In welk deel van de aflevering was dat dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Jewel het volgende:
Wel jammer dat Ryan de overwinnaars ketting al omhad in die commentaar filmpjes. Daaraan kon je zien dat die óf de paaltjes proef óf de laatste proef óf de expeditie had gewonnen. De spanning was er voor mij daardoor wel een beetje af.
Het was in een stukje waar ze het hadden over dat Ryan altijd de zonzijde overal van alles inziet. Volgens mij vlak na de paaltjes proef. Naar aanleiding dat Richard niet goed in z'n vel zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:00 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
In welk deel van de aflevering was dat dan?
Zou het niet gewoon de overwinningsketting zijn na de proef met Lydia?
Omdat het een extra editie is, doh. En sowieso toch al zwaarder.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:38 schreef OldSchoolFool het volgende:
Waarom was ER2006 maar 30 dagen ipv 45 zoals normaal? Kostenbesparing?
En omdat t een extra editie moet t logisch zijn dat t maar 30 dagen duurt ipv 45? Leg mij die logica ff uit einstein. Doh.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Omdat het een extra editie is, doh. En sowieso toch al zwaarder.
Panama, weer eens wat anders...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef cora4034 het volgende:
... [/i]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |