Noem er eens één. En hoe hou je die onder controle?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een hoop vervelende kanten, maar ik heb ze goed onder controle![]()
(Dan moet je ook niet in de bosjes gaan liggen en ze stalken)
Daar word je ook wel moe van, natuurlijk.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Daar word je ook wel moe van, natuurlijk.
Daarom ga ik ook maar slapen. (Ik lijk wel een dj, met dit soort bruggetjes.)
Zelfs Andre van Duin wist dit nog perfect weer te geven in zijn versie en videoclip van dat nummer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
En "we zullen doorgaan" is natuurlijk expres heel onbestemd en heeft in plaats van een dircet te vatten onderwerp een algemene schreeuw naar echt het onderste uit de kan te blijven halen, een verhonderdvuldiging van de overschatte Carpe Diem spreuk.
De dag plukken tegen de wind in, zeg maar.
In al zijn naieviteit heeft Andre van Duin weer eens de juiste snaar geraakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zelfs Andre van Duin wist dit nog perfect weer te geven in zijn versie en videoclip van dat nummer.![]()
Ik ben dol op geniale simpele nr'squote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
In al zijn naieviteit heeft Andre van Duin weer eens de juiste snaar geraakt.
Zo zie je maar, niemand onderschatten.
Echte emoties zijn altijd simpeler dan je denkt.
Lieve Kitty,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
Lief dagboek, het was lang geleden, maar het is eindelijk weer eens gelukt.
Ze hebben het echt allemaal opgegeven.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Lieve Kitty,
Vandaag kost het geen enkele moeite. Ik ben hier helemaal alleen. De rest heeft het al bij voorbaat opgegeven.
Ik hoop dat ik morgen betere berichten kan geven.
Liefs,
Anne
damn, daarom ben ik zovel aangekomen dusquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Ik drink weleens wat, om beter te slapen.
Maar van drank krijg ik honger.
Ik eet wel eens wat om mijn honger te stillen.
Maar dat ontnuchterd.
Dus moet ik daarna weer dubbel zo snel drinken, om het eten te neutraliseren.
Het kan je nog best bezighouden.
En is volgens mij ook niet denderend goed voor mijn maag, noch mijn gewicht.
Ach ja, gedoe, gedoe.
Ik wilde net gaan vragen wat een probaat middel is tegen een bierbuik. (Behalve stoppen met bier, uiteraard.) Maar volgens mij moet ik dan niet bij jou zijn...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
En is volgens mij ook niet denderend goed voor mijn maag, noch mijn gewicht.
Met die ultieme relativering heb je wel een biertje verdiend, vind ik.quote:Ach ja, gedoe, gedoe.
zou best wel eens kunnen jaquote:
Ik wilde net gaan vragen wat een probaat middel is tegen een bierbuik. (Behalve stoppen met bier, uiteraard.) Maar volgens mij moet ik dan niet bij jou zijn...quote:
ik heb iig geen bierbuik, want bier drink ik nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen wat een probaat middel is tegen een bierbuik. (Behalve stoppen met bier, uiteraard.) Maar volgens mij moet ik dan niet bij jou zijn...
In houden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:56 schreef broer het volgende:
Ik wilde net gaan vragen wat een probaat middel is tegen een bierbuik. (Behalve stoppen met bier, uiteraard.) Maar volgens mij moet ik dan niet bij jou zijn...
Weet je dat ik vroeger heel slecht was in relativeren?quote:Met die ultieme relativering heb je wel een biertje verdiend, vind ik.
En een kroket.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:57 schreef qu63 het volgende:
als je dan niet weer mijn foto's hier achter de schermen neer gooid
Ik heb een beetje het gevoel dat het overdrachtelijke uit mijn post je ontgaat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:58 schreef qu63 het volgende:
ik heb iig geen bierbuik, want bier drink ik niet
in een 'discussie' tussen wat FA's/mod's over mijquote:
kan kloppen, ik heb ook hongerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat het overdrachtelijke uit mijn post je ontgaat.
Ja, tot afgelopen dinsdag ging dat goed. Maar toen heb ik een avond Leffes gedronken en vanaf dat moment ging het mis. Ik kan hem niet meer inhouden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
In houden.
Je denkt nu dat ik een grapje maak, maar dat is niet zo.
Ik hou 18 uur per dag mijn buik in, werkt echt prima.
Ik ben er nog steeds heel slecht in. Al wil ik er heel goed in zijn. (De ultieme niet-relativering, uiteraard.)quote:Weet je dat ik vroeger heel slecht was in relativeren?
Nu ben ik een meester.
Ik wilde net gaan vragen wat een probaat middel is tegen een bierbuik. (Behalve stoppen met bier, uiteraard.) Maar volgens mij moet ik dan niet bij jou zijn...quote:
Dat zeg je maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Ja, tot afgelopen dinsdag ging dat goed. Maar toen heb ik een avond Leffes gedronken en vanaf dat moment ging het mis. Ik kan hem niet meer inhouden.
Neequote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Ik zoek wanhopig aansluiting bij anderen die hun bierbuik ook niet meer kunnen inhouden. Valt het op?
Geen probleem. Hou ik daar in het vervolg rekening mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:02 schreef qu63 het volgende:
kan kloppen
Ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:05 schreef Lamon het volgende:
Of bedoel je dat ie na het inhouden nog steeds teveel aanwezig is?
Ik ook. Eigenlijk best erg.quote:Ik hou mijn buik ook in als ik alleen ben, zoveel gewenning is er opgetreden.
Afgestudeerd in de dietetiek, vraag maar raakquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:03 schreef broer het volgende:
Ik heb wel eens opgezocht op internet of buik inhouden schadelijk kan zijn. (het lijkt erop van niet)quote:
Mja... Naar mijn idee vroeg ik al tamelijk raak, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:09 schreef Bluezz het volgende:
Afgestudeerd in de dietetiek, vraag maar raak
Waarom zou je het niet menen, dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
Ik vraag me wel eens af of mensen nu denken dat dit quasi-grappig bedoeld is, of echt doorhebben dat ik het gewoon helemaal meen trouwens.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Mja... Naar mijn idee vroeg ik al tamelijk raak, vind je ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |