Hahaha, maar was wel leuk dus?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Feestje gehad, 1 uur geslapen en veel bier.
Dus vandaag vroeg naar bed.
Jouw weekend?
jaaaa daarom gaak kijkenquote:
Geen idee, wil ze ook nog heel graag een keer zien!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaaa daarom gaak kijken
RHCP
ik was er bijna heen gegaan alleen voor hun
weetje of ze nog is komen in nl ?
Jazekerquote:
Hopelijk niet dit jaar, want dan kom je al helemaaal niet meer aan slapen toequote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geen idee, wil ze ook nog heel graag een keer zien!
Ja ook welquote:
Eindelijkquote:
Gaat vast helemaal goed komenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eindelijk
Als het nu met mn verjaardag ook es mooi weer is
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Hopelijk niet dit jaar, want dan kom je al helemaaal niet meer aan slapen toe.
Ik ook. Warm weer, buiten zitten en bierquote:
ahh mooi, barbecuen heeft mooi weer nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja ook wel
Gister gewerkt, vandaag gebarbecued (mn oma's verjaardag is woensdag) en verder mn pw voor morgenvroeg geleerd
Tot diep in de nacht buiten zittenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Warm weer, buiten zitten en bier![]()
Met je laptop.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht buiten zitten
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga je donderdag barbecuen?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef VASND het volgende:
[..]
ahh mooi, barbecuen heeft mooi weer nodig.
Hoop dat het donderdag droog blijft.
tssk, toch niet elke avondquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nerd, tuurlijk niet, met veel vrienden en bier
Echtwel elke avondquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef VASND het volgende:
[..]
tssk, toch niet elke avond
En ik heb niet eens een laptop.
Nee, dan ga ik naar Metallica, Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold in het Gelredome in Arnhemquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ga je donderdag barbecuen?
Ik heb donderdag schoolfeest
Heerlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das klein uurtje bij mij vandaanquote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik naar Metallica, Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold in het Gelredome in Arnhem!.
schoolfeesten waren hier altijd saaiquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ga je donderdag barbecuen?
Ik heb donderdag schoolfeest
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nerd, tuurlijk niet, met veel vrienden en bier
och, was altijd wel te doenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
schoolfeesten waren hier altijd saai
Ik weet niet wat voor tuin en buren jij hebt maar dat kan hier dus echt niet.quote:
Wij hebben bovenbouwfeesten in een caféquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och, was altijd wel te doenEn nu wordt er zelfs, en ik citeer uit de brief, 'bij hoge uitzondering een beperkte hoeveelheid alcohol geschonken'
1 glaasje per persoon ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och, was altijd wel te doenEn nu wordt er zelfs, en ik citeer uit de brief, 'bij hoge uitzondering een beperkte hoeveelheid alcohol geschonken'
jaa ik ook!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geen idee, wil ze ook nog heel graag een keer zien!
Tuin is niks bijzonders, maar de buren houden gelukkig niet zo van klagenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tuin en buren jij hebt maar dat kan hier dus echt niet.
Wij hebben donderdag in een feestzaalquote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben bovenbouwfeesten in een café
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5556172141154447478
Onze bovenbouwfeesten eindigen altijd met een totale verstopping van de weg door zatte mensen naast de zaal waar het gehouden wordtquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |