Deze heb ik even opgezocht, tis inderdaad Mc5quote:Op maandag 5 juni 2006 22:13 schreef Berkery het volgende:
MC5?
Ja, goed gezien Berkery.quote:
quote:Jane Horrocks (born January 18, 1964) is an English actress and singer.
She was born in Rossendale Valley, Lancashire, England. She went to the Royal Academy of Dramatic Art and joined the Royal Shakespeare Company. She lives with the UK writer Nick Vivian and they have a son, Dylan, and a daughter, Molly.
While working on a play directed by Jim Cartwright she used to warm up by doing singing impressions of Judy Garland, Dame Shirley Bassey and Ethel Merman, amongst others. Cartwright was so impressed with her that he wrote the play and the movie Little Voice just to show off her talent.
Radio credits:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy: Quandary Phase (Series Four) as Fenchurch
Television credits:
Absolutely Fabulous, Bad Girl, Boon, Heartland, Henry IV, Hunting Venus, La Nonna, Leaving Home, Never Mind the Horrocks, Nightlife, Wyrd Sisters, Red Dwarf, Road, Roots, Some Kind of Life, Suffer the Little Children, The Garden, Welcome to the Times. She was also the subject of an episode of genealogy documentary Who Do You Think You Are? (2006).
Jane is about to start filming a new television series 'The Amazing Mrs Pritchard' about an ordinary woman who becomes prime minister.
Selected filmography:
Corpse Bride (2005) (voice)
Christmas Carol: The Movie (2001) (voice)
Chicken Run (2000) (voice)
Faeries (1999) (voice)
Little Voice (1998)
Life Is Sweet (1990)
Memphis Belle (1990)
The Witches (1989)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:07 schreef Tokay het volgende:
Hey familie peaceman, was het leuk op Pinkpop?![]()
Succes peace. Mademoiselle de Paris heeft vanmiddag óók een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:13 schreef peaceman het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek![]()
Ten eerste ben ik net een verbrande kreeften ten tweede heb ik nog het gevoel dat ik in staat van ontbinding ben
![]()
Maar leuk was het wel![]()
Dank je.. maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk zit te wachten op een uitnodiging voor een andere baan, die mij veeeeeeel leuker lijktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Succes peace. Mademoiselle de Paris heeft vanmiddag óók een sollicitatiegesprek. Opdat wij duimen.
Ach... zolang je maar niet zo ruikt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:13 schreef peaceman het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek![]()
Ten eerste ben ik net een verbrande kreeften ten tweede heb ik nog het gevoel dat ik in staat van ontbinding ben
![]()
Maar leuk was het wel![]()
]quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Workshop textiele vaardigheden?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:10 schreef wyccie het volgende:
Dresden Dolls, maar doe dat actieplaatje toch maar
Geen reepje palestijnse sjaal, maar een gewone zakdoek....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef Gellius het volgende:
Quasi-militaire jas, een met veiligheidsspelden bevestigde mottig zwart vlaggetje, ik meen een reepje palestijnse sjaal te ontwaren... 't lijkt wel 1980!
Def Pquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee joh. Jij weet vast wel hoe de opperrapper van Osdorp Posse heet?
Pascal Griffioenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Tokay.En ik bedoelde zijn échte naam.
![]()
Geldingsdrang, wyccie... gewoon geldingsdrang.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:27 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg het nog steeds aan Tokay![]()
![]()
Maar het is wel goed.
* pscht pschtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook in verregaande staat van ontbinding en ik hoef niet eens te solliciteren
Ze moeten het altijd beter wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:29 schreef Tokay het volgende:
Geldingsdrang, wyccie... gewoon geldingsdrang.![]()
Net iets teveel informatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Helpt dat tegen diarree?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:31 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me niet zo lekker, heb je zo'n fijn zoet plaatje voor me, Tokay?
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Helpt dat tegen diarree?
Cola drinken helpt..... en volgens mij ook thee..... zijn beide goede stoppers.quote:
Ik word ook oud...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen reepje palestijnse sjaal, maar een gewone zakdoek....
quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:22 schreef Gellius het volgende:
Dat is
[afbeelding]
natuurlijk juist, Scrut.
quote:Ich war schwanger, mir ging's zum Kotzen
Ich wollt's nicht haben, brauchste gar nicht erst zu fragen!
Ich fress' Tabletten und überhaupt Mann!
Ich schaff' mir keine kleinen Kinder an.
Warum soll ich meine Pflicht als Frau erfüllen?
Für wen? Für die? Für dich? Für mich?
Ich hab' keine Lust meine Pflicht zu erfüllen!
Für dich nicht, für mich nicht,
Ich hab' keine Pflicht!
Als es vorbei war, ging's mir zum Kotzen
Jetzt ist es Zeit endlich mal aufzumotzen.
Ich fress' Tabletten und überhaupt Mann!
Ich schaff' mir keine kleinen Kinder an!
Warum soll ich meine Pflicht als Frau erfüllen?
Für wen? Für die? Für dich? Für mich?
Ich hab' keine Lust meine Pflicht zu erfüllen!
Für dich nicht, für mich nicht,
Ich hab' keine Pflicht!
Marlene hatte andere Pläne
Simone Beauvoir sagt: "Gott bewahr!"
Und vor dem ersten Kinderschreien
Muss ich mich erstmal selbst befreien
Und augenblicklich fühl' ich mich
Unbeschreiblich weiblich - WEIBLICH
O, ik dacht dat ze met de koffie rond gingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:55 schreef Gellius het volgende:
Jazeker. Ze staat op de bovenste foto een klein trommeltje te beroffelen.
De beste bakker van Nederlandquote:
Heb je de week nog meegemaakt waarin ze - , na jaren vruchteloos geadverteerd te hebben met "de op één na beste bakker van nederland.. de op twéé na beste bakker van..." - eindelijk wonnen? dat was pas een genânte vertoning.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De beste bakker van Nederland![]()
Enige nadeel is dat je de eendjes je oude brood niet kan voeren. Je gooit de eenden, of knock-out met het brood, of ze zinken na inname.
Volgens mij kwam ik hier toen net wonen. Toen werden de klanten door het personeel om de 5 minuten gevraagd "Wie is de beste bakker van Nederland?" om vervolgens de wave aan te vangenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb je de week nog meegemaakt waarin ze - , na jaren vruchteloos geadverteerd te hebben met "de op één na beste bakker van nederland.. de op twéé na beste bakker van..." - eindelijk wonnen? dat was past een genânte vertoning.
Precies. Iedere keer als iemand "Hee, wat leuk voor jullie, gefeliciteerd" (ofzoiets) zei, barstten de dames in een oorverdovende yell uit. En als je weet hoe lang de rijen daar plegen te zijn... ik werd er helemaal depressief van.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik hier toen net wonen. Toen werden de klanten door het personeel om de 5 minuten gevraagd "Wie is de beste bakker van Nederland?" om vervolgens de wave aan te vangen![]()
Ja, mooi hè? Ik word ook nog wel eens overvallen door melancholie, bij het op alfabet leggen van mijn aandelen en obligaties.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:21 schreef NoSigar het volgende:
The Ex?
Ik herken dat verbeten, moedeloze anarcho-sfeertje nog van vroeger, toen ik nog geen VVD stemde.
Neuh, voetbalschoen. Heb je de oranje vlaggetjes al opgehangen Gellius?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Gellius het volgende:
Is dat een golfschoen?
Yepquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Denny Landzaat en Ome Simon.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:38 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een oranje "Hup Holland"aansteker trouwens. Maar dat is omdat er geen andere meer te koop zijn in Nederland. Vanwege het 'spontane, helemaal niet commercieel door de strot gedouwde oranjegevoel', denk ik. '
Beetje meer respect voor ouderen Wyccie!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef wyccie het volgende:
Wat heb jij een rimpelige kop.
Ach, mannen worden alleen maar knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen worden alleen maar oudquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor ouderen Wyccie!![]()
En niks niet rank.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, mannen worden alleen maar knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen worden alleen maar oud![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, mannen worden alleen maar knapper naarmate ze ouder worden. Vrouwen worden alleen maar oud![]()
Die heren herken ik niet maar dat logo is van Crasse Knarren meen ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef Gellius het volgende:
Nog wat vrolijke kwanten uit de crisistijd:
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Barend Barendse
Ken uw klasssiekers! Barend Barendse it is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef fotoloog het volgende:
Barend Barendse
Nou, laat mij niet langer in spanning!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nog wat ik tegen mijn moeder zei toen ik gehoord had dat Barend Barendse overleden was
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
"Heb je het al gehoord? Barend Barendse is overleden."
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Heb je het al gehoord? Barend Barendse is overleden."
Goed idee, ik ga ook even in het zonnetje!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens kijken of ik de zon in de Amstel kan zien schijnen
Iets ouder, zie ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig maar.
Ik zie in je profiel dat je nog helemaal niet zo oud bent. Je bent net zo jong als deze god.
![]()
Is tie zo vergeetachtig Wyccie?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouder en wijzer? Maar vast niet zo vergeetachtig als mijn lieffie.![]()
Hee alweer terug? Te weinig zon?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier gaat-ie ook als een tierelier.
Voordat Peaceman het zegt.... trek! Honger hebben de kinderen in Afrika...quote:
Eerst boort-ie me een punt door de neus in MUZ-trivia en nu gaat Peaceman zich hier ook al beklagen over mijn taalgebruik?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voordat Peaceman het zegt.... trek! Honger hebben de kinderen in Afrika...
En dan te bedenken dat ik helemaal niks zeiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst boort-ie me een punt door de neus in MUZ-trivia en nu gaat Peaceman zich hier ook al beklagen over mijn taalgebruik?
Tuurlijk maar er werd te veel niet uitgezonden.DeUs 30 seconden de Flaming lips helemaal niet Paul Weeller helemaal niet. Wel zeiksnorren zoals Jamie Liddel.quote:
Daarom doe ik het maar .....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst boort-ie me een punt door de neus in MUZ-trivia en nu gaat Peaceman zich hier ook al beklagen over mijn taalgebruik?
Ik kan je vertellen dat ik dEUS en Paul Weller (deels) heb gezien, de flaming lips nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar er werd te veel niet uitgezonden.DeUs 30 seconden de Flaming lips helemaal niet Paul Weeller helemaal niet. Wel zeiksnorren zoals Jamie Liddel.
quote:
Blof natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
Diaan waar heb je het meest van genoten van wat ik zag waren de editors erg goed.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blof natuurlijkgeweldig om ze nu live te hebben gezien....
Living Things, Kashmir en Dredge waren ook goed!quote:De Editors waren inderdaad erg goed, we hebben ook hun handtekening op onze cd kunnen laten zetten. Maar ik heb denk ik het meest genoten bij Admiral Freebee, Infadels
en Morrissey
. Maar ook Keane, Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand vond ik erg leuk.
Dat geldt helaas ook voor mij, maar het klonk niet slecht.quote:Paul Weller klonk wel goed, maar daar ken ik maar heel weinig van...
quote:Ow ja Tool vond ik echt helemaal niets.dat is imo geen muziek. Van deze band wordt gezegd, dat je die moet hebben gezien... nou... dat heb ik en dat hoeft van mij geen tweede keer.
Nou ik vond het weinig bijzonders...quote:Ow ja2: ik vond het wel leuk om de red hot chilli peppers een keer gezien en gehoord te hebben
Sorry maar dat is me vandaag ff teveel werkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef fotoloog het volgende:
Zijn wel groot ! je kan ze beter ff resizen...
Ow dat is jammer zeg.... ik heb vandeweek zijn nieuwe cd gekregen, die moet ik nog wel even goed gaan beluisteren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Morrissey ook geweldig maar helaas daar ook maar 3 nummertjes van gezien.
Je hebt een virus denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik bedoel dat vreemde...boven de tekst, de datumbalk.
Ow ja? Ik denk niet dat ik het was, heb bijna niet vooraan gestaan...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wél leuk dat Diaan iedere keer in beeld was op televisie.
Nee, maar ik dacht; laat ik de boodschap met een glimlach brengen, dan is wyccie niet zo verdrietig als ze het hoortquote:
Maar nu ben ik boos.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ik dacht; laat ik de boodschap met een glimlach brengen, dan is wyccie niet zo verdrietig als ze het hoort![]()
Misschien moet je even je browser afsluiten en opnieuw starten. Ik heb weleens dat ik geen plaatjes kan zien en dat helpt ook wel vaak. En nu niet meer boos zijn hoor...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar nu ben ik boos.![]()
Mooie dokter zou jij zijn als je het slechte nieuws moet vertellen.
Mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef Gellius het volgende:
Wie?
Precies, over pyl hoor je niemand meerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:58 schreef fotoloog het volgende:
Wees blij,dan ben je nog niet vergeten.....
Hee, ik denk nog elke dag aan hem!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies, over pyl hoor je niemand meer![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar hebben wyccie en ikke afgelopen weekend nog uitgebreid over geroddeld...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
O, vertel!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar hebben wyccie en ikke afgelopen weekend nog uitgebreid over geroddeld...
Héél kort door de bocht: pyl = Carlton en hij zou 't plaatje van [edit] zeker wél herkend hebben...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
O, vertel!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
Oh, de cowboys hoeven nu niet meer geraden worden
- I didn't do it.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef wyccie het volgende:
Editslet!
Ja dit net gepost :quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Tong heeft dat zo snel toch niet gelezen, die heeft immers 'wel meer te doen dan Fok!'![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Da was ik nie.
Eg nie.
Heus nie.
Het is per ongeluk gegaan.
Dat heb je gekopieerd en geplakt. Alle namen zijn goed getypt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ja dit net gepost :
Finale WK-2006, Nederland-Brazilië
......heel verhaal...
Vandaar dat je je niet zo lekker voelt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vanmiddag nog bij de Blokker geweest.
i.p.v. die 4 gasten met hun te heet gewassen truitjes, mag je ook dit plaatje denken:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed: we zijn dus op zoek naar de identiteit van de cowboys van Spinvis die in dit topic gerepresenteerd worden door vier jongelui in witte, en in twee gevallen ernstig gekrompen, kleding?
Boss Hoggquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
i.p.v. die 4 gasten met hun te heet gewassen truitjes, mag je ook dit plaatje denken:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voetballer, aanvoerder, aan het logo te zien van Denemarken: Morten Olsen
Nope. De bandnaam is (blijkbaar) ook een motormerk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dukes?
Kawasaki?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. De bandnaam is (blijkbaar) ook een motormerk.
Amerikaans.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Kawasaki?
Ik zou zeggen: vraag het hem!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Waar is Pyl eigenlijk gebleven? Is hij weer voor even gestopt met RJPvD?
Dat zou je zeggen als aan welke voorwaarde was voldaan ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef Tokay het volgende:
Ik zou zeggen: vraag het hem!
Hmmm, ik twijfelde al toen ik het typte...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
Dat zou je zeggen als aan welke voorwaarde was voldaan ?
Vind je nog steeds dat ik copy-writer zou moeten worden ?quote:
Tja de vorige keer toen ik vroeg hoe oud hij was, kreeg ik wel een reactie maar geen echt antwoord. Heeft hij besloten om even weer te stoppen?quote:
Ik gok erop dat-ie gewoon op (een korte) vakantie is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Tja de vorige keer toen ik vroeg hoe oud hij was, kreeg ik wel een reactie maar geen echt antwoord. Heeft hij besloten om even weer te stoppen?
Ik gok erop dat-ie boos is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik gok erop dat-ie gewoon op (een korte) vakantie is.
Op wie ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gok erop dat-ie boos is.
Pyl zit rond de 42-45 jaar !quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja de vorige keer toen ik vroeg hoe oud hij was, kreeg ik wel een reactie maar geen echt antwoord. Heeft hij besloten om even weer te stoppen?
Weet ik niet maar iedereen is hier zomaar boos, vandaar.quote:
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
Vind je nog steeds dat ik copy-writer zou moeten worden ?![]()
PHOENIX, Arizona (AP) -- Billy Preston, the exuberant keyboardist who landed dream gigs with the Beatles and the Rolling Stones and enjoyed his own series of hit singles, including "Outta Space" and "Nothing From Nothing," died Tuesday at 59.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet ik niet maar iedereen is hier zomaar boos, vandaar.
Misschien is-ie boos op Billy Preston.
Ik zeg: Er moeten meer olifanten geplukt worden !quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet ik niet maar iedereen is hier zomaar boos, vandaar.
quote:
Wat heb jij met olifanten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zeg: Er moeten meer olifanten geplukt worden !
Ik ken daar een gedichtje over...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:58 schreef Beschouw het volgende:
Wat heb jij met olifanten?
Time flies when you're having fun.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet er vandoor![]()
Degene die over 1 minuut op me zit te wachten, zal wel boos zijn. Kijken of ik onderweg ergens nog een olifantje kan plukken
Daar staat me vaag iets van bij, TH.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef Treinhomo het volgende:
Maar toen zul je vast wel onnoemelijk dronken geweest zijn...![]()
Dat was naar aanleiding van de clitlit-voorzet van pyl.
21:30 u. Ned.3, NPS.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef Z het volgende:
Hoe laat precies Tokay?
Kun jij zóveel drank achterover tikken ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:08 schreef Tokay het volgende:
Ik, onnoemelijk dronken? Dat lijkt me sterk hoor!![]()
De cowboys van wyccie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef dartfanaat het volgende:
Staat er buiten die Deen nog iets open?
Zelfs tong weet hem niet !!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef dartfanaat het volgende:
Staat er buiten die Deen nog iets open?
De enige voetballende Deen die ik ken is Laudrup, maar die is het vast en zeker niet.
Neuhquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Was dingetje, niet zijnde Jesper, Olsen niet goed dan ?
Man, na twee glaasjes wijn ben ik al teut!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
Kun jij zóveel drank achterover tikken ? [afbeelding]
Ehm, heb ik iets gemist, TH? Ik heb werkelijk geen idee waar je op zinspeelt!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
Dan móét jij, efficiëncy-technisch, wel een telg van de Blokker-familie zijn...
Spullen van de Blokker zijn, aldus Scrutinizer, al kapot voordat je ze in gebruik neemt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Tokay het volgende:
Ehm, heb ik iets gemist, TH? Ik heb werkelijk geen idee waar je op zinspeelt!
quote:
Wat moet je met de wolhandkrab?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, heb ik iets gemist, TH? Ik heb werkelijk geen idee waar je op zinspeelt!
Z! Ben je er nog? Klootwijk aan Zee begint niet om 21:30 u, maar om 21:25 u!
![]()
Volgende keer meer dan 10 euro bieden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:58 schreef Tokay het volgende:
Ik ben jaloers op Wouter Klootwijk. Loopt hij zomaar weg met een gekregen vaatje nieuwe haring!![]()
Welterusten, lieve Herman.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Ik lees het natuurlijk wel terug maar begrijp er vanavond niks mer van
helaas nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ga dit niet helemaal terug lezen maar 2 van mijn stalkers zijn geband Youssef en Cherim oontrex. Een andere stalker genaamd Manneke pils ook begrijp ik ?
CMTquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ga dit niet helemaal terug lezen maar 2 van mijn stalkers zijn geband Youssef en Cherim oontrex. Een andere stalker genaamd Manneke pils ook begrijp ik ?
Syreetaquote:
Yep.quote:
Ik vermoed dat ze daar in rotten van drie opgesteld staan om met hem op te treden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef Tokay het volgende:
Nu kunnen ze samen vanaf een wolkje 'With You I'm Born Again' gaan zingen.
Het is (nog) lente he? De bloemetjes en de bijtjes etc. etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:17 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt wel in de mode te zijn hier.
Ah, daar is het goede antwoord! Gerrit Jan Wolffensperger.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:47 schreef Gellius het volgende:
Gerritjan aanschouwt de bloemetjes en de bijtjes. En denkt er het zijne van.
quote:Gerrit Jan Wolffensperger (Amsterdam, 9 augustus 1944) is een Nederlands politicus. Hij is oud-fractievoorzitter van D66 en oud-omroepbestuurder.
Wolffensperger is een zoon van de omgekomen verzetsman en kunstenaar Gerrit van der Veen. Zijn moeder trouwde na de oorlog met de anaesthesist Willem Wolffensperger en gaf hem diens achternaam.
Wolffensperger studeerde rechten en was daarnaast fotograaf, productieleider en ladingofficier bij de KNSM, voordat hij in 1973 docent werd aan de Universiteit van Amsterdam.
In 1978 werd hij lid van de gemeenteraad van Amsterdam voor D66. In 1982 werd hij wethouder onderwijs. Van 1986 tot 1997 zat hij in de Tweede Kamer voor D66, waarvan de laatste drie jaren als fractievoorzitter.
Van 1998 tot 2003 was hij voorzitter van de NOS, later omgedoopt in Publieke Omroep. Hij werd opgevolgd door Harm Bruins Slot. Wolffensperger bekleedt nu nog een groot aantal bestuursfuncties.
Wolffensperger is altijd opgevallen door zijn buitengewoon verzorgde spraak en redeneerkunst. Hij won daarmee ooit een wedstrijd onder kandidaat-Kamerleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |