das wel een achteruitgang jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:57 schreef Gatalin het volgende:
Post is hier ook net geweest, een mooie kaart uit Wales
En vanmorgen is ook mijn kaartje naar Taiwan aangekomennieuw kaartje mag naar Finland
Grappig inderdaadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef Vava het volgende:
Grappigik had ook wat van Baccarita en een slippersleutelhanger
Ik denk het wel, Serranoham is gedroogde ham en dat is lang houdbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef JacMar het volgende:
[..]
Grappig inderdaadZou ik die ham van Baccarita nog wel kunnen eten?
![]()
Ik had toch wel post! (nogal laat)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb geen post vandaag!
Ik had ook een bedankkaartje van haarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:18 schreef Allan24 het volgende:
Ook hier post trouwens:Een dankjewel kaartje uit Geleen, omdat ik de moeder van een user een kaartje gestuurd had aangezien die door een ongeluk in het ziekenhuis ligt
Nee joh.quote:Hi, thank you for a pretty card. I came quite far away...
Dat is dan wel weer heel grappigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Jaguarized het volgende:
Nee joh.Lullig dat dat lijntje korter wordt vanaf de 24e.
Count me in!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
maar das zo lastig
kunnen we gewoon niet een keer een fok-postcrossing meet houden?
lijkt me best leuk!
Ik ben kei-nieuwsgierig naar jullie!
och, ik krijg vandaag mijn 2e expired gok ik zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 06:43 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartjes naar Slowakije en de VS zijn aangekomen. Hebben er beide 11 dagen over gedaan.
NZ-3601 Sileas Germany 23 Apr, 2006 45 Travelling
Die gaat niet meer aankomen.
vertel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:53 schreef Mobster273 het volgende:
vaderlandslievende slijmamerikanen zijn zoals deze
van die lui die het hele amerikaanse leger gaan ophemelen en het helemaal geweldig vinden dat ze een beetje politietje aan het spelen op verschillende plekken in de wereld...quote:
Dat zijn ook geen leuke Amerikanen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
van die lui die het hele amerikaanse leger gaan ophemelen en het helemaal geweldig vinden dat ze een beetje politietje aan het spelen op verschillende plekken in de wereld...
ik ken geen leuke Amerikanenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen leuke Amerikanen.![]()
en allemaal kaartjes naar de VS sturen met I love Cubaquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ken geen leuke Amerikanen
nou ja, is niet helemaal waar, maar als een regel kun je stellen dat ik een bloedhekel heb aan alles wat amerikaans is
Venezuela en Bolivia en nog wat staatjes in het Midden-Oosten schijnen het ook goed te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
en allemaal kaartjes naar de VS sturen met I love Cuba![]()
nu is het officieel: ze is knettergekquote:Muck you lost a great chance to reveal yourself educated and nice.
Here in Brazil we do not take tea we take quality coffee and above all we are an
educated people.
I never imagined to so find in the Europe a young girl without personality and
education like you.
You participate in a place of exchange postcards and you find that to order tea
is interesting.
Still you have the courage to say that in your city there are no postcards.
I will comment in the forum so that all know who you are Muck.
Therefore in the Brazil everybody already knows that you are impolite, and that
you even sign your cowards and offensive letters.
I have much penalty of you impolite girl.
Don't hide yourselt in a blog with dutch linguage I have good friends in Holland
to translate your ofenses ok.
Helga Zimmermann
ja, ik snap er ook geen zak meer van...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef Klonk het volgende:
wat een gek mens
zou je zoiets niet via mail kunnen behandelen met de mensen van postcrossing ?
en anders gewoon blokeren die trien....
Heeft iemand haar niet toen een zakje thee nagestuurd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik snap er ook geen zak meer van...
als weken niks meer van haar gehoord (gelukkig) en ineens krijg ik zo'n mailtje
ik ga er nu niet eens meer antwoord opgeven, ze ziet maar
maar dat houdt natuurlijk niet tegen wat ze op het forum gaat zetten...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef Klonk het volgende:
gewoon in outlook ff de afzender blocken, gaan haar mailtjes rechtstreeks naar de eeuwige jachtvelden....
al kan je je afvragen in hoeverre andere mensen haar gaan geloven...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:28 schreef Muck het volgende:
nee inderdaad
die mailtjes kunnen me weinig schelen, maar wat ze op het forum gaat zetten natuurlijk wel!
Ze kan zelf ook wel wat educatie gebruiken met haar gebrekkige engels. Als ze nederlandse vrienden heeft, laat haar dat maar eens zien. Dom duits wijf.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:47 schreef Muck het volgende:
Ik kreeg zojuist een mailtje van Helga
[..]
nu is het officieel: ze is knettergek
Doe dan ff linkje zodat ik ook kan reageren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:28 schreef Muck het volgende:
nee inderdaad
die mailtjes kunnen me weinig schelen, maar wat ze op het forum gaat zetten natuurlijk wel!
ik wil me wel registreren om mee te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:58 schreef Klonk het volgende:
idd, dan komt de Fok! ''knok''ploeg even langs
met of zonder strafport?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:50 schreef brighton het volgende:
Gelukkig, mijn voor binnen Nederland gefrankeerde pakketje naar Oostenrijk is gewoon aangekomen
Zonder, tenminste daar ga ik vanuit want daar stond niets over in de reactiequote:
gelukkig, misschien dat het met zo'n postkantoorsticker wel onderling geregeld wordt...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:54 schreef brighton het volgende:
[..]
Zonder, tenminste daar ga ik vanuit want daar stond niets over in de reactie
Maar er zat dan ook een Postkantoor sticker op, de man achter de balie was te lui om te kijken waar het pakketje heen moestEn pas thuis realiseerde ik me dat ik veel te weinig had betaald
Maargoed, geen probleem dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |