Neuh, want dan weten ze niet dat het op de radio is.. dat topic leest toch niemandquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat dit wel kan in:
FOK!stok door Nederland-spel: 55! Update: Ma/Di nacht!!!
of:
FokStok gekaapt
Ja, in feite is het wel too much of a good thingquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in feite is het wel too much of a good thing![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter ehh![]()
Is er ook meteen meer aandacht voor de fokstok
ja dat heb ik ook nog welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:33 schreef zwelgje81 het volgende:
Meteen allemaal bellen en anders heb ik het adres nog wel van de studio![]()
Zulke goeie als de jouwe vast nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:45 schreef ijsmeis het volgende:
Caps?
En nu in het Nederlands?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Zulke goeie als die jouwe vast niet![]()
Hij doelt op die foto's van jouquote:
Joh? Je meent hetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij doelt op die foto's van jou. Hoe afgezaagd kun je zijn
.
Ik ben je fotoboekhoer nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Joh? Je meent het
Nu hoop je dat ijsmeis je in je fotoboek gaan bedanken voor de back-up?
Neuj hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Joh? Je meent het
Nu hoop je dat ijsmeis je in je fotoboek gaan bedanken voor de back-up?
Alweer bijna 3 jaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj hoor. Ik vindt het gewoon zo flauw zoals over sommige dingen door wordt gegaan.
Ach ja, ik denk dat ijsmeis daar inmiddels wel overheen is en heel goed voor zichzelf kan praten zoals je ziet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj hoor. Ik vindt het gewoon zo flauw zoals over sommige dingen door wordt gegaan.
zonder was je een onbekend muurbloempje geweest op fok!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alweer bijna 3 jaarHoe houden ze het vol
Nou, doe mij dat maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
zonder was je een onbekend muurbloempje geweest op fok!
Net alsof het mij iets boeit wat je gelooft of wat je niet gelooftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, je nijntje spreekt boekdelen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Net alsof het mij iets boeit wat je gelooft of wat je niet gelooft
Dat gunnen we ze toch niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
Gewoon eenbericht op de FP doen.
en als ze hem hebben teruggegeven gewoon dat bericht weer weghalen
Idd, je zou toch zeggen dat er wel iets interessanters is om over te pratenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alweer bijna 3 jaarHoe houden ze het vol
Ow dat kan ze ook wel hoor, vaak genoeg gezien, maar als ik me ergens aan erger dan zeg ik er wat vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat ijsmeis daar inmiddels wel overheen is en heel goed voor zichzelf kan praten zoals je ziet.
Dan hebben ze iig hun Topic/berichtje..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat gunnen we ze toch niet?
Gewoon een anti 538 berich plaatsen.
Of laat Dribbel_ een [paint]radio 538/Jeroen Nieuwehuizen topic openen![]()
Kruip nog verder omhoogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, je zou toch zeggen dat er wel iets interessanters is om over te praten(NOFI
)
[..]
Ow dat kan ze ook wel hoor, vaak genoeg gezien, maar als ik me ergens aan erger dan zeg ik er wat van, en toevallig ging het nu ineens hierover
.
Ik ga me inlezen over de FokStok!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ga nou maar gewoon weer ontopic.
Zou dit topic al niet voldoende zijn?...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan hebben ze iig hun Topic/berichtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |