haha misschien vindt hij dat ook en probeert hij me gewoon kwaad te krijgen..quote:
Ik las "Neuk"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:31 schreef Krln het volgende:
[..]
haha misschien vindt hij dat ook en probeert hij me gewoon kwaad te krijgen..nou ik ga even heel zielig een neut pakken anders slaap ik echt niet meer...
Is dat Vlaams? Ik weet niet meer welke taal ik spreek aargh allee amai harstikke leuk nou nou awel awelquote:
De wens is de vader van de gedachtequote:
Bespeur ik hier een "slecht" vertaald Engels spreekwoord?quote:
Pffffff, heb je hem ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een slecht vertaald Engels spreekwoord?
Voicemail!quote:
I aim to pleasequote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zo zou reageren
Make up you're mind.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:09 schreef Krln het volgende:
Je moet weten dat ik doof en slechthorend ben
links doof, rechts slecht horend....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Make up you're mind.
Wat ben je nou doof of slechthorend?
Of is het ene oor doof en je andere oor slechthorend?
Ik raad je aan naast je vriend op je rechterzijde te gaan slapen dan.quote:
wat zeur je dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik raad je aan naast je vriend op je rechterzijde te gaan slapen dan.![]()
hehe laat mij lekker klagenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
wat zeur je dan?
je hoort een blinde toch ook niet klagen dat zun vriendin zo lelijk is?
wel hoor, bij hard geluid gaat je oor een beetje trillen, maar dat is niet echt horen, het is met alsof je je hand op een bas legt, dat voel je ook , maar in je oor trilt het je hoofd in en lijkt het een beetje op 'horen', is meer een soort voelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dan is dat oor niet echt doof dus?
110 Decibel is het geluid van een startende Boeiing op 200 meter afstand. Dat doet pijn aan de oren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:51 schreef Krln het volgende:
heb ooit gehoortest gedaan en het blijkt dat ik met doof oor hoor vanaf 110 decibel (haha das wel vrij hard) dus mn vriendje zal echt wel hard genoeg snurken!
lol ik mag hopen van niet jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:54 schreef golfer het volgende:
[..]
110 Decibel is het geluid van een startende Boeiing op 200 meter afstand. Dat doet pijn aan de oren.
Lijkt mij vrij onmogelijk om zo hard te snurken.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |