Genoeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
Maar waar zit je nog meer mee behalve dat immens fijne bioritme van je?
ohjaquote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef hollander76 het volgende:
XBM, der kwam nog een vraag achteraanDie had je nog niet beantwoord
![]()
Dat moet je helemaal zelf weten, levert natuurlijk wel leuke foto's en filmpjes opquote:Op maandag 5 juni 2006 21:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar, wat is er tof aan? Want als ik aan het bier begin is het zo moeilijk te stoppen voordat ik me helemaal, maar dan ook helemaal naar de kloten heb gezopen. Of is dat de bedoeling?
En we gingen nog een drinkwedstrijd houden, niet dat je me kan bijhouden![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
Sorry, ik ga even proberen wat slaap te krijgen of zo..
kzak nu echt helemaal in, ook kwa gevoel.
Dat is bij mij wel een probleemquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
Dat moet je helemaal zelf weten, levert natuurlijk wel leuke foto's en filmpjes op
Maar je kunt je toch ook een keer inhouden?
En die drinkwedstrijd kan nog steeds, maar dan moet ik wel ergens kunnen overnachten omdat ik niet met een enorm zatte kop weer naar huis ga vanuit een of ander station hier ver vandaan, dat zou me niet eens lukken
10 - 15 biertjes moet toch ook zat kunnen op zo'n meetquote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat is bij mij wel een probleemMe inhouden, het is of 1 biertje als mijn ouders erbij zijn en anders gaat het vrij snel naar de 10 + biertjes of aan de halve liters, die ook lekker wegtanken
![]()
![]()
Succes ermee en welterusten manquote:Op maandag 5 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
Sorry, ik ga even proberen wat slaap te krijgen of zo..
kzak nu echt helemaal in, ook kwa gevoel.
Als dat kan is het geen enkel probleemquote:Op maandag 5 juni 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
10 - 15 biertjes moet toch ook zat kunnen op zo'n meet![]()
Dan kom ik in ieder geval nog normaal thuis
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als dat kan is het geen enkel probleemEen Talpa logo in blikjes in 2 uur is ook leuk, maar dat kost me enige moeite als je een hele dag gewerkt hebt.
Spinnen uit de kruipruimte zijn wit, maar die leven niet meer.....quote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef dennistd het volgende:
* dennistd gaat even iets van beneden halen dat wit is en onder de grond leeft......
Als ik in goede doen is, is een krat goed mogelijk.... maar ben niet zo vaak meer in goede vorm omdat ik al redelijk naar de kloten ben na een lange dag werken op zaterdag en dan kom je meestal niet veel verder dan een lullig talpa logo, en nog een of 2 meerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
En bekijk de foto's van de vorige meets maar, dat zegt meer dan genoeg![]()
een paracetamolletje was het goede antwoordquote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Spinnen uit de kruipruimte zijn wit, maar die leven niet meer.....
Koppijnquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
een paracetamolletje was het goede antwoord
ik ben nog nooit tot een krat gekomen, maar heb dan ook nooit een poging gedaan om dat op dat op te zuipenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als ik in goede doen is, is een krat goed mogelijk.... maar ben niet zo vaak meer in goede vorm omdat ik al redelijk naar de kloten ben na een lange dag werken op zaterdag en dan kom je meestal niet veel verder dan een lullig talpa logo, en nog een of 2 meer
Btw...... de 26e kan best zijn in de week dat mijn ouders weg zijn, hmmmmmm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |