Ik had Yangus op order 'show no mercy' en met Hero sloeg ik gewoon en healen. Maar ik heb er ook 2 keer over moeten doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Oke wat is de beste manier om de Kalamari af te maken?
als het echt niet lukt , is het mssn aan te raden om die moster team side quest te beginnen(als je dat nog niet gedaan had) en tot rank D te komen(dan kun je nl monster teams ook tijdens echte gevechten inzetten) en daaarna 3 sterke monsters vinden, dat maakt het hele gebeuren al een stuk makkelijker, op welk lvl zit je btw? ik dacht mij te herrinneren dat je rond de lvl 27-28 zou moeten zitten wil je een kans hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Hellrazor het volgende:
zit nu voor de eerste keer bij dhoulmegas in die dark ruims maar hoe the hell kan ik hem verslaan hij lijkt wel onverslaanbaar![]()
iemand tips ?
De linker en de rechter eerst pakken, die hebben weinig HP, dan vol op de middelstequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Hellrazor het volgende:
zit nu voor de eerste keer bij dhoulmegas in die dark ruims maar hoe the hell kan ik hem verslaan hij lijkt wel onverslaanbaar![]()
iemand tips ?
fisticuffs is gewoon unarmed, scheelt je veel geld in het begin van de game, maar zoals in mn eerdere post getyped heb je er na midgame geen bal meer aan (alleen de thin air skill is handig voor random encounters), jessica leert volgensmij ook nog een skill die massive damage doet als je fisticuffs maxed, maar die gaat tenkoste van al haar MP, en kan dus maar een keer per battle gebruikt worden(tenzij dat je op een wonderbaarlijke manier aan enorm veel mana heal items kan komen)quote:Op maandag 4 juni 2007 18:55 schreef LostFormat het volgende:
Geen idee meer welke die fistacuffs ook al weer waren maar het is inderdaad stukken beter om alle skills in 1 wapen te pompen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |