Zo denken zij er blijkbaar ook over, maar om dat dan ook nog eens aan te kondigen...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor 1 miljoen zing ik Vader Jacob nog voor 60.000 man
Ga dan naar dat monotone Keane luisterenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
RHCP moeten eens stoppen...ze hebben hun beste tijd gehad...
En weer verder!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef TeleluvR het volgende:
Hij is groen!!!
Iets voor Henk Schiffmacher, geloof ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef Evertjan het volgende:
spreekt hij nou wat nederlands?
Die stelen tenminste geen liedjes van Tom Petty.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan naar dat monotone Keane luisteren
andere tijdzone enzoquote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef snellejelle het volgende:
wat is het daar donkerhier is nog het veel lichter
klinkt best goed trouwens
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Autodidact het volgende:
Harige Balzary...
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
hun ook al volgens mij heeft die vent iedere rockbad ondergekladquote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets voor Henk Schiffmacher, geloof ik.
daar willen ze nog wel een nummertje voor spelenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer 1 miljoen in het laatje denken ze.
Jij luistert zeker ook naar de Rolling Stones die je nog geweldig vindt?quote:
Een halfje hè,quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer 1 miljoen in het laatje denken ze.
Lekker hè, beter dan die gitaarpop van hun laatste cd's.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en nu allemaal tegelijk:
Lucky me swimmin in my ability
Dancin down on life with agility
Come and drink it up from my fertility
Blessed with a bucket of lucky mobility
Ik heb de moeite niet genomen om die te beluisteren eigenlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Lekker hè, beter dan die gitaarpop van hun laatste cd's.
Die is te goedquote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef Evertjan het volgende:
die solo van nu hadden ze wel mogen skippen
Dat is het meest storende.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef BeRightBack het volgende:
Af en toe zit hij er wel flink naast met z'n stem zeg.
Lijkt me eerder dat ze aan het vechten waren om die stokjes van die drummerquote:Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef Evertjan het volgende:
Breezer flaauwgevallen lol
heb je het opgenomen op DVD??quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef Sautor het volgende:
Wat een solo he
Toch blij dat ik die ff op de home cinema heb kunnen meemaken
Houd eens op met zeiken de hele tijdquote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef bolivian het volgende:
Goed bezig bij de VPRO, het geluid is knap ruk!
Damn, zijn stem klinkt wel slecht. Slechter dan normaal, dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Yes, the Flaming Lips!
je zal dan maar elke keer zo'n rode ballon op je knar krijgen, ik denk dat je 'm goed knijptquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef Autodidact het volgende:
Je zou maar LSD gebruikt hebben en dan de Flaming Lips zien, dan weet je ook niet meer wat echt en nep is.
Een concertje kijken op TV is alleen draaglijk als het geluid goed is.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Houd eens op met zeiken de hele tijd![]()
We love John Bonham zei hij volgens mijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:36 schreef BeRightBack het volgende:
Ik vond het top!
Verstond iemand wat Flea op het laatst zei over John Bonham?
Ook wel geinig dat intro van London Calling
Tool gaf geen toestemming voor opname..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef bolivian het volgende:
Zijn er trouwens beelden uitgezonden van Tool gisteren?
Ze leren het ook nooit,quote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Tool gaf geen toestemming voor opname..
Ja, van 22:45 tot 23:05. Bedankt Ned3.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:39 schreef spacemangraig het volgende:
pfff 1 nr. van de Flaming Lips, zul je zien dat ze er van Blof 3 laten zien.
edit: het valt me trouwens op dat het enige goede aan de RHCP de gitaarsolo's van Frusciante (toch?) zijn.
Het brengt de Zeeuwse passie naar bovenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef bolivian het volgende:
Klinkt best OK zo live, met die Cubaan erbij.
Mannen van de wereld hè, dat hoor je meteen,quote:Op maandag 5 juni 2006 22:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het brengt de Zeeuwse passie naar boven
Voer voor je hoedenplank, tast toe. Proef die woofer!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef Neleos het volgende:
Flaming Lips waren wel goed zeg, jammer dat ze maar 1 nummer uitzenden. en straks nog ff Opgezwolle kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |