Het wordt een Nederlandse rapquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:08 schreef Enchanter het volgende:
Ga eerst eens Nederlands leren Meki , of wordt het arabische rap ?
Check mijn g-star truitje filmpje.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Het wordt een Nederlandse rap![]()
wij zoeken nog een goede zanger
ban!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check mijn g-star truitje filmpje.
Ik heb de perfecte stem !!
Je moest us weten wat ik op mun blitze gsm heb staanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kom dan bij ons in onze teamquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Okequote:
ik ben ervan verzekert dat ik nummer 1 ga worden in top 40quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef wolferl het volgende:
KOEL
Ik haat rappers...
Bel brace, hij vind dat hij de Rapbitz van Holland is...met een zegende stem.
Maarrre suc7 met je cd, wanneer komt ie uit...:)
Meki ft. Maikuul en iemand nog onbekend - binnenkort bekendbaar .quote:
goed plan begin met die nieuwe pedopartijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
Ik heb een goede gat gevonden in de markt
ik ga rappen
eerste track zeer binnenkort uit
![]()
Indian flute, mongool.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Btw, in zoeen arabische liedjes is die fluit best vet soms, net als bij Timbaland - asian flute ofzo heet die kleine liedje.
Dat klinkt ook wel rafls
kunnen zij goed rappenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
goed plan begin met die nieuwe pedopartij
wordt echt een kaskraker
Ik doe mee, in elke clip hoort een lange neger.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki ft. Maikuul en iemand nog onbekend - binnenkort bekendbaar .
titel van track nog onbekend![]()
ik zoek nog iemand met gitaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doe mee, in elke clip hoort een lange neger.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef wolferl het volgende:
Ja dat is goed mogelijk, opstap niveau is bijzonder laag de laatste 20 jaar. Als zelfs een mar0kaan met splaakgeblek en een homo petje hits kan score met zijn crimi neefje, dan kan Meki zeker ras artiest worden....als je dan beroemd ben vergeet ons dan niet....wij steunden je he
oow opnamen volgen DONDERDAG avondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In GPD topic is iemand met 7 gtaren. Vraag daar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |