ga dood ofzoquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
Greetje is een lekkere breezah, kijk hier voor pics
http://www.sugababes.nl/**GrEeTjE**/pics
Fan van Jannes en de meest sexy persoon Jan Smit vinden..quote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Favoriete film/tv ShOwniieuws
Favoriete discotheek/kroeg ga nog niej na discO
Favoriete drankje Siinas
Favoriete geurtje DeOderant
Ik ben fan van Jannes
School / Werk SgOol
Tattoo Benk un kleurplaat????
Ik ben giister na ut mega piraten festijn gweest in BORGER .. En da was pas gaaaaaf .. Jan Smit was dr, Jannes, Martiin Dams.. Lucas & Gea.. Nick & Simon ..
En kheb ook nog un sjaal van Lucas & Gea .. En kheb un sjaal voor ut WK vOetbal .. En da liiedjj van de deuren
kende iiC eerst ook niej.. ma nu wel ... Dus kortom.. Ut was gwoon SUPER .. En toen we daar kwame, stOnde we glkijk al in de rij.. Ma die mense die buite vooraan stOnde, hadde de stemming dr goewd in siitte .. En de presentatOr was Willie Oosterhuis van RegiOtap .. En kheb de mama vn piraten ook nog gsien (Marianne Weber dus ).. En trOuwens kheb EINDELIJK Jan Smiit gsien ..
En dr zijn ook sOmmige op Camping Hunzedal wese slape ...
Liiefs
Ik moest lachen. Klootzak.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Agorias het volgende:
hallo ik ben een konijntje HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!einszweidreipolizei, dreivierkratjebier!fünfsex AAAAAAAAHAHAH
Gast, leg de lat iets hogerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:06 schreef gateh het volgende:
GADVERDAMME!11!!1!NET TUBGIRL!!1!1 SHIIT
nah deese is nog wel te pruimen[afbeelding]
Hansch Teeuwenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef dubidub het volgende:
Gewoon volpompen op de plee mán. En al hek geen zin om te neuke, dan la'k me pijpe! Zo met dat hoofd tegen die deur POK POK POK!
stiekem moest je lachenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Nolius het volgende:
TS, ga eens dead.
Post jij maar eens wat foto's zodat we om dat grafgezicht van jou kunnen lachen. Dit is zo laag, foto's van anderen posten![]()
Het ergste is nog dat jij blijkbaar de hele dag op sugababes naar foto's zit te zoeken.
Die moeder staat er ook als een zoutzak bij......quote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef SuperGrovert het volgende:
familie maikuuuul ?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef giscard het volgende:
goedkoop en walgelijk leedvermaak dit.
sluiten aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |