Oh, niets dramatisch, dus?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben met schoolwerk bezig.
Als ik het niet klaar krijg wel.quote:
Ja, wat doe je hier dan?quote:
Ik doe multitasken.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, wat doe je hier dan?
Ik was ook zo, hoor...Of nee, ik was vast veel erger...
Ja, daar ging ik al vanuit, maar ik kan het niet zo goed hoor, multitasken. En koken ook al niet. Hoewel ik het beiden best leuk vind.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoelde het goed, he...Erik.
* DaMart voelt zich genegeerdquote:Op maandag 5 juni 2006 19:19 schreef DaMart het volgende:
Hallo, ik ben ook weer thuis!
Welkom thuis DaMart! Koffie? Of toch liever cola?quote:
Doe mij maar cola!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welkom thuis DaMart! Koffie? Of toch liever cola?
Ik kan de koffie ook even laten staan, dan issie niet meer warm. Of juist heet serveren, dan is't niet warm meer, maar heet.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij maar cola!![]()
Warme caffeïne is goor!![]()
Noujazeg.quote:
RedBull of GoldenPower of zo'n andere te-veel-caffeïnedrank is echt niet te pruimen.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Noujazeg.
Je klinkt nu als zo'n nerd die een literfles Cola (of een blikje Red Bull) tussen z'n muis en toetsenbord heeft staan.
Ik lust gewoon geen koffie.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Noujazeg.
Je klinkt nu als zo'n nerd die een literfles Cola (of een blikje Red Bull) tussen z'n muis en toetsenbord heeft staan.
Snap jij dat nou, DaMart. Een nieuwe fles cola, giet je uit in een glas en 't blijft maar bruisen en uiteindelijk is alle prik eruit.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe mij maar cola!![]()
Warme caffeïne is goor!![]()
Maar die koolzuurbubbeltjes die gaan natuurlijk naar de oppervlakte, en schieten het glas uit en lossen op in de atmosfeer... en de koolzuur in het glas raakt een keer op...quote:Op maandag 5 juni 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snap jij dat nou, DaMart. Een nieuwe fles cola, giet je uit in een glas en 't blijft maar bruisen en uiteindelijk is alle prik eruit.![]()
Hoi.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:33 schreef dwerg het volgende:
Ook hoi trouwens.
Maar da's toch niet normaal, zo heb ik slappe cola!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die koolzuurbubbeltjes die gaan natuurlijk naar de oppervlakte, en schieten het glas uit en lossen op in de atmosfeer... en de koolzuur in het glas raakt een keer op...
Dat is de meest logische verklaring die ik kan bedenken.
Zit er in thee ook geen caffeïne?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust gewoon geen koffie.![]()
En mijn cola bewaar ik gewoon in de koelkast!![]()
Erik had me trouwens ook andere dranken mogen aanbieden hoor. Thee, melk, appelsap, sinas, 7up...![]()
Eigenlijk is er maar een oplossing voor... sneller drinken!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar da's toch niet normaal, zo heb ik slappe cola!
Ja, maar 't is al bij het inschenken! Ik kan toch moeilijk de fles aan mijn mond gaan zetten!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk is er maar een oplossing voor... sneller drinken!![]()
![]()
Jij bent niet lief, DO.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan doe je het niet goed, Lievekien.
Maar het is wel gezellig dat je er bent.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:57 schreef dwerg het volgende:
Ik ben geen prater.
Ik ken ook de theorie dat de fles eerst goed gekoeld moet zijn, voordat je 'm opent. Maar deze fles stond al zeker 24 uur koud.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef DaMart het volgende:
De kracht is er inderdaad snel af! Maar dat was ook het laatste beetje uit de fles. Ik heb een nieuwe koud gelegd, en zal het later vandaag nog eens goed uittesten!
Ik zie er maar één?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef dwerg het volgende:
Aangezien 'cola' het onderwerp van de avond is geworden, deze link. Twee filmpjes, één vond ik wel grappig, de tweede iets minder.
Die tweedequote:Op maandag 5 juni 2006 20:01 schreef dwerg het volgende:
Aangezien 'cola' het onderwerp van de avond is geworden, deze link. Twee filmpjes, één vond ik wel grappig, de tweede iets minder.
Oh. Onder Klik staat de eerste, onder Nog eens klik de tweede. Maar Mike moet eens leren hoe hij ervoor kan zorgen dat die linkjes in een nieuw venster openen.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie er maar één?
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wisten jullie dat er in 1 glas cola minstens 10 suikerklontjes zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |