[aai.gif]quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:22 schreef outcast_within het volgende:
Mijn jubileum kwartet! wat doe je ^_^
Krijg je een error ofzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef outcast_within het volgende:
ik krijg verdorie niks gewijzigd in wiki (De OP)
1. apart topic om te melden dat er een ep is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef blessed19 het volgende:
[LIME High School Girls 07
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. apart topic om te melden dat er een ep is.
2. subtieler kan ook.
quote:
voor de mods maakt het niet zoveel uit. een gemiddeld persoon kan er niks mee, en weet ook niet wat z ermee aan moeten. ik geef geen link, oid. alleen een extensienaam, en dat magquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
had net nog bijna een kwartet
![]()
en dat subtieler is gewoon om ervoor te zorgen dat we niet teveel gezeik met de mods krijgen niks mis mee toch?
quote:
en toch is het mooier als je gewoon de de subber, serie titel ep nr geeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
voor de mods maakt het niet zoveel uit. een gemiddeld persoon kan er niks mee, en weet ook niet wat z ermee aan moeten. ik geef geen link, oid. alleen een extensienaam, en dat mag
Dat dat topic bestaat weet ik, maar WAAROM bestaat dat topic?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef koffiegast het volgende:
We hebben al een speciaal topic om alle nieuwe anime die net uit is te verkondigen
[Anime] [centraal] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is
voor als je een serie volgt en ontdekt dat er een nieuwe uit is, kun je het daar melden, denk dat dat zijn bedoeling is..
naar buiten, doe niet zo gek...!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
Kinders, wat maakt 't toch allemaal uit![]()
Registreer voor abunai, ga naar buiten!![]()
Draai heel hard Greenday - Wake me up when September ends.!
Want daarna is 't Oktober, en dus Abunai tijd.![]()
ga jij nou maar lekker werken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
Kinders, wat maakt 't toch allemaal uit![]()
Registreer voor abunai, ga naar buiten!![]()
Draai heel hard Greenday - Wake me up when September ends.!
Want daarna is 't Oktober, en dus Abunai tijd.![]()
helaas is die meeet morgen anders (als ie dus vandaag was) was ik waarschijnlijk wel mee gegaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:25 schreef Orealo het volgende:
Yep, morgen utrecht = meet
Abunai = meet/anime conventie
ik neem nu maar een gedeelte voor orealo mee (zijn hele pakket beslaat een serieuze vuilniszak :;)), dus ik denk dat er binnenkort weet eentje in utrecht zal zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas is die meeet morgen anders (als ie dus vandaag was) was ik waarschijnlijk wel mee gegaan
ff bellen, m'n broer heeft 'm wel gekregenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:42 schreef RipCore het volgende:
Zojuist op mijn afschriften gezien dat Aniway 10¤ heeft afgeschreven op 6-6-6.
Nu stond er alleen op die site dat ik nummer 4 zou krijgen, die op 1 juni uit zou komen. Maar die heb ik dus (nog?) niet ontvangen. En nu?
slecht terrasje anders hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef Zeurberus het volgende:
Geloof niet dat mensen in dit topic geheel doorhebben dat iedereen welkom is morgen, niet alleen de mensen die wat aangeschaft hebben via Gezegend19
Dus bij deze, echt iedereen van jong tot oud, een post of 100 posts is uitgenodigd, we gaan wel ergens onze reet op een terrasje parkeren waar ook alcholvrije drankjes worden geschonken.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef Orealo het volgende:
Ja. alchoholvrij.
Geld ook voor Blessed.
En Yup, utrecht!
2 uur centraal station!
Mocht je op een of andere manier morgen middag toch in utrecht wezen
0642049945![]()
Halve liter Guinnessquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
duveltjes en affligem ftw!
mijn ziel wil zondag vrij zijn van mijn lichaam...
Ok!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Halve liter Guinness![]()
edit:
14.00 uur op het station is een lekkere vage aanduiding
Ik denk dat ik Gezegend wel herken gezien die met een enorme koker staat. Maar de rest niet.
Ik trek iig mijn Raptors shirt aan met 15 erop dus ik ben ook niet te missen
Overige gegevens zijn: Lang, slungelig , bril , maxies , oordopjes in , blauwe rugtas en peuk in mijn bek (al zal dat laatste op het station niet zo zijn)
Daar wil ik je wel ondergooien na de meeting, kleine moeitequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:34 schreef Kroekroek het volgende:
Ik had eigenlijk onder de intercity zwolle in gedachten.
Je weet dat het morgen achterlijk warm wordt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:28 schreef Kroekroek het volgende:
Zwart Haart , zwart Green day shirt, zwarte broek, zwarte schoenen, zwart polsbaandje. zwarte sokken. zwarte boxer.
daar geef ik geen fuck omquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat het morgen achterlijk warm wordt?
ik neem mijn mobje mee... kunnen we ook bekentenissen opnemen, net als de vorige keerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:28 schreef Orealo het volgende:
Ja warm wordt 't wel.
Maar dan trek ik m'n vestje wel uit, maar dat zien we dan.
Camera gaat door omstandigdheden niet mee, dus jullie zullen het je in moeten beelden
nu. truste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:08 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens bij vlagen is de ouran highschool host club echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd
ben wel benieuw hoe lang die serie gaat lopen...
12 of 26 eps?
14 eps is een onlogisch aantal voor een anime (dit heeft te maken met het feit dat 12 eps mooi in een tv seizoen op tv passenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:16 schreef outcast_within het volgende:
in het begin zat er vaart in, maar het zwakt wat af. episode 10 was wel weer ietsjes dichter bij het einddoel ^_^
waarom geen 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |