Nee, niet echt. Dan moet ik echt bergen vretenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ook niet als je heel veel mierzoete dingen eet of zo ?
ik heb verdom(D)(T)? vaak last van maagzuurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Dan moet ik echt bergen vreten![]()
Klinkt lastig. Ik heb daar gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb verdomd vaak last van maagzuur
quote:
mahja, ik slik dan meestal ff een stuk of 3 Renny's en 't is weer wegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt lastig. Ik heb daar gelukkig geen last van![]()
En aan mij moet je niet vragen of het een D of T is hoor![]()
Ooooh, nou, dat scheelt dan wel weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja, ik slik dan meestal ff een stuk of 3 Renny's en 't is weer weg
Ach joh, we hebben allemaal wel wat. Geloof mij maarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet ik ze dus wel bij de hand hebben
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, ken je die hendig sjieke slipperende maikuuuul niet?
Dat valt tegen hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach joh, we hebben allemaal wel wat. Geloof mij maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor
Zowat niemand heeft die dingen in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mahja, misschien heeft hij nog geluk.
Ik wil niet lachen, maar het gebeurdquote:
Mijn stage begint pas de 24ste vriendquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ga eens slapen man, moet je morgen geen stage lopen ofzo?
Welterusten manquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
Daar hebben we de poppenkast weer compleet
Trusen Stuart![]()
Nee, ik blijf nog evenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Ga je ook Stuart ?
Gewoon radio 538 luisteren. Geen link ofzo. Gewoon radio aanzetten of via i-netquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:05 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu al gaan slapen
link Stuart ?
Het spelletje met Henkie komt straxquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wondersjaald !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |