nee hoor, ze zegtsorry voor de wat late reactie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:18 schreef Klonk het volgende:
en wat schrijft ze ongeveer, dat je je hollandse vriendjes kalm moet houden
okee, dan, klinkt hoopvolquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
nee hoor, ze zegtsorry voor de wat late reactie.
ze gaat overleggen met de andere mods
Whehehe kut voor je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:56 schreef Klonk het volgende:
ik had ook een u2u dat ik me gedeisd moest houden
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
als ik zoek op Helga von Braun
http://images.google.com/images?svnum=10&hl=nl&lr=&client=opera&rls=nl&q=Helga+von+Braun&btnG=Zoeken
[afbeelding]
Een Jag topic staat altijd garant voor succes.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:21 schreef Allan24 het volgende:
[..]!
Wat een super topic is dit, ik vind dit geweldig echt waar
Thanks, ik heb hem wel gejat van een ander forum..... geen idee meer welke haha! Ik vond hem ook zo cute!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik las het ja! Dank je
heb ik trouwens al eens gezegd dat ik je icon daar echtvind?
ehmm, iets in de trant van dat ik ophield met reageren als helga zou stoppen met het beschuldigen en stalken van muck, maar dan iets minder beschaafdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef Sonja27 het volgende:
Klonk wat had je gepost wat een felle reactie was dan? Ik ben het spoor ff bijster
3rd party wannabe's??? Wat bedoeld die daarmee? Als Helga een topic online gooit om anderen te waarschuwen waarom zouden anderen dan niet mogen reageren? Toch?quote:Okay folks.
I am going to have the last word.
There is so much accusation happening here with a lot of 3rd party wanna be's who are not helping the situation at all.
It is Muck and Helga's dilemma not the rest of us.
Postcrossing is usually a lot of fun.
I am closing this topic as it is very counter-productive.
DO NOT open a similar one. If I find one opened the user who did will be banned. Take it to U2U's if you really feel you must comment to someone.
Let's move on folks.
Vicki
Administrator (for Sarjenka's information)
Dat snapte ik ook niet helemaal, helaas is het topic op slot dus we kunnen het ook niet meer vragen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:53 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
3rd party wannabe's??? Wat bedoeld die daarmee? Als Helga een topic online gooit om anderen te waarschuwen waarom zouden anderen dan niet mogen reageren? Toch?![]()
En laten we hopen dat Helga een nieuw topic opent, dan wordt ze gebanned!![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:34 schreef JacMar het volgende:
Ik ben echt erg..Ik was weer eens te ongeduldig in the Country specialty tag, maar ik wilde zo graag iets uit Madrid
![]()
![]()
Het valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]ik zal zo eens kijken wat je uit hebt gevreten
![]()
Wat een trieste actie. Helga heeft haar statement gemaakt, mundoo vind het allemaal wel prima maar Helga een waarschuwing geven zit er niet in. Triest wijf zeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
Wat een soap zeg, dat Helgagedoe, ze is echt heel erg zielig bezig. Muck nog beschuldigen van liegen ook![]()
Muck, ik zou me niet zomaar door haar weg laten jagen hoor, desnoods maak je een andere account op het forum aan
Ik had vandaag een fotolijstje in de vorm van een Hawaiishirtje uit Hawaii van het Country Speciality. En een officiele kaart uit Tsjechie.
Zo laat nogquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef Vava het volgende:
Hier een officiele uit Finland en een envelop met snoep uit Schotland![]()
Mijn postbode komt 's avondsquote:Op zondag 11 juni 2006 00:36 schreef QTPi het volgende:
[..]
Zo laat nog![]()
Ben even flink aan het taggen geweest. Er liggen hier nu een stuk of 12 dingen die ik moet versturen. Was het maar maandag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |