze al gelezen? http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=3234
Die Helga is echt looney![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |