abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38589474
Ryan was super gister, ff de rest ingehaald.
pi_38593206
Ryan!
pi_38596118
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Jewel het volgende:
Wel jammer dat Ryan de overwinnaars ketting al omhad in die commentaar filmpjes. Daaraan kon je zien dat die óf de paaltjes proef óf de laatste proef óf de expeditie had gewonnen. De spanning was er voor mij daardoor wel een beetje af.
In welk deel van de aflevering was dat dan?
Zou het niet gewoon de overwinningsketting zijn na de proef met Lydia?

Eindelijk weer eens een Nederlander die wint en dan ook nog op zo'n manier.
Zo vaak op t randje van de afgrond gestaan en dan alsnog winnen.
Ryan, respect.

Ik kan me niet voorstellen dat Frank op Jennifer stemde vanwege de verloren finale. Hij heeft idd gewoon langer bij Jennifer op t eiland gezeten. Vond het wel grappig om te zien hoe opgelucht Frank was toen Ryan weer op t eiland kwam. Want hij had Ryan ook willen kiezen. Dit in tegenstelling tot Richard die gewoon slecht tegen zijn verlies kan
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:50:26 #154
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_38599317
Ik vind het ook best leuk dat er een Nederland wint. Maar als Frank of Richard in de finale had gestaan was ik toch voor hun geweest. En niet voor Jennifer...
pi_38607958
Ryan was echt een terechte winnaar! Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele expeditie erg suf vond. Ik had soms echt *bijna* geen zin meer om te blijven kijken.

Zal ook wel een beetje komen door de pure sensatie/ergernis tv van de vorige expeditie. Daar verbleekt de rest al snel bij.
pi_38608066
Ik vond het ook een suffe expeditie. Ik had er veel meer van verwacht.

Maar ik ben blij dat Ryan iig nog van Jennifer heeft gewonnen.
pi_38608519
Gelukkig won Ryan van Jennifer. En dat ze nog durft te zeggen: 'Ik sta gelijk aan Ryan'

Had het Frank wel gegund, net zoals Richard maar beide heren waren gewoon helemaal leeg.

Jammer dat Bjorn er zo vroeg uit lag
pi_38609511
Hulde aan Ryan. Eigenlijk de enige persoon die het echt verdiende. Wel lachen om te zien trouwens dat Mick (en de andere afvallers ook) Ryan zo duidelijk steunde met z'n: "terecht, terecht, volkomen terecht!".

En Mick en Pieter zijn in het resort toch nog vriendjes geworden. Hij steunde met z'n elleboog op Pieter's schouder bij de finale eilandraad. Pieter ook wel komisch trouwens, "je hoeft geen indiaan of een oermens te zijn om de expeditie te winnen", waarmee hij nog even een sneer uitdeelde.

Laat ik bij deze Jennifer nog een compliment geven. Ik hoopte de hele expeditie dat ze eruit gestemd zou worden, maar uiteindelijk was ze toch wel de sterkste vrouw, hoe walgelijk ze af en toe ook was...
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:53:59 #159
1829 Jewel
De enige echte!
pi_38619175
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:00 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

In welk deel van de aflevering was dat dan?
Zou het niet gewoon de overwinningsketting zijn na de proef met Lydia?
Het was in een stukje waar ze het hadden over dat Ryan altijd de zonzijde overal van alles inziet. Volgens mij vlak na de paaltjes proef. Naar aanleiding dat Richard niet goed in z'n vel zat.
Er was meer later opgenomen. Jennifer zat met gewassen haren dingen te vertellen, maar zo aan het eind zegt dat natuurlijk niks over wie er wint.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:24:39 #160
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38619956
Eindelijk weer eens een Nederlander .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_38632177
Nou tot september maar weer.
Dat is eens wat anders...
pi_38641260
Waarom was ER2006 maar 30 dagen ipv 45 zoals normaal? Kostenbesparing?
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:28:17 #163
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_38646820
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:21 schreef cora4034 het volgende:
Nou tot september maar weer.
ja? komt er een volgende?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_38647450
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
Waarom was ER2006 maar 30 dagen ipv 45 zoals normaal? Kostenbesparing?
Omdat het een extra editie is, doh. En sowieso toch al zwaarder.
pi_38661749
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

ja? komt er een volgende?
Zover ik weet wel ja.
pi_38661846
Leuke winnaar, Ryan

voor de rest was de reeks, ondanks de bekende gezichten, toch niet zo heel bijzonder.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:00:47 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_38662426
Ik vraag me wel af, Net5 kan in principe toch gewoon een Nederlandse versie van Survivor laten maken door de producent die dat maakt? Expeditie Robinson is toch niet helemaal hetzelfde? Dus dat je dan ER op Talpa te zien krijgt en Surivor op Net5. Of zijn de contracten zodanig afgeschermd dat dat niet mogelijk is?
pi_38679988
Misschien dat Survivor aankopen heul duur is ofzo?
pi_38680045
Wat een ge-wel-dige finale! Eindelijk eens een finale op de 'survivor' manier, en niet met bel- en sms gezeik wie de winnaar wordt! Hulde!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:58:25 #170
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_38684480
Maar komt er een volgend seizoen?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_38690663
Van de 4 die er overgebleven waren, is Ryan inderdaad wel de beste Robinson wat mij betreft. Wat viel die Richard me nou tegen zeg, die liet zich kennen. Het ging hem duidelijk om de titel en het geld en niet eens meer zozeer de ervaring...

En die Frank is niet veel meer aan het doen dan een beetje indiaantje aan het spelen. Te speels wat mij betreft, al heeft ie het zeker niet slecht gedaan bij die laatste finale proef.

En Jennifer... tja... jammer dat ze uberhaupt in de finale terecht gekomen is, en jammer ook dat Frank en Richard op haar gestemd hebben. Richard waarschijnlijk omdat je blijkbaar op een ander eiland dan het hunne nooit een echte robinson kunt zijn geweest.
pi_38695627
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Omdat het een extra editie is, doh. En sowieso toch al zwaarder.
En omdat t een extra editie moet t logisch zijn dat t maar 30 dagen duurt ipv 45? Leg mij die logica ff uit einstein. Doh.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_38697551
Op de site van Talpa staat het volgende:

Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Op een eilandgroep bij Panama zullen kandidaten uit Nederland en België moeten zien te overleven.
pi_38700482
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
... [/i]
Panama, weer eens wat anders...
pi_38700538
Ah leuk. . Weer eens wat anders.

Zouden ze dan ook een keer naar de Australian Outback, of Afrika ofzo gaan? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')