je woont te ver weg! + jij moet me eerst geld geven, dus kom maar hierhieen!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vakmanschap is Meesterschap
[afbeelding]
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
hmm ja maar et wordt wel akelig stil he
de duivel nadert.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:23 schreef MaddoxX het volgende:
hmm ja maar et wordt wel akelig stil he
Die is voor mij.quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maar ik ga slapen, mijn wekker gaat over 4 uur en ik ga een poging wagen om tegen die tijd ook weer naast mijn bed te staan, dus welterusten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maar ik ga slapen, mijn wekker gaat over 4 uur en ik ga een poging wagen om tegen die tijd ook weer naast mijn bed te staan, dus welterusten![]()
![]()
laterzquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
Truste, en succes met opstaan morgen, may the koffiezetter be with you.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
Wow, korte nacht dus. Welterustenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
Volgens mij betaal jij meer aan bier dan iemand die verslaaft aan nicotine is aan sigaretten per weekquote:
Misselijk alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ook nog steeds ergens zin in. Net kipkorn gegeten en ook al een berg Skittles![]()
Nachtelijke vreetkick?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:29 schreef MaddoxX het volgende:
uhm moet nog naar beneej
maar kdenk wat boterhammen + wat er in de koelkast staat en een paar plakken peperkoek
Nee, dat denk ik niet. Een kratje kost ongeveer een 10-tje. Ik doe daar meestal 4 dagen meequote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij betaal jij meer aan bier dan iemand die verslaaft aan nicotine is aan sigaretten per week
Nee, dat word ik ook niet snel ookquote:
Daarom is het ook een nachtelijke vreetkick en niet avondvreetkickquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Nachtelijke vreetkick?.
Ik verzet me er de hele avond al hevig tegen.
Hmmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Een kratje kost ongeveer een 10-tje. Ik doe daar meestal 4 dagen mee![]()
Ga eens slapen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:31 schreef MaddoxX het volgende:
Mwoa als ik snachts wakker ben ga ik altijd eten :p
Gisteren ook nog kebab, wat frietjes, dag daarvoor friet efe gaan halen midde in de n8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |