Dat dus vanavond zag er nog geen topic over..quote:Gluren in de kleedkamer
Hoe de Brazilianen zich op het veld gedragen weten we zo langzamerhand wel, maar hoe zijn ze in de kleedkamer? Normaal gesproken zouden we daar niet achter komen, maar laat de Braziliaanse voetbalbond nu toevallig een eigen cameraman in dienst hebben. Deze man heeft maar één opdracht: de nationale voetbalploeg filmen bij alles wat ze doen.
Het resultaat is een fascinerende documentaire, die maandag door de NOS wordt uitgezonden. In de kleedkamer van Brazilië toont spelers als Kaka, Ronaldinho (foto), Cafu, Ronaldo en Roberto Carlos onder de douche, in de spelersbus, tijdens de wedstrijdbesprekingen en op hun hotelkamer. Kortom: de documentaire geeft een uniek kijkje in de spreekwoordelijke keuken. Maar of we echt de kans krijgen om te gluren naar afgetrainde Braziliaanse voetballijven valt nog maar te bezien...
Dan maar last van m'n voetquote:Op maandag 5 juni 2006 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig nu met die therapie.
edit: goed voor je voet VoreG.
Ja, dat.quote:
Precies. Allemaal zo relaxed daar.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ronaldo komt ook positief en onder de jongens over, niemand is verheven boven de rest.
Toffe gasten ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ronaldo komt ook positief en onder de jongens over, niemand is verheven boven de rest.
Met z'n blote tenen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:32 schreef Zwansen het volgende:
Wat een balgevoel heeft die vent zeg, niet normaal meer!
Och, Maradona heeft wel wat crediet.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Maradona, overloper
zie je Cruijff al zo bij de Duitsers staan![]()
En een shirtje met handtekening. "Ronaldinho schrijf je toch met een h?"quote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
geweldig toch, Braziliaanse sterren die bijna smeken om op de foto met de allergrootste te mogen ...
en ook mooi dat Maradona het shirt van Ronaldinho wilde hebbenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
geweldig toch, Braziliaanse sterren die bijna smeken om op de foto met de allergrootste te mogen ...
Voor hun niet de allergrootste.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ergens durf ik daar eigenlijk wel aan twijfelen. Tuurlijk je hebt Pele , maar de jongens uit deze Braziliaanse selectie zijn toch eigenlijk bijna allemaal jongens die opgroeiden toen Maradona op zijn absolute hoogtepunt was hé ... In een periode zonder echte hele grote Braziliaanse sterren.quote:
Ja, bij de volgende ronde van de Duitsers.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is er eigenlijk wel ergens "iets" rond de Wereldbeker waar der Franz niet in opduikt ?
Ze hebben echt wel meer respect voor Pele dan Maradona hoor..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ergens durf ik daar eigenlijk wel aan twijfelen. Tuurlijk je hebt Pele , maar de jongens uit deze Braziliaanse selectie zijn toch eigenlijk bijna allemaal jongens die opgroeiden toen Maradona op zijn absolute hoogtepunt was hé ... In een periode zonder echte hele grote Braziliaanse sterren.
Dat zal wel, maar voor de meeste van die voetballers was dat allicht toch wel en van dé "iconen" of wie weet wel stiekemme idolen uit hun jeugd die daar even opdook. De beste voetballer uit een periode waarin ze opgroeiden. Die vergeet je eigenlijk nooit. (overigens is Pele volslagen dement aan het worden met die opmerkingquote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel meer respect voor Pele dan Maradona hoor..
Ze zullen elkaar altijd steunen.. Pele heeft ook gezegd Ronaldinho beter te vinden dan Maradona..
Mijn gedachtequote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef DeeBee het volgende:
bingo mét prijzen, gespeeld door de beste voetballers ter wereld die allemaal multi miljonair zijn![]()
![]()
![]()
Nee, en ik mis de fluitjes en de hoedjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
van die vent zijn taktische besprekingen word je toch ook echt niks wijzer.
bang??quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef DeeBee het volgende:
die sfeerje wordt er gewoon bang van, zo een team zijn al die spelers met elkaar, echt geweldig om te zien
![]()
Of God bestaat toch, want ze zijn de enigen die zo fanatiek bidden voor een matchquote:
Als een ding in voetbal duidelijk is, is dat niemand onverslaanbaar is.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef DeeBee het volgende:
die sfeerje wordt er gewoon bang van, zo een team zijn al die spelers met elkaar, echt geweldig om te zien
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als een ding in voetbal duidelijk is, is dat niemand onverslaanbaar is.
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...quote:
Brazilië gaat zo naar elk WK en ze slagen vaak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...
nou ja, niet echt bang natuurlijk...maar ik (en best veel mensen met mij denk ik wel...) denk/dacht dat één van de zwakkere punten van de Brazilianen is dat ze zoveel sterren hebben en dat daardoor een elftal uit balans raakt (het Real Madrid-effect van de laatste seizoenen) en dat ze daardoor nog wel eens wedstrijden kunnen gaan verspelen...quote:
Nou, dat is dus wel overdreven. Ten eerst omdat dit Brazilië niet te vergelijken is met Nederland toen. Ik zie een Wim Rijsbergen of Hangem nog niet zo de samba dansen.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pas op, het legendarische Cruyff-team ging ook op zo'n manier naar de WK finale. En toen besloten de Duitsers om net daar moed uit te putten en hen te verslaan ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |