Idd, wat hebben ze ermee gedaanquote:
euj.quote:
Nee, tot voor kort quotte hij verkeert, maar het originele bericht was gewoon goed.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niks, Dat is al sins ik op Fok! zit kapot
En het zal nog wel heel lang duren voordat ze ook maar er aan denken om het te gaan reparerenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef VASND het volgende:
[..]
euj..
[..]
Nee, tot voor kort quotte hij verkeert, maar het originele bericht was gewoon goed.
Hellowquote:
Hellowquote:
Feestje gehad, 1 uur geslapen en veel bier.quote:
Wantquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah ik ben straks toch maar weer weg..
Hahaha, maar was wel leuk dus?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Feestje gehad, 1 uur geslapen en veel bier.
Dus vandaag vroeg naar bed.
Jouw weekend?
jaaaa daarom gaak kijkenquote:
Geen idee, wil ze ook nog heel graag een keer zien!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaaa daarom gaak kijken
RHCP
ik was er bijna heen gegaan alleen voor hun
weetje of ze nog is komen in nl ?
Jazekerquote:
Hopelijk niet dit jaar, want dan kom je al helemaaal niet meer aan slapen toequote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geen idee, wil ze ook nog heel graag een keer zien!
Ja ook welquote:
Eindelijkquote:
Gaat vast helemaal goed komenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eindelijk
Als het nu met mn verjaardag ook es mooi weer is
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Hopelijk niet dit jaar, want dan kom je al helemaaal niet meer aan slapen toe.
Ik ook. Warm weer, buiten zitten en bierquote:
ahh mooi, barbecuen heeft mooi weer nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja ook wel
Gister gewerkt, vandaag gebarbecued (mn oma's verjaardag is woensdag) en verder mn pw voor morgenvroeg geleerd
Tot diep in de nacht buiten zittenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Warm weer, buiten zitten en bier![]()
Met je laptop.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht buiten zitten
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga je donderdag barbecuen?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef VASND het volgende:
[..]
ahh mooi, barbecuen heeft mooi weer nodig.
Hoop dat het donderdag droog blijft.
tssk, toch niet elke avondquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nerd, tuurlijk niet, met veel vrienden en bier
Echtwel elke avondquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef VASND het volgende:
[..]
tssk, toch niet elke avond
En ik heb niet eens een laptop.
Nee, dan ga ik naar Metallica, Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold in het Gelredome in Arnhemquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ga je donderdag barbecuen?
Ik heb donderdag schoolfeest
Heerlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das klein uurtje bij mij vandaanquote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik naar Metallica, Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold in het Gelredome in Arnhem!.
schoolfeesten waren hier altijd saaiquote:Op maandag 5 juni 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ga je donderdag barbecuen?
Ik heb donderdag schoolfeest
Preciesquote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nerd, tuurlijk niet, met veel vrienden en bier
och, was altijd wel te doenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
schoolfeesten waren hier altijd saai
Ik weet niet wat voor tuin en buren jij hebt maar dat kan hier dus echt niet.quote:
Wij hebben bovenbouwfeesten in een caféquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och, was altijd wel te doenEn nu wordt er zelfs, en ik citeer uit de brief, 'bij hoge uitzondering een beperkte hoeveelheid alcohol geschonken'
1 glaasje per persoon ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och, was altijd wel te doenEn nu wordt er zelfs, en ik citeer uit de brief, 'bij hoge uitzondering een beperkte hoeveelheid alcohol geschonken'
jaa ik ook!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geen idee, wil ze ook nog heel graag een keer zien!
Tuin is niks bijzonders, maar de buren houden gelukkig niet zo van klagenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tuin en buren jij hebt maar dat kan hier dus echt niet.
Wij hebben donderdag in een feestzaalquote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben bovenbouwfeesten in een café
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5556172141154447478
Onze bovenbouwfeesten eindigen altijd met een totale verstopping van de weg door zatte mensen naast de zaal waar het gehouden wordtquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hier kan het af en toequote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tuin en buren jij hebt maar dat kan hier dus echt niet.
Bij het bovenbouwfeest (georganiseerd door de examenklassen van dit jaar) was dat ook wel het gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef VASND het volgende:
[..]![]()
!!
[..]
Onze bovenbouwfeesten eindigen altijd met een totale verstopping van de weg door zatte mensen naast de zaal waar het gehouden wordt.
Plezierquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tuin is niks bijzonders, maar de buren houden gelukkig niet zo van klagen
In ieder geval, ik ben even RHCP kijken hoor
Met mijn examengala waren de leraren net zo bezopen als ons dus was het best gezellig met hun erbijquote:Op maandag 5 juni 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wij hebben donderdag in een feestzaalNormaal altijd in school gehad (Onderbouw) maar omdat nu de hele school tegelijk is + leraren (is het nodig?
) in een zaal
Cooooooooooolquote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef -Marlii- het volgende:
Wij gaan volgend jaar naar Disneyland Parijjsss![]()
![]()
Gaafquote:Op maandag 5 juni 2006 20:53 schreef -Marlii- het volgende:
Wij gaan volgend jaar naar Disneyland Parijjsss![]()
![]()
Bij het bovenbouwfeest was maar 1 leraar, en die had te veel gedronkenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met mijn examengala waren de leraren net zo bezopen als ons dus was het best gezellig met hun erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |