bij mij doet ie het ook de hele ochtend al nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:53 schreef Stansfield het volgende:
Op uitzendinggemist.nl doet die het niet. Licht dat aan mijn computer of hebben meer mensen hier last van?
Volgens mij werden ze er juist een beetje ziek van.. iig zo leek het bij Ronaldinho welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef Backdoorman het volgende:
ook een hoogtepunt van de docu vond ik de ontmoeting van de Brazilianen met de Argentijn Maradona!!! Wat een respect geniet die man toch zeg!!! Allemaal, inclusief trainer wilden ze met hem op de foto en een handtekening!!! Hoe bedoel je, de hand van God....
Ja inderdaad en ik wil het graag nog een keer terugzien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef Skwish het volgende:
Deze docu bekijken op uitzendinggemist.nl doet het niet?![]()
Ik zag een tijdje terug een identieke reportage over de interne keuken van het Franse team tijdens het WK '98. En die zaten daar zoals jij zegt voor de finale. Op van de zenuwen met de druk van de hele natie op hun schouders. Maar twee keer drie kwartier later stond het wél 3-0 ...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke beelden. Ik zou doodzenuwachtig worden door al dat getrommel. Ik kreeg voor een wedstrijd geen eten door m'n strot en kon uren niet praten van de zenuwen. In de kleedkamer moest iedereen me met rust laten. En dan dit contrast. Geweldig. Ook mooi om te zien dat ze een bal hoog aan het houden zijn alsof ze water in een kopje gieten. Zo reaxt en zo op techniek.
Heel mooi stukje in de keuken van wat we anders nooit zien.
Ze hadden die ziekte-aanval toch zelfs voor de eigen spelers verborgen gehouden, meen ik ? (in hoeverre dat verhaal al klopte natuurlijk)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Daarom ik denk dat de Afrikanen en Brazilianen uniek zijn. Brazilië zat in 98 op van de zenuwen in de kleedkamer te wachten of de zieke Ronaldo zou kunen spelen en zie het resultaat.
Die ziekte-aanval was waar heel de selectie bij was, Roberto Carlos heeft zelfs nog medische assistentie verleend...(zorgen dat ie z'n tong niet in zou slikken)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hadden die ziekte-aanval toch zelfs voor de eigen spelers verborgen gehouden, meen ik ? (in hoeverre dat verhaal al klopte natuurlijk)
Jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef Stretto het volgende:
Iemand nog de docu over San Marco later op de avond gezien?
Niet praten van de zenuwen? en dat bij het 8ste van de nijenkerkse boysquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke beelden. Ik zou doodzenuwachtig worden door al dat getrommel. Ik kreeg voor een wedstrijd geen eten door m'n strot en kon uren niet praten van de zenuwen. In de kleedkamer moest iedereen me met rust laten. En dan dit contrast. Geweldig. Ook mooi om te zien dat ze een bal hoog aan het houden zijn alsof ze water in een kopje gieten. Zo reaxt en zo op techniek.
Heel mooi stukje in de keuken van wat we anders nooit zien.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:00 schreef motionknight het volgende:
![]()
[..]
Niet praten van de zenuwen? en dat bij het 8ste van de nijenkerkse boys![]()
6dequote:Op woensdag 7 juni 2006 03:00 schreef motionknight het volgende:
![]()
[..]
Niet praten van de zenuwen? en dat bij het 8ste van de nijenkerkse boys![]()
Bij mij heeft die stream nooit gewerkt...quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef Skwish het volgende:
uitzendinggemist heeft de link weggehaald weer weggehaald van de siteOverbelast?
In een oefenpartij stopt elk land met voetballen bij een 3-0 stand, ongeacht de tegenstander.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:53 schreef Springsteen27 het volgende:
Maar waar precies zag je gisteren nu aan af dat het een écht team is? Het enige wat ik nu kan bedenken is het feit dat ze elkaar (voor de camera) knuffelden vlak voor de opkomst...
Ik vond ze tegen Nieuw-Zeeland nu niet bepaald imponerend by the way...
Nou in de wedstrijd tegen FC Lucerne vorige week was het 8-0 voor Braziliequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef Corksterr het volgende:
[..]
In een oefenpartij stopt elk land met voetballen bij een 3-0 stand, ongeacht de tegenstander.
Je krijgt dan in het veld zo'n partij van "het is goed zo".
De 3-0 viel zowat pas in de slotfase...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:47 schreef Corksterr het volgende:
[..]
In een oefenpartij stopt elk land met voetballen bij een 3-0 stand, ongeacht de tegenstander.
Je krijgt dan in het veld zo'n partij van "het is goed zo".
ergens anders te zien dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Shantee het volgende:
Men, wat zijn die gasten drukWas wel leuk om te zien.
Uitzendinggemist werkte bij mij ook niet, ik dacht dat het aan mij lag![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |