Nou, daar ben je dus nog niet vanaf, IR.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:18 schreef Stranger het volgende:
En volgens mij komt [betreffende quiz] ook op internet te staan.
Hoop ik dan..quote:
Omdat je veel naar quizzen kijkt of omdat je een date met hem hebt?quote:
Dit is dan ook semi-bikkeltijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:25 schreef TommyGun het volgende:
dit is nog niet echt bikkeltijd te noemen. begint pas bij 4 uur
Precies! Dit is dan ook semi-bikkeltijd!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:25 schreef TommyGun het volgende:
dit is nog niet echt bikkeltijd te noemen. begint pas bij 4 uur
High five, wijffie... eh... Frankquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:26 schreef Frank de Boer het volgende:
[..]
Precies! Dit is dan ook semi-bikkeltijd!
-edit- GMTA, Wickedangel!
Owjaquote:
Dat heb je bijzonder dom geplandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Owja![]()
Mjah kga zo slapen. Godver om half 8 op om naar de huisarts te gaan.
En dat in mijn VAKANTIE![]()
Ik was op vakantie en dat had ik keurig netjes gemeldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Mooie verloofde ben je. Je hebt weken niets van je laten horen.
Wanhoop niet. Jezus Jebroer is er.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, daar ben je. Ik begon al te wanhopen.
Dat zal best. Aan familie. En op je werk. Eventueel op de hockeyclub.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was op vakantie en dat had ik keurig netjes gemeld![]()
Toch welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zal best. Aan familie. En op je werk. Eventueel op de hockeyclub.
Maar niet aan mij!
(Leuke vakantie gehad?)
Geen idee, broer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:50 schreef broer het volgende:
En tamelijk lullig voor je, Frank. Gaat diegene nog weer weg, denk je? Of zitten we nu voor eeuwig met, god betere, Frank de Boer opgezadeld?
Dat ga dan maar eens even heel snel doen. Ik kan me er niets van herinneren, namelijk. (Maar het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik dronken was toen je het meldde.)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Toch welIk wil wel even zoeken!
(Héérlijk)
Niet zo lang ik hier post. Of jijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:54 schreef broer het volgende:
En meteen begint het geslowchat weer. Kan dat niet eens ophouden?
O? Vertel!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:55 schreef Frank de Boer het volgende:
Hij heeft I.R. ook al eens een goede dienst bewezen!
Zo, gevondenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje. Die kat kun je heus wel ergens onderbrengen.
[..]
Wales![]()
Nou, als je mijn posthistorie bekijkt, zie je dat er redelijk wat in KWT-topics is gepost. Al die slimme reacties, die zijn uiteraard van IR.quote:
Ja, daar heb ik nogal veel aan, aan dronken mannenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ga dan maar eens even heel snel doen. Ik kan me er niets van herinneren, namelijk. (Maar het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik dronken was toen je het meldde.)
(Heel mooi. Zon of cultuur?)
Mja... Op de een of andere manier klinkt dat toch erg ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:01 schreef Frank de Boer het volgende:
Nou, als je mijn posthistorie bekijkt, zie je dat er redelijk wat in KWT-topics is gepost. Al die slimme reacties, die zijn uiteraard van IR.
Ja, we vergeten wel eens wat. Maar we vergeten óók jullie vervelende kanten. Dat is dan toch weer fijn, of niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, daar heb ik nogal veel aan, aan dronken mannen![]()
(Zon, cultuur en natuur)
Dat zou inderdaad wel dramatisch zijn, ja!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Je bent zeker bang dat je collega ook ontdekt dat je een slimme kant hebt.
Ik héb helemaal geen vervelende kantenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, we vergeten wel eens wat. Maar we vergeten óók jullie vervelende kanten. Dat is dan toch weer fijn, of niet?
(Nu weet ik geen leuke vragen meer over je vakantie.)
Ah, het was I.R.'s manier om mee te kunnen lezen in OO. Sneaky.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:05 schreef Frank de Boer het volgende:
Maareh... die topics stonden eerst in OO en Frank de Boer is een Oldbie, vandaar...
Hockeyclub?!?!?!?!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zal best. Aan familie. En op je werk. Eventueel op de hockeyclub.
Maar niet aan mij!
(Leuke vakantie gehad?)
Geen vervelende kanten? Wat saai!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik héb helemaal geen vervelende kantenWhehehe.
(Maakt niet uit. Je hebt al genoeg belangstelling getoond)
5-quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kwam ineens een pic tegen die nergens op slaat maar ik ga er wel lekker van dromen.![]()
[afbeelding]
Ik heb een hoop vervelende kanten, maar ik heb ze goed onder controlequote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Geen vervelende kanten? Wat saai!
(Hé. "Je hebt al genoeg belangstelling getoond." Dat zeggen vrouwen nu altijd tegen me.)
Hij is uitgeput door ons geflirtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:12 schreef broer het volgende:
Lamon! Kom terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |