het gaat bij jou dus om het 'lichaam' en niet om de 'geest/ziel/persoon'?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jaen zo'n bizarre situatie kan ik me ook geenzins voorstellen
![]()
Neequote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je wil niet met Kelly naar bed?
Dank. Het is slechts mijn persoonlijke mening hoorquote:
Kleine nuance...quote:
Daar gaat het mij zeker wel om. Waarom denk je dat ik schrijf over de behandelingquote:Op maandag 5 juni 2006 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat bij jou dus om het 'lichaam' en niet om de 'geest/ziel/persoon'?
God heeft de evolutietheorie verzonnenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, andere vraag (en nee, je hoeft geen antwoord te geven),
Wat is de basis: de bijbel of de evolutietheorie?
De Bijbelquote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, andere vraag (en nee, je hoeft geen antwoord te geven),
Wat is de basis: de bijbel of de evolutietheorie?
dus zo iemand is gewoon ziek in zijn/haar hoofd en moet behandeld worden?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het mij zeker wel om. Waarom denk je dat ik schrijf over de behandeling![]()
We hebben het nu over mensen die zich willen laten ombouwen right?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus zo iemand is gewoon ziek in zijn/haar hoofd en moet behandeld worden?
Alleen die kans acht je niet al te groot hequote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
het gaat bij mij iig in de eerste plaats om de persoon/ziel/geest. dus in theorie zou ik dus o peen man kunnen vallen ja, en er dus misschien ook wel mee willen trouwen
Maar ze zullen nooit op een normale manier een gezin kunnen stichten, dat is wat mij tegen gehouden zou hebben... Als bij Pat van meet af aan duidelijk was geweest dat hij geen kinderen wilde, had ik er een punt achter gezet...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
maar er zijn genoeg mensen die omgebouwd zijn en een gewone relatie hebben hoor
Nou, het is mogelijk in Nederlandquote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
het gaat bij mij iig in de eerste plaats om de persoon/ziel/geest. dus in theorie zou ik dus o peen man kunnen vallen ja, en er dus misschien ook wel mee willen trouwen
was idd beetje overdreven jaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
We hebben het nu over mensen die zich willen laten ombouwen right?
Ziek in zijn of haar hoofd vind ik een nogal trappende redenering. Ik ben daarentegen wel van mening dat zo iemand met zichzelf in de war is ja![]()
Dat klopt!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen die kans acht je niet al te groot he
Bij mij gaat het ook niet om de 'verpakking' maar om wat erin zit, maar ik zou never op een vrouw kunnen vallen...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef qu63 het volgende:
alleen het idee alquote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik kan me geenzins voorstellen ooit op een man te vallen, hoe aardig hij dan ook is![]()
Misschien is het wel een stuk onbegrip bij mij. Laten we het daar maar ophoudenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
was idd beetje overdreven ja
maar als iemand zich al heeft om laten bouwen of, als zo'n therapie niet werkt, zich laat ombouwen?
tja, ik weet het niet. Ik ben al een tijdje 'vader' geweest van een kind wat niet van mij zelf was..quote:Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ze zullen nooit op een normale manier een gezin kunnen stichten, dat is wat mij tegen gehouden zou hebben... Als bij Pat van meet af aan duidelijk was geweest dat hij geen kinderen wilde, had ik er een punt achter gezet...
Ja, een kerel in mijn bed. **ril**quote:
ik sluit het iig niet uitquote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook niet om de 'verpakking' maar om wat erin zit, maar ik zou never op een vrouw kunnen vallen...
Maar heb je dan ook misschien latente of bisexuele gevoelens? Je kunt toch niet verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht als dat niet het geval zou zijn?quote:
Okay labeltjestijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |