Dat ook wel jaquote:
Wij hoeven nooit wat te printen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Hahaha!Dankzij mijn vele printwerk worden er momenteel weer vier regenwouden omgekapt! Hahahaha!!!
![]()
![]()
!!!
Oftewel, wat moet ik verdomde veel printen!
quote:
Ben je soms hetero?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet shoppen! Ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen!
Bespeur ik daar een issue?quote:
Hoe kun je nou een hekel hebben aan shoppenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet shoppen! Ik heb namelijk een bloedhekel aan shoppen!
Nee een caps-lock issue. Maar ik houd niet van jaloerse mensen en het wind me dus ook totaal niet op.quote:
Gemeente, ach joh daar doen ze alles bij willekeur. Daar heb je geen regels voor nodig hoor...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
. Ik moet morgen iets inleveren, maar kan mijn boek gemeenterecht nergens vinden.
.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gemeente, ach joh daar doen ze alles bij willekeur. Daar heb je geen regels voor nodig hoor....
Ik ben nu een onderzoek(je) aan het doen voor een gemeente, en het is niet helemaal.....onwaar wat je zegt.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is toch zo? Of dacht je werkelijk dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn?
Ik zeg nooit onwaarhedenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben nu een onderzoek(je) aan het doen voor een gemeente, en het is niet helemaal.....onwaar wat je zegt.
Ik heb wel wat met de gemeente te maken met mijn werk... Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is toch zo? Of dacht je werkelijk dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |