quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:21 schreef snotje het volgende:
Ik ben fan!
Zie deze site:quote:Op maandag 5 juni 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeker dat het nummer zo heet ?
er zijn er namelijk meer van alleen dan als band of zo..
gothic-industrial gerne..
Ja, als je alleen maar actie en spektakel verwacht, kom je natuurlijk bedrogen uit. Het einde van de film besteedt namelijk veel aandacht aan de nodige karakterontwikkeling en uitlijning van het achtergrondverhaal. Daar moet je natuurlijk wel van houden; het is geen lichte kost, deze film.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:29 schreef ErXtiO het volgende:
Einde was wat minder, maar hij was wel goed!
Ja idd, maar miste wel 2 dingen:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, als je alleen maar actie en spektakel verwacht, kom je natuurlijk bedrogen uit. Het einde van de film besteedt namelijk veel aandacht aan de nodige karakterontwikkeling en uitlijning van het achtergrondverhaal. Daar moet je natuurlijk wel van houden; het is geen lichte kost, deze film.![]()
Dan heb je blijkbaar ook gemist wat die afwezigheid van gekwaak en gemiauw symboliseerdequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef ErXtiO het volgende:
[..]
Ja idd, maar miste wel 2 dingen:
Geen gekwaak
Geen miauw
Blijkbaar. Maar verder een top film! Zo eff op een dvdtje brandenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar ook gemist wat die afwezigheid van gekwaak en gemiauw symboliseerde![]()
Dat heeft toch te maken met de verharding van de hedendaagse maatschappij, vergeleken met de goedige samenleving uit de dertiger jaren?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar ook gemist wat die afwezigheid van gekwaak en gemiauw symboliseerde![]()
Twintiger jarenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met de verharding van de hedendaagse maatschappij, vergeleken met de goedige samenleving uit de dertiger jaren?
Ditoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:41 schreef Plastic_Power het volgende:
De link doet het niet meer. Ik kom gewoon bij de homepage van Youtube terecht![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef UncleSam het volgende:
This video has been removed by the user.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef UncleSam het volgende:
Als je had gezegd dat de doodsbedreigingen van de kattengemeenschap kwamen had ik je geloofdquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik kreeg doodsbedreigingen enzo van de eendengemeenschap.![]()
URLquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gelukkig hebben we hem nog als FLV-bestand op de HD staan
Alsof je daar wat aan hebt nu, zoals hij zei staat het op de HD.quote:
Die eend kreeg ook flinke klappen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:31 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat de doodsbedreigingen van de kattengemeenschap kwamen had ik je geloofd![]()
Met een t hoop ik welquote:
C:\Documents and Settings\Default User\Bureaublad\Eendje.flvquote:
link werkt nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\Default User\Bureaublad\Eendje.flv
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:22 schreef Ballistic het volgende:
neee
quote:
Nee, want nu moeten mensen er moeite voor doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Zal ik 'm in de OP zetten anders?
Ik mag het ook niet eens want ik ben hier geen modquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want nu moeten mensen er moeite voor doen![]()
Lees de FP anders gewoon evenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Pollewoppie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer komt de extended versie uit???
Ik zie gezien het einde, wel mogelijkheden voor een deel 2 en zelfs een deel 3! dit zal zeker een van de beste trilogien zijn sind LOTR!
waarom doe je serieus?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees de FP anders gewoon even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |